Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

Data: 2010-10-09 15:39:38
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
Pi膮tek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

Przejed藕 si臋 lepiej na Sto偶ek - b臋dzie zako艅czenie sezonu (zorganizowana impreza na chilloucie). Po kilku wizytach w Wi艣le, Szczyrk ma dla mnie coraz mniej do zaoferowania - by艂em przedwczoraj po d艂ugiej przerwie i troch臋 si臋 zawiod艂em... W zasadzie tylko trasa zawodnicza trzyma poziom, chocia偶 i na niej wida膰 koniec sezonu (wymyte rowy, drzewo le偶膮ce w poprzek trasy). No i zielony/czerwony szlak ze szczytu. Ca艂a reszta to zwa艂y lu藕nych kamieni, le偶膮ce na trasie drzewa, ga艂臋zie choinek, zaro艣la itd... No i tradycyjnie wroga atmosfera (po Sto偶ku mo偶na si臋 odzwyczai膰).

Data: 2010-10-09 22:48:07
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

艁膮cze dwie imprezy, wi臋c Szczyrk.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-11 21:15:40
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-09 15:39, Wooyek pisze:
No i tradycyjnie wroga atmosfera

W lesie/ g贸rach poza drogami publicznymi ?

Data: 2010-10-11 22:03:01
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
W dniu 2010-10-09 15:39, Wooyek pisze:
No i tradycyjnie wroga atmosfera

W lesie/ g贸rach poza drogami publicznymi ?

Przede wszystkim oczywi艣cie w kasie i na peronach wyci膮gu, ale te偶 na trasach w pobli偶u zabudowa艅 i niekt贸rych sklepach/knajpach.

Data: 2010-10-11 23:37:20
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-11 22:03, Wooyek pisze:
[...]

No ale chyba chc膮 zarabia膰 ?

Data: 2010-10-12 07:26:29
Autor: solar
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
W dniu 2010-10-11 23:37, arturbac pisze:

No ale chyba chc膮 zarabia膰 ?

Oni chc膮 zarabia膰. Oni pracowa膰 nie chc膮. :)

"Religia jest dla ludzi bez rozumu."
                                     J贸zef Pi艂sudski

Data: 2010-10-12 11:01:54
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

> Przede wszystkim oczywi艣cie w kasie i na peronach wyci膮gu, ale te偶
> na trasach w pobli偶u zabudowa艅 i niekt贸rych sklepach/knajpach.

No ale chyba chc膮 zarabia膰 ?

Chyba nie bardzo. Raz jak z kumplem poprosili艣my w kasie w sumie 20 wjazd贸w na pojedynczych karnetach, to dosta艂em od pani z okienka opierdziel, 偶e "jej karnety wykupujemy".

Rzadko zdarza mi si臋 wy艣mia膰 kogo艣 w twarz, ale to by艂 jeden z tych moment贸w ;)

Data: 2010-10-12 18:45:56
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
> [...]

opierdziel, 偶e "jej karnety wykupujemy".

Rzadko zdarza mi si臋 wy艣mia膰 kogo艣 w twarz, ale to by艂 jeden z tych

Kto kupuje w kasie?
Przecie偶 w knajpie bez kolejki...

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-12 20:41:22
Autor: arturbac
W dniu 2010-10-12 11:01, Wooyek pisze:
[...]

Jak jad臋 w g贸ry to minimalnie na przeciwn膮 stron臋 tatr, tam inaczej jest
nie ma takich t艂um贸w i mo偶na wybiera膰.

Data: 2010-10-12 18:44:02
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nigdy nie mia艂em problemu z knajpami.
A w zimie to robi臋 za atrakcj臋 turystyczn膮.
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-12 21:25:04
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/晨e/gada/be砶ocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre秎i):
A w zimie to robi za atrakcj turystyczn.

W zimie ka縟y rowerzysta to atrakcja turystyczna. ;-)

--
Pozdrowienia,                            | Pr罂no repliki si spodziewa
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ci j***,

Data: 2010-10-12 21:02:34
Autor: Jan Srzednicki
On 2010-10-12, Marek 'marcus075' Karweta wrote:
Zygmunt M. Zarzecki bredzi/艂偶e/gada/be艂kocze/zeznaje/kwiczy (niepotrzebne
skre艣li膰):
A w zimie to robi臋 za atrakcj臋 turystyczn膮.

W zimie ka偶dy rowerzysta to atrakcja turystyczna. ;-)

Ale Zyga to atrakcja po艣r贸d innych atrakcji. ;)

Data: 2010-10-12 23:05:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w przysz艂y weekend

A w zimie to robi臋 za atrakcj臋 turystyczn膮.

W zimie ka偶dy rowerzysta to atrakcja turystyczna. ;-)

Ale Zyga to atrakcja po艣r贸d innych atrakcji. ;)

Jak bia艂y mi艣 w Zakopanem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all