Szczyrkowanie w przyszły weekend

Data: 2010-10-10 20:36:23
Autor: szaman
Szczyrkowanie w przyszły weekend
On 10/09/2010 01:12 PM, Zygmunt M. Zarzecki wrote::
Piątek, sobota, niedziela.
Do zobaczenia!

zyga (w nowych szatach)

Jak coś nie wyskoczy to może się wtarabanię od Wisły-strony na Skrzyczne:)

szaman (w nowych ... rękawiczkach:P)

Data: 2010-10-11 13:18:25
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Uważaj, ma spaść śnieg.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-11 19:19:22
Autor: Jacek

Użytkownik "szaman" <piekar22@op.pl> napisał w wiadomości news:i8t137$41h$3news.onet.pl...

Jak coś nie wyskoczy to może się wtarabanię od Wisły-strony na Skrzyczne:)

mozna dolaczyc ?
pod gore pewnie dotrzymam tempa nie wiem jak w dol
ale z checia popatrze moze sie cos naucze

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-10-11 12:38:21
Autor: player
Szczyrkowanie w przyszły weekend
On 11 Paź, 19:19, "Jacek" <jac_ekNospa...@Nospaamprometeusze.pl>
wrote:

mozna dolaczyc ?
pod gore pewnie dotrzymam tempa nie wiem jak w dol

Zdążysz za wyciągiem ? ;)

--
pozdro
lokie

Data: 2010-10-12 15:56:26
Autor: Jacek

wrote:

mozna dolaczyc ?
pod gore pewnie dotrzymam tempa nie wiem jak w dol

Zdążysz za wyciągiem ? ;)

od strony Wisły nie znam wyciagu  wyciagu na Skrzyczne. Ty znasz jakis ?

pozdrawiam
Jacek

Data: 2010-10-12 14:24:43
Autor: player
Szczyrkowanie w przyszły weekend
On 12 Paź, 15:56, "Jacek" <jac_ekNospa...@Nospaamprometeusze.pl>
wrote:

od strony Wisły nie znam wyciagu  wyciagu na Skrzyczne. Ty znasz jakis ?

A sorry pomyliłem sie. Myslalem że za malym zet chcesz zdązyć ;)

--
pozdro.
lokie

Data: 2010-10-11 19:23:55
Autor: MadMan
Dnia Sun, 10 Oct 2010 20:36:23 +0200, szaman napisał(a):

Jak coś nie wyskoczy to może się wtarabanię od Wisły-strony na Skrzyczne:)

To jak, spocik? :P

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-15 16:09:56
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przyszły weekend
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):
To jak, spocik? :P
Jestem otwarty na propozycje. zyga nie może, wiec opcja uphill jest do
rozważenia. Proponuję start z parkingu na przełęczy Szarcula, trawersik
Baraniej, wjazd na Szkrzyczne od strony leśnczówki Ostre,a potem zjazd przez
Malinowską i żółtym do Wisły Czarne, no i grande finale asfaltem koło Zameczku.
Ktoś chętny?

Data: 2010-10-15 18:45:21
Autor: MadMan
Dnia Fri, 15 Oct 2010 16:09:56 +0000 (UTC), karmi napisał(a):

[...]

Pogoda się zbiesiła :<
Ale napisz mi czy przejadę to moją damką na oponach 1.6 (Smart Sam, więc
terenowe ale bez szału). --
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-15 18:34:47
Autor:
Szczyrkowanie w przyszły weekend
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):
Pogoda się zbiesiła :<
W niedzelę ma być lepiej. Więc jeśli już to niedziela.

Ale napisz mi czy przejadę to moją damką na oponach 1.6 (Smart Sam, więc
terenowe ale bez szału).
Co do opon, osobiście nic poniżej agresywnychg 2.0 bym nie polecał, zwłaszcza
na zjeżdzie do Ostego, i na niektórych fragmentach żółtego do Wisły. Znajomy
na Smart Samach objeżdzał te trasy, ale on jest miejscowy i zna te ścieżki
bardzo dobrze. Możesz spróbować, ale nie jestem pewien czy się będziesz dobrze
bawił. To jest mniej więcej trasa etapu z MTBTrophy.

Data: 2010-10-16 20:18:22
Autor: MadMan
Szczyrkowanie w przyszły weekend
Dnia Fri, 15 Oct 2010 18:34:47 +0000 (UTC),
k.a.r.m.i.7@gazeta.SKASUJ-TO.pl napisał(a):

[...]

Jak rozumiem zdechło i mam nie przyjeżdżać? Co do opon to ja sobie poradzę. Zawsze można nieść rower, 13 kilo uniosę
:)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-16 18:25:04
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przyszły weekend
MadMan <madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):
Jak rozumiem zdechło i mam nie przyjeżdżać? Co do opon to ja sobie poradzę. Zawsze można nieść rower, 13 kilo uniosę
Nic nie zdechło, masz ochotę - startujemy. O której? POdebrać Cię gdzieś po
drodze samochodem?

karmi

Data: 2010-10-16 20:30:34
Autor: MadMan
Dnia Sat, 16 Oct 2010 18:25:04 +0000 (UTC), karmi napisał(a):

[...]

A jak jedziesz? Jak przez Żory (bo z Katowic o ile dobrze kojarzę) to
mogę w Żorach wskoczyć. Godzina obojętna, 30 minut pedalenia tam mam. Uwaga, od dotykania mojego roweru można oparszywieć! :)

--
Pozdrawiam,
Tlen: madman1985, GG: 2283138

Data: 2010-10-15 22:13:08
Autor: szaman
On 10/10/2010 08:36 PM, szaman wrote::
[...]

No niestety wyskoczyło:/

coś czuję, że już w tym roku SKRZYCZNEGO NIE NA BIAŁO SIĘ NIE UDA mi sorry za caps locka zaliczyć...

szaman

Szczyrkowanie w przyszły weekend