Szczyrkowanie w przysz³y weekend

Data: 2010-10-09 22:24:36
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz³y weekend
zyga (w nowych szatach)
No piêknie, nie widzia³em Ciê nigdy w starychg szatach. Jak bêdxzie sucho to
zg³aszam akces to szczyrowania. Gdzie mo¿na spotkac Waæpana?

Data: 2010-10-10 13:31:32
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w przysz³y weekend
zyga (w nowych szatach)
No piêknie, nie widzia³em Ciê nigdy w starychg szatach. Jak bêdxzie sucho to
zg³aszam akces to szczyrowania. Gdzie mo¿na spotkac Waæpana?

Napisz e-maila do mnie, tylko zastanów siê nad adresem.
Ale wiesz, ze ja tylko w dó³?
;-)

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-12 07:28:08
Autor:
Szczyrkowanie w przysz³y weekend
Zygmunt M. Zarzecki <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>
napisa³(a):
Ale wiesz, ze ja tylko w dó³?
Wiem, ale ju¿ siê w tym roku napodje¿d¿a³em. Ta szczyrkowa trasa w dó³ jest do
zjechania na normalnym rowerze, czy tylko monstra z 150mm ugiêciem maj± co tam
szukaæ? --

Data: 2010-10-12 11:04:49
Autor: Wooyek
> [...]
Wiem, ale ju¿ siê w tym roku napodje¿d¿a³em. Ta szczyrkowa trasa w
dó³ jest do zjechania na normalnym rowerze, czy tylko monstra z 150mm

Nie wiem, co masz na my¶li przez "zwyk³y rower", bo 150 mm skoku to teraz ca³kiem zwyk³y skok roweru enduro ;)

Na zdecydowanej wiêkszo¶ci tras, m.in. kultowym zielonym/czerwonym szlaku ze szczytu (tzw. "trawers", "agrafka", "widokowa" itd.) nie trzeba mieæ zjazdówki, choæ fajnie jest mieæ fulla. Zjazdowa geometria i skok przydaj± siê g³ównie na trasie "zawodniczej" (jedyna oficjalna trasa).

Data: 2010-10-12 09:30:38
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz³y weekend
Wooyek <wooyek@(nospam)epf.pl> napisa³(a):
Nie wiem, co masz na my¶li przez "zwyk³y rower", bo 150 mm skoku to teraz ca³kiem zwyk³y skok roweru enduro ;)

w moim przypadku to full 115/120mm. jako zdeklarowany maratoñczyk muszê
zachowaæ jakie¶ zdrowe proporcje masa/skok i zdolno¶ci wspinaczkowe roweru. --

Data: 2010-10-12 18:45:09
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Zale¿y, o której piszesz.
Na sk³adaku mo¿na zjechaæ jedn±.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-10-13 20:08:36
Autor: karmi
Szczyrkowanie w przysz³y weekend
Na sk³adaku mo¿na zjechaæ jedn±.
Jak na sk³adaku mo¿na, to ja wezmê szosê :D
A tak powa¿nie, lubiê tak: http://ujeb.pl?vvfnuFerlD
Ale tak http://ujeb.pl?UlZxMIH4hc to ju¿ nie lubiê, bo nie potrafiê.

Data: 2010-10-13 23:00:29
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie w przysz³y weekend
A tak powa¿nie, lubiê tak: http://ujeb.pl?vvfnuFerlD
Ale tak http://ujeb.pl?UlZxMIH4hc to ju¿ nie lubiê, bo nie potrafiê.

Skrzyczne = pierwsza opcja.

Data: 2010-10-14 20:56:51
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nauczysz siê.

Przykro mi, czo³gu nie biorê, z dehowania nici z powodu pogody.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Szczyrkowanie w przysz³y weekend