Szczyrkowanie w ten weekend?

Data: 2009-03-26 20:34:05
Autor: rydzo
Szczyrkowanie w ten weekend?
hej,
mam zamiar wybrać się na dłuuuugo planowany wyjazd do szczyrku.
Wybiera się ktoś może?
Nie wiecie jakie warunki na szsczyrkowskich nartostradach panują (na Skrzycznem)?
wiem, że od jutra ocieplenie idzie, boję się trochę, że wszytko spłynie...

zyga - jak było w zeszłym tyg?

--
POzdrawiAM
rydzo

Data: 2009-03-26 22:11:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w ten weekend?

mam zamiar wybrać się na dłuuuugo planowany wyjazd do szczyrku.
Wybiera się ktoś może?
Nie wiecie jakie warunki na szsczyrkowskich nartostradach panują (na Skrzycznem)?

Było gites! Na skibobie śmigałem.
Wg pogodynki ma być od 0-3 stopni w dolinach. Czyli u góry może być z -5. Czyli gites!

wiem, że od jutra ocieplenie idzie, boję się trochę, że wszytko spłynie...

zyga - jak było w zeszłym tyg?

Ja będę, ale dopiero w niedzielę, chyba, że plany się zmienią, to w sobotę. Czekam na odpowiedź pewnego mastahy.

Byłem, ale nie z rowerem.

Warunki obecnie są super.
(Dzięki mnie na stronce jest data aktualizacji;-))

Po za tym, czytałbyś grupę (post z 22 marca 2009).
:>

zyga

Data: 2009-03-26 22:55:52
Autor: rydzo
Szczyrkowanie w ten weekend?
Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki"
[...]

no właśnie pogodynka straszy +7C

wiem, że od jutra ocieplenie idzie, boję się trochę, że wszytko
spłynie... zyga - jak było w zeszłym tyg?
Ja będę, ale dopiero w niedzielę, chyba, że plany się zmienią, to w sobotę. Czekam na odpowiedź pewnego mastahy.

ale jak rozumiem z rowerkiem sie wybierasz...

czytam grupę i nic...
zapytałem googla i też nic
zarzuć linkiem...

zyga

--
POzdrawiAM
rydzo

Data: 2009-03-26 23:54:18
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Gdzie ty widzisz +7?!
Od -1 do +3!

[...]

Wezmę to i to, ale priorytet zapewne znasz.
;-)

22 marca 00:17

zyga

Szczyrkowanie w ten weekend?