Szczyrkowanie w ten weekend

Data: 2010-01-04 23:16:45
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w ten weekend
Opr贸cz oczywistego dehowania b臋d臋 testowa艂 *sw贸j* patencik na hamowanie.
http://zarzecki.com/skibob/hamulec/
;-)

Do zobaczenia!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-04 23:22:08
Autor: Saurus
W dniu 2010-01-04 23:16, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Opr贸cz oczywistego dehowania b臋d臋 testowa艂 *sw贸j* patencik na hamowanie.
http://zarzecki.com/skibob/hamulec/
;-)

Do zobaczenia!

zyga

B臋dzie klamk膮 szarpa艂o na nier贸wno艣ciach i kamieniach :P

Data: 2010-01-04 23:22:40
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Nie! Linka b臋dzie amortyzowa膰.
:-P

<OT>Aha, na snowblade'ach te偶 b臋d臋 je藕dzi膰</OT>

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-04 23:47:06
Autor: Saurus
Szczyrkowanie w ten weekend
艁atwo si臋 je藕dzi takim skibobem bez dodatkowych nart na nogach? Jak z hamowaniem bez twojego patentu, tzn. wiem w teorii jak wygl膮da ale by艂o niewystarczaj膮ce? Do nart i snowboardu mnie nigdy nie ci膮gn臋艂o ale to wygl膮da naprawd臋 fajnie a do Be艂chatowa blisko... :)

Data: 2010-01-05 00:01:54
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w ten weekend

艁atwo si臋 je藕dzi takim skibobem bez dodatkowych nart na nogach? Jak z

Mnie 艂atwo, bo si臋 uczy艂em i nabra艂em wprawy.

hamowaniem bez twojego patentu, tzn. wiem w teorii jak wygl膮da ale by艂o
niewystarczaj膮ce? Do nart i snowboardu mnie nigdy nie ci膮gn臋艂o ale to
wygl膮da naprawd臋 fajnie a do Be艂chatowa blisko... :)

Hamuj臋 jak narciarze... kraw臋dzi膮. Niestety na lodzie, nawet k膮t ostry kraw臋dzi niewiele daje.
Najfajniej je藕dzi si臋 na zmro偶onym sztucznym 艣niegu.

SKI SUCK, BIKE RULES!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-05 00:11:59
Autor: Saurus
W dniu 2010-01-05 00:01, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

艁atwo si臋 je藕dzi takim skibobem bez dodatkowych nart na nogach? Jak z

Mnie 艂atwo, bo si臋 uczy艂em i nabra艂em wprawy.

"Umiem wi臋c 艂atwo" :P D艂ugo si臋 uczy艂e艣?

Hamuj臋 jak narciarze... kraw臋dzi膮. Niestety na lodzie, nawet k膮t ostry
kraw臋dzi niewiele daje.
Najfajniej je藕dzi si臋 na zmro偶onym sztucznym 艣niegu.

A cz臋sto jest l贸d na stokach?

Data: 2010-01-05 00:16:46
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie w ten weekend

艁atwo si臋 je藕dzi takim skibobem bez dodatkowych nart na nogach? Jak z

Mnie 艂atwo, bo si臋 uczy艂em i nabra艂em wprawy.

"Umiem wi臋c 艂atwo" :P D艂ugo si臋 uczy艂e艣?

Kilkadziesi膮t km zjazd贸w, 艂膮cznie z bardzo trudnymi oraz razem z synem.
Mastach膮 nie jestem, ale daj臋 rad臋.

L贸d oblodzenia, jeden piernik.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-05 00:21:30
Autor: Saurus
W dniu 2010-01-05 00:16, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Kilkadziesi膮t km zjazd贸w, 艂膮cznie z bardzo trudnymi oraz razem z synem.
Mastach膮 nie jestem, ale daj臋 rad臋.

To du偶o czy ma艂o? W 偶yciu nie zje偶d偶a艂em na niczym (nie licz膮c sanek i podobnych ;) ) i nie mam odniesienia.

A cz臋sto jest l贸d na stokach?

L贸d oblodzenia, jeden piernik.

殴le zrozumia艂e艣. Pow贸d mojego pytania jak wy偶ej. Stoki to ja z daleka ogl膮da艂em albo na obrazkach ;)

Data: 2010-01-05 00:32:29
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
[...]

Dobrze zrozumia艂em.
Oblodzenia s膮 niemal wsz臋dzie, gdzie ratrak rzadko bywa, a stok o艣wietlony przez s艂o艅ce jest.
Wsz臋dzie tam, gdzie narciarze zsuwaj膮 si臋 bo stromo, zamiast jecha膰.
:>

http://zarzecki.com/pics/szczyrk-20090228-20090301/s-img_9795.jpg
(G贸rny odcinek Kaskady w Szczyrku)
Tam by艂 l贸d, ja po prostu zjecha艂em, narciarze mieli problem.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-01-05 18:43:50
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szczyrkowanie w ten weekend [OT]
Saurus bredzi/晨e/gada/be砶ocze/zeznaje (niepotrzebne skre秎i):
W dniu 2010-01-05 00:16, Zygmunt M. Zarzecki pisze:
Kilkadziesi眛 km zjazd體, 潮cznie z bardzo trudnymi oraz razem z synem.
Mastach nie jestem, ale daj rad.

To du縪 czy ma硂? W 縴ciu nie zje縟縜砮m na niczym (nie licz眂 sanek i podobnych ;) ) i nie mam odniesienia.

4-dniowy wypad do Bia砶i Tatrza駍kiej, przy je縟縠niu od otwarcia do obiadu
i potem od 16 do zamkni阠ia, przy 秗ednim ob硂縠niu wyci眊體... Taki wypad
to by硂 oko硂 120km na nartach.

--
Pozdrowienia,                            | Pr罂no repliki si spodziewa
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabster.pl   | Nie powiem nawet pies ci j***,

Szczyrkowanie w ten weekend