Szczyrkowanie we wtorek/środę

Data: 2009-08-13 15:22:47
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Jakby ktoś chciał, to mam jedno miejsce w aucie.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-13 15:43:41
Autor: Wooyek
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Jakby ktoś chciał, to mam jedno miejsce w aucie.

A nie jedziesz przez Katowice? ;)

Data: 2009-08-13 15:54:35
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Jakby ktoś chciał, to mam jedno miejsce w aucie.

A nie jedziesz przez Katowice? ;)

Ostatecznie mogę, ew. trzeci rower się złoży.
Ale ja chyba na 2 dni.
Tylko prognozy nie są obiecujące.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-13 15:54:46
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h612tq$169$2news.interia.pl> przy ul....

Jakby ktoś chciał, to mam jedno miejsce w aucie.

Powiedz kiedy dokładnie (chyba, że śpisz w Szczyrku), może wjadę na rowerze
na Skrzyczne ]:->

Data: 2009-08-13 16:10:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Jakby ktoś chciał, to mam jedno miejsce w aucie.

Powiedz kiedy dokładnie (chyba, że śpisz w Szczyrku), może wjadę na rowerze
na Skrzyczne ]:->

Widzisz Marcus, czasem napiszesz coś mądrego.
Mądre jest to, że wjedziesz i że będziesz musiał zjechać, bo przecież nie będziesz jechał w dół kolejką z rowerem na kolanach.
;-)

SMSem dam znać.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-13 16:44:07
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Panie Zygmunt M. Zarzecki, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h615nh$4sf$1news.interia.pl> przy ul....

Mądre jest to, że wjedziesz i że będziesz musiał zjechać, bo przecież nie będziesz jechał w dół kolejką z rowerem na kolanach.

Wanna bet?

Data: 2009-08-13 17:22:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Mądre jest to, że wjedziesz i że będziesz musiał zjechać, bo przecież nie będziesz jechał w dół kolejką z rowerem na kolanach.

Wanna bet?

Wiesz, w tak mało znaczących sprawach nie zakładam się.
Po za tym, śmiałbym się z ciebie do końca życia.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-16 23:17:15
Autor: szaman
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Marek 'marcus075' Karweta wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Mądre jest to, że wjedziesz i że będziesz musiał zjechać, bo przecież nie będziesz jechał w dół kolejką z rowerem na kolanach.

Wanna bet?

Marek! Jak to zrobisz, umrę ze śmiechu, zyga pewnie też... 2 zejścia śmiertelne, no no, całkiem nieźle:D

Bartek

Data: 2009-08-13 19:26:39
Autor: amrac
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Ej bo ja nie kapce, Ty masz tam jakąś budkę letniskową, że jeździsz co drugi dzień?

Data: 2009-08-13 20:08:00
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
Szczyrkowanie we wtorek/środę
Panie amrac, prezesie pl.rec.rowery z siedzibą w
<news:h61ici$eek$2inews.gazeta.pl> przy ul....

Ej bo ja nie kapce, Ty masz tam jakąś budkę letniskową, że jeździsz co drugi dzień?

Tak, ma. Nazywa się "wyciąg na Skrzyczne".

Data: 2009-08-13 20:17:11
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Ej bo ja nie kapce, Ty masz tam jakąś budkę letniskową, że jeździsz co drugi dzień?

Tak, ma. Nazywa się "wyciąg na Skrzyczne".

A śpię pod mostem, w objęciach goleni... Boxxera.
:>

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-13 20:15:00
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Ej bo ja nie kapce, Ty masz tam jakąś budkę letniskową, że jeździsz co drugi dzień?

Urlop.

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-14 01:34:20
Autor: amrac
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Nie no, tak pytałem bo częstotliwość tych wątków jest taka, że następnym razem ktoś po prostu odeśle Cię do archiwum bo "temat był już wałkowany, użyj optzji szukaj" <rotfl>

Data: 2009-08-14 02:03:37
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Szczyrkowanie we wtorek/środę

Nie no, tak pytałem bo częstotliwość tych wątków jest taka, że następnym razem ktoś po prostu odeśle Cię do archiwum bo "temat był już wałkowany, użyj optzji szukaj" <rotfl>

A może byś się wybrał?

zyga
--
A fe, A psik, A ha

Data: 2009-08-14 11:30:33
Autor: amrac
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

[...]

Nie mogę, kurs koparko-ładowarki robię :)

Szczyrkowanie we wtorek/środę