Szczyt g?upoty? Bronek Gafa-Komorowski...

Data: 2011-02-07 11:52:11
Autor: Tomek
Szczyt g?upoty? Bronek Gafa-Komorowski...
"Każdemu prezydentowi bym życzył na przyszłość - i w przeszłości również - żeby mógł się pochwalić zrobieniem dla Polski czegoś takiego, jak ja: w sensie kontaktów zagranicznych to jest korona Himalajów: (...) papież, prezydent USA, prezydent Rosji, prezydent Niemiec i teraz jeszcze jutro prezydent Francji i pani kanclerz Merkel, a w najbliższym czasie dalsze kontakty na najwyższych szczeblach, a to jest dowód, że Polska odzyskuje swoją pozycję kraju o stabilnej polityce, ważnego partnera i kraju, z którym chce się utrzymywać kontakty na najwyższych szczeblach" - powiedział nasz prezydent.
Problem w tym, że jakosci polityki nie mierzy się liczbą spotkań, zwłaszcza jeśli na większości nadstawia się d...
Bronisław ma zamaiar reaktywować działania Trójkąta Waimarskiego. Jego doradca - prof. Kuźniar, stwierdził, że współpraca w ramach tego trójkąta układa się wzorowo.
Od siebie dodam - w ramach tej owocnej współpracy niemcy zakopali nam rurę ograniczającą ruch dużych statków, a Francuzi sprzedali Rosjanom nowoczesny okręt wojenny. Znó Bronek nadstawia d... i twierdzi, że to wspaniała współpraca. Czy on to lubi?
Tomek

Data: 2011-02-07 13:08:31
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 11:52, Tomek pisze:

[...]

Robi to co może i co jest realne.. I nie demonizuj z tym utrudnieniem w przepływie statków. - To w interesie szwabów jest żeby przepływające statki nie uszkadzały im tej rury.

Data: 2011-02-07 04:16:53
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lut, 13:08, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

Robi to co może i co jest realne.. I nie demonizuj z tym utrudnieniem w
przepływie statków. - To w interesie szwabów jest żeby przepływające

WIESZ CO TO JEST LOCJA?
Jesli poloza te rure i do locji wpisza, ze maksymalne zanurzenie
statku na podejsciu do zalewu szczecinskiego wynosi np. 3 metry toi
kazdy statek o wiekszym zanuzeniu, ktory uszkodzi rure bedzie
odpowiedzialny za morska katastrofe. Wiec ZQADEN statek o wiekszym
zanurzeniu nie wejdzie do portu. Kropka.

Data: 2011-02-07 13:43:54
Autor: Pomysłowy Dobromir

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:780a55b0-b794-4bc7-a419-4ca819590eeat19g2000prd.googlegroups.com...
> [...]

odpowiedzialny za morska katastrofe. Wiec ZQADEN statek o wiekszym
zanurzeniu nie wejdzie do portu. Kropka.

Dlaczego więc Kaczyńscy nic nie zrobili by przszkodzić tak niekorzystnym dla nas rozwiązaniom?

PD

Data: 2011-02-07 14:06:08
Autor: Tomek

Użytkownik "Pomysłowy Dobromir" <user@domena.ck> napisał w wiadomości news:4d4fe90a$0$2441$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

zanurzeniu nie wejdzie do portu. Kropka.

Dlaczego więc Kaczyńscy nic nie zrobili by przszkodzić tak niekorzystnym dla nas rozwiązaniom?

Jak to nic? Zobacz, kto podpisał umowę, kto ją parafował...
Tomek

Data: 2011-02-07 15:59:48
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 14:06, Tomek pisze:

[...]

No kto? I czy w ogóle Polska w tym uczestniczyła?

Data: 2011-02-07 15:59:44
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 13:16, DJ MC Donald Musk pisze:

[...]

Nie wiem co to jest "LOCJA" Ale wiem że jakieś państwo nie może utrudniać żeglugi morskiej z powodu swoich interesów.

Data: 2011-02-07 07:30:21
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lut, 15:59, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

Nie wiem co to jest "LOCJA" Ale wiem że jakieś państwo nie może
utrudniać żeglugi morskiej z powodu swoich interesów.

TO JESTES NIEZWYKLE NAIWNY.
Np Dania wybudowala sobie most do szwecji przez ciesnine czym wlasnie
utrudnila zegluge (zbyt wysokie statki tamtedy nie przeplyna)
Niamal kazda budowla hydrotechniczna w jakis sposob utrudnia zegluge.
Takie sa prawa natury i "Prawo Morza"

Data: 2011-02-07 16:43:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-02-07 16:30, DJ MC Donald Musk pisze:
[...]

Właśnie pisząc odpowieć na twój post miałem na myśli ten most. Kiedyś sporo o tej inwestycji czytałem i wiem że inwestorzy sporo musieli dopłacić do pierwotnego planu z powodu właśnie nie utrudniania żeglugi morskiej.
Masz oczywiście racje że każda budowla tego typu utrudnia żeglugę, ale nie może jej uniemożliwiać.

Data: 2011-02-07 07:55:39
Autor: DJ MC Donald Musk
On 7 Lut, 16:43, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:

> [...]

morskiej.
Masz oczywiście racje że każda budowla tego typu utrudnia żeglugę, ale

No i ten most nie uniemozliwia, tylko, ze jak ciagna platforme
wiertnicza tamtedy to musza ja zatapiac...
Ostatecznie mozemy statki na redzie, gdzies przed Wolinem
przeladowywac na barki i tak sobie gmerac... palcem w bucie...

Data: 2011-02-07 17:15:00
Autor: raff
[...]

No wlasnie to mnie ciekawi.

Nie mozna zmienic torow podejsciowych jakby co ? Na polnocny wschod. Tam jest glebia, i wieksze statki by przeszly.

Nie znam sie na tym. Przypuszczam ze powodowaloby to wielkie koszty.

R.

Data: 2011-02-07 17:09:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iip3us$klc$1news.onet.pl...
[...]

A ja tak trochę nieśmiało o "LOCJI".
O ile się nie mylę, to jest taki morski przewodnik turystyczny, który opisuje różne rzeczy. Jeśli te rzeczy zmienią się, to locja opisuje te zmiany.
I to byłoby na tyle.

Data: 2011-02-07 13:42:19
Autor: raff

"Tomek" <kuki543@wp.pl> wrote in message news:4d4fcee1$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ten Kuzniar to jest katastrofa geopolityczna. Takie jest zdanie geopolitykow.

No, ale jak ma sie takich doradcow jak Kuzniar, Nalecz...

R.

Data: 2011-02-07 13:46:13
Autor: Pomysłowy Dobromir

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:iiopbh$633$1news.onet.pl...

[...]

Doradcy są debilami, a Komorowski osiąga sukces! Jak on to robi!? Kaczyńscy mieli superdoradców, a wszyscy sąsiedzi się z nich nabijali! Co w nimi było nie tak?

PD

Data: 2011-02-07 13:53:24
Autor: raff
[...]

Gdzie ten sukces ?

R.

Data: 2011-02-07 14:07:25
Autor: u2
Szczyt g?upoty? Bronek Gafa-Komorowski...
W dniu 2011-02-07 13:53, raff pisze:
Gdzie ten sukces ?

Jego sukcesem jest jego ciągła walka z nadwagą i nadciśnieniem. :)

Data: 2011-02-07 14:12:35
Autor: raff

"u2" <u_2@o2.pl> wrote in message news:4d4fee93$0$2503$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-02-07 13:53, raff pisze:
Gdzie ten sukces ?

Jego sukcesem jest jego ciągła walka z nadwagą i nadciśnieniem. :)

Sukcesem Bobra jest dzien bez gafy :)

R.

Data: 2011-02-07 14:07:09
Autor: Tomek

Użytkownik "Pomysłowy Dobromir" <user@domena.ck> napisał w wiadomości news:4d4fe994$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Miarą sukcesów są interesy, a nie "nabijanie się". Mimo tego nabijania Kaczory dbały o nasz interes, a jak to robi obecny rząd i premier?
Tomek

Data: 2011-02-07 14:08:38
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 14:07, Tomek pisze:
Miarą sukcesów są interesy, a nie "nabijanie się". Mimo tego nabijania Kaczory dbały o nasz interes, a jak to robi obecny rząd i premier?

Nierząd PO-PSL chce naszego dobra, dlatego nasze dobra trzeba starannie
przed tymi złodziejami chować.

Data: 2011-02-07 17:50:21
Autor: cirrus
Użytkownik "Tomek" <kuki543@wp.pl> napisał w wiadomości news:4d4fee82$0$2460$65785112news.neostrada.pl...
[...]

A gdzie rezultaty tego dbania?

--
stevep

Data: 2011-02-07 14:06:26
Autor: u2
W dniu 2011-02-07 13:42, raff pisze:
Ten Kuzniar to jest katastrofa geopolityczna. Takie jest zdanie geopolitykow.

No, ale jak ma sie takich doradcow jak Kuzniar, Nalecz...

Jaki prezydent tacy doradcy :)

Data: 2011-02-07 17:49:11
Autor: cirrus
[...]

A ci geopolitycy to Macierewicz i Fotyga?

--
stevep

Data: 2011-02-07 18:33:46
Autor: raff

"cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote in message news:iip7qa$jds$1news.vectranet.pl...
[...]

Nie, taki jeden kulawy Pietrzykowski. Nie znasz go.

R.

Szczyt g?upoty? Bronek Gafa-Komorowski...