Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szczyt hipokryzji! KE obojętna na brutalność francuskiej policji: "Komisja nie komentuje egzekwowania prawa w krajach UE"

Data: 2019-01-09 01:25:03
Autor: Lord Donald
[...]

Komisja Europejska nie komentuje egzekwowania prawa w krajach UE - poinformował rzecznik KE Margaritis Schinas pytany o raport Amnesty International, wskazujący na nadmierne używanie siły przez policję we Francji przeciw protestującym, w tym nieletnim.

https://wpolityce.pl/polityka/428523-ke-obojetna-na-brutalnosc-francuskiej-policji?fbclid=IwAR37fvi-mBPizwKO0tsRHn_wK-mStZDKFUFbj4nDY-Fca6clgfXr6qggYok

Data: 2019-01-08 18:15:02
Autor: japanizer
"Komisja nie komentuje egzekwowania prawa w (WYBRANYCH) krajach UE"
On Wednesday, January 9, 2019 at 10:22:38 AM UTC+9, A. Filip wrote:
Lord Donald <ldont@dojcze.de> pisze:
> [...]
> International, wskazujący na nadmierne używanie siły przez policję we
> Francji przeciw protestującym, w tym nieletnim.

Wszyscy członkowie UE są równi ale niektórzy są równiejsi :-)

Jeszcze zapomniałeś dodać linku, w którym Komisja Europejska komentuje działania policji w jakimś kraju unijnym.

Mi do głowy przychodzi komentarz w sprawie zamieszek i brutalności policji w Hiszpanii:

  "Postawię sprawę jasno: Przemoc nigdy nie rozwiązuje niczego w polityce. Nigdy   nie jest odpowiedzią, rozwiązaniem i nigdy nie może być użyta jako broń czy   instrument. Europa wie to lepiej niż ktokolwiek inny. Nikt z nas nie chce   widzieć przemocy w naszych społeczeństwach. Jednakże obowiązkiem każdego rządu   jest podtrzymanie praworządności i czasem wymaga to proporcjonalnego użycia   siły".

Ale to jakby przeczy twojemu twierdzeniu, że "wszyscy członkowie UE są równi ale niektórzy są równiejsi". Tak więc - znajdziesz coś, na poparcie swoich słów, tani pisiorku-manipulatorku?

Data: 2019-01-08 18:21:44
Autor: Zenek Kapelinder
Szczyt hipokryzji! KE obojętna na brutalność francuskiej policji: "Komisja nie komentuje egzekwowania prawa w krajach UE"
Pis przecwiczy stanowisko chujni przy pierwszej manifestacji zorganizowanej przez jelopozycje.

Data: 2019-01-09 02:22:36
Autor: A. Filip

--
A. Filip

Data: 2019-01-09 08:44:26
Autor: Pajdak
Szczyt hipokryzji!
komuch "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q13f0t$1oge$1gioia.aioe.org...
Szczyt hipokryzji! KE obojętna na brutalność francuskiej policji: "Komisja nie komentuje egzekwowania prawa w krajach UE"

Jesteś za tym by komunistczne "żółte kamizelki" bezkarnie niszczyły mienie prywatne?

--
Pajdak

Data: 2019-01-09 08:45:26
Autor: Pajdak
pajac "A. Filip" <anfi@pseudonim.pl> napisał w wiadomości news:anfi+094w3wn8mf-j193@wp.eu...
Wszyscy członkowie UE są równi ale niektórzy są równiejsi :-)

Jesteś za tym by komunistyczne "żółte kamizelki" bezkarnie niszczyły mienie prywatne?

--
Pajdak