[PRESS] Szczyt lansu :-)

Data: 2010-08-30 12:29:07
Autor: Marcin Hyła
[PRESS] Szczyt lansu :-)
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,8310602,W_szprychach_mody.html

"Jeszcze niedawno widok prezesa na rowerze jadącego do pracy wywołałby
spekulacje: "O rany! Ale mają cięcia w firmie". Dziś parkowanie
miejskim rowerem pod pracą to szczyt lansu."

***

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-08-30 13:17:38
Autor: ...::QRT::...
[PRESS] Szczyt lansu :-)
Dnia Mon, 30 Aug 2010 12:29:07 +0200, Marcin Hyła napisał(a):

[...]

w sumie prawda - szczyt lansu. Gazeta stara sie zaklinać rzeczywistość jak
potrafi aczkolwiek z rzeczywistością niekoniecznie ma to wiele wspólnego.
Ale zawsze wmawiać warto :)

Ja swego czasu pracowałem w jednej firmie to jakieś 5 lat temu stojaki
rowery *bywały* zapchane tak ze nie było gdzie bicykla postawić. (400 osób,
10-15 rowerów) Jak ostatnio tam byłem to stojak stał pusty. Opcje sa dwie albo sie ludzie wzbogacili kupili auta i olali rowery albo
sie wzbogacili kupili lepsze rowery i trzymają je w serwerowniach, pokojach
roboczych, na korytarzach, w magazynie ect.

Data: 2010-08-30 04:56:32
Autor: stefandora
Szczyt lansu :-)
On 30 Sie, 13:17, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:
> [...]

potrafi aczkolwiek z rzeczywistością niekoniecznie ma to wiele wspólnego.

Nie doceniasz magii lansu :) Jak coś się w pewnych kręgach ochrzci
jako trendy, to potem nie ma siły, będzie się rozprzestrzeniało :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-08-30 14:27:40
Autor: Marcin Hyła
Szczyt lansu :-)
On 2010-08-30 13:56, stefandora wrote:

http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,8310602,W_szprychach_mody.html
Nie doceniasz magii lansu :) Jak coś się w pewnych kręgach ochrzci
jako trendy, to potem nie ma siły, będzie się rozprzestrzeniało :)

Akurat jutro po około 35 dniach wolnych jadę na 8 rano do pracy. Otóż nie!!! Po prostu JADĘ SIĘ LANSOWAĆ!!!! Już nie mogę się doczekać :-P

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-08-30 18:27:45
Autor: reme.k
[PRESS] Szczyt lansu :-)
> w sumie prawda - szczyt lansu. Gazeta stara sie zaklinać rzeczywistość jak
potrafi aczkolwiek z rzeczywistością niekoniecznie ma to wiele wspólnego.
Ale zawsze wmawiać warto :)
Najlepszy jest gościu z początku tekstu.
Ma płacone za jeżdżenie na rowerze to mu się nie dziwię że zakłada pelerynę i
ochraniacze na buty.
Fajna robota, jeździć po mieście i patrzeć czy stojaki na rowery są.
Ciekawe ile zarabia taki oficer.

Data: 2010-08-30 17:16:03
Autor: Andrzej Ozieblo
[PRESS] Szczyt lansu :-)
I dodaje: - Za przyłączeniem się do rowerowego peletonu przemawia to, że teraz rower stał się wyznacznikiem statusu. Myślimy sobie: należę do tych lepszych, którzy kształtują trendy. Lista motywacji jest długa: jeżdżę - więc prowadzę zdrowy styl życia, jeżdżę - więc pokazuję stroje i widzą mnie w pracy. Nie szpanuję, ale jestem. Z socjologicznego punktu widzenia to element potrzeby postmaterialnej. Na pierwszym planie stawiamy jakość życia - mówi socjolog.

Ten motyw brzmi przekonywujaco. Po etapie zachlysniecia sie samochodami postmaluchowymi przyszla kolej na dalszy krok. Juz mam samochod, to jest oczywiste, ale nim nie jezdze, bo przeszedlem na wyzszy etap. Ba, troche wstyd jezdzic samochodem. Moze ta motywacja chwyci, bo odruchy baranie mamy dosc dobrze wyksztalcone. Jak to bylo: "Polska papuga narodow"?

Data: 2010-08-30 19:04:10
Autor: Titus Atomicus
[PRESS] Szczyt lansu :-)
In article <i5gh7s$25c$1@srv.cyf-kr.edu.pl>,
 Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> wrote:

[...]

E, my Polacy nie damy sie nabrac na glupie artykuly.

TA

Data: 2010-09-05 22:19:36
Autor: Ryszard Mikke
[PRESS] Szczyt lansu :-)
Andrzej Ozieblo <ypoziebl@cyf-kr.edu.pl> napisał(a):
[...]

Ale i pawiem, niestety. W tej samej linijce tego samego wiersza...

rmikke

Data: 2010-08-31 03:43:34
Autor: Piotrpo
Szczyt lansu :-)
On 30 Sie, 12:29, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
> [...]

> spekulacje: "O rany! Ale mają cięcia w firmie". Dziś parkowanie
> miejskim rowerem pod pracą to szczyt lansu."

A ja głupek myślałem, że dojeżdżam do pracy rowerem bo jest
szybciej... Wygląda na to, że trzeba będzie wyciągnąć z szafy garnitur
i lakierki (ma ktoś pomysł na zamocowanie bloków?)

Data: 2010-08-31 13:12:31
Autor: mt
Szczyt lansu :-)
Piotrpo pisze:
A ja głupek myślałem, że dojeżdżam do pracy rowerem bo jest
szybciej... Wygląda na to, że trzeba będzie wyciągnąć z szafy garnitur
i lakierki (ma ktoś pomysł na zamocowanie bloków?)

Tak, zamocuj tak jak się mocuje uniwersalne raki alpinistyczne, tylko zamiast płytki z zębami płytka z otworami do przykręcenia bloków :)

--
marcin

Data: 2010-08-31 13:39:39
Autor: ...::QRT::...
Szczyt lansu :-)
Dnia Tue, 31 Aug 2010 13:12:31 +0200, mt napisał(a):

Piotrpo pisze:
[...]

to już nie prosciej stare dobre aczkolwiek lekko zapomniane noski? Choć od nosków to lakierki nieco sie zniszczyć mogą.

Data: 2010-08-31 14:00:32
Autor: mt
Szczyt lansu :-)

Piotrpo pisze:
[...]

Otóż to ;) No chyba, że noski z wyściółką filcową, to jeszcze polerka dla butów będzie :) i problem wycierania butów o nogawki przed pracą z głowy...

--
marcin

Data: 2010-08-31 16:22:53
Autor: Coaster
Szczyt lansu :-)

Piotrpo pisze:
[...]

PowerGrips

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-09-02 02:17:42
Autor: Piotrpo
Szczyt lansu :-)
On 31 Sie, 14:00, mt <telep...@interia.pl> wrote:
...::QRT::... pisze:

> [...]

Otóż to ;) No chyba, że noski z wyściółką filcową, to jeszcze polerka
dla butów będzie :) i problem wycierania butów o nogawki przed pracą z
W pracy (prawie) nie chodzę w garniturze - ale do filcowanych nosków
można by zakombinować jeszcze jakiś podajnik pasty...

Data: 2010-09-01 14:56:54
Autor: Adampio
Szczyt lansu :-)
W dniu 2010-09-02 11:17, Piotrpo pisze:
ale do filcowanych nosków
można by zakombinować jeszcze jakiś podajnik pasty...
Noo, sterowany bezprzewodowym internetem i GPS-em w zależności od prognozy pogody

Data: 2010-08-31 16:20:24
Autor: Coaster
Szczyt lansu :-)

Piotrpo pisze:
[...]

Na lakierki najlepsze pauergripy:
http://tinyurl.com/26a6p32
http://www.treefortbikes.com/images/raw/PD5010.jpg

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-08-31 16:52:39
Autor: Adampio
[PRESS] Szczyt lansu :-)
W dniu 2010-08-30 12:29, Marcin Hyła pisze:
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,8310602,W_szprychach_mody.html

"Daniel Chojnacki pracuje na stanowisku oficera rowerowego (...)m.in. planuje ustawienie nowych stojaków w mieście"

No cóż, nie od dzisiaj nie matura lecz chęć szczera robią z ciebie oficera :-/

[PRESS] Szczyt lansu :-)