[PRESS] Szczyt lansu :-)

Data: 2010-08-30 13:17:38
Autor: ...::QRT::...
[PRESS] Szczyt lansu :-)
Dnia Mon, 30 Aug 2010 12:29:07 +0200, Marcin Hyła napisał(a):

http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,8310602,W_szprychach_mody.html

"Jeszcze niedawno widok prezesa na rowerze jadącego do pracy wywołałby
spekulacje: "O rany! Ale mają cięcia w firmie". Dziś parkowanie
miejskim rowerem pod pracą to szczyt lansu."

w sumie prawda - szczyt lansu. Gazeta stara sie zaklinać rzeczywistość jak
potrafi aczkolwiek z rzeczywistością niekoniecznie ma to wiele wspólnego.
Ale zawsze wmawiać warto :)

Ja swego czasu pracowałem w jednej firmie to jakieś 5 lat temu stojaki
rowery *bywały* zapchane tak ze nie było gdzie bicykla postawić. (400 osób,
10-15 rowerów) Jak ostatnio tam byłem to stojak stał pusty. Opcje sa dwie albo sie ludzie wzbogacili kupili auta i olali rowery albo
sie wzbogacili kupili lepsze rowery i trzymają je w serwerowniach, pokojach
roboczych, na korytarzach, w magazynie ect.

Data: 2010-08-30 04:56:32
Autor: stefandora
Szczyt lansu :-)
On 30 Sie, 13:17, "...::QRT::..." <ni...@m.mejla> wrote:
> [...]

potrafi aczkolwiek z rzeczywistością niekoniecznie ma to wiele wspólnego.

Nie doceniasz magii lansu :) Jak coś się w pewnych kręgach ochrzci
jako trendy, to potem nie ma siły, będzie się rozprzestrzeniało :)

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2010-08-30 14:27:40
Autor: Marcin Hyła
Szczyt lansu :-)
On 2010-08-30 13:56, stefandora wrote:

http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,8310602,W_szprychach_mody.html
Nie doceniasz magii lansu :) Jak coś się w pewnych kręgach ochrzci
jako trendy, to potem nie ma siły, będzie się rozprzestrzeniało :)

Akurat jutro po około 35 dniach wolnych jadę na 8 rano do pracy. Otóż nie!!! Po prostu JADĘ SIĘ LANSOWAĆ!!!! Już nie mogę się doczekać :-P

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl

Data: 2010-08-30 18:27:45
Autor: reme.k
[PRESS] Szczyt lansu :-)
> w sumie prawda - szczyt lansu. Gazeta stara sie zaklinać rzeczywistość jak
potrafi aczkolwiek z rzeczywistością niekoniecznie ma to wiele wspólnego.
Ale zawsze wmawiać warto :)
Najlepszy jest gościu z początku tekstu.
Ma płacone za jeżdżenie na rowerze to mu się nie dziwię że zakłada pelerynę i
ochraniacze na buty.
Fajna robota, jeździć po mieście i patrzeć czy stojaki na rowery są.
Ciekawe ile zarabia taki oficer.

--

[PRESS] Szczyt lansu :-)