Szczyt lansu :-)

Data: 2010-08-31 03:43:34
Autor: Piotrpo
Szczyt lansu :-)
On 30 Sie, 12:29, Marcin Hyła <ci...@rowery.org.pl.niespammuj.tu>
wrote:
http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,8310602,W_szprychach_mody.html

> "Jeszcze niedawno widok prezesa na rowerze jadącego do pracy wywołałby
> spekulacje: "O rany! Ale mają cięcia w firmie". Dziś parkowanie
> miejskim rowerem pod pracą to szczyt lansu."

***

marcin ha
--
Miasta dla rowerówhttp://www.rowery.org.pl

A ja głupek myślałem, że dojeżdżam do pracy rowerem bo jest
szybciej... Wygląda na to, że trzeba będzie wyciągnąć z szafy garnitur
i lakierki (ma ktoś pomysł na zamocowanie bloków?)

Data: 2010-08-31 13:12:31
Autor: mt
Szczyt lansu :-)
Piotrpo pisze:
A ja głupek myślałem, że dojeżdżam do pracy rowerem bo jest
szybciej... Wygląda na to, że trzeba będzie wyciągnąć z szafy garnitur
i lakierki (ma ktoś pomysł na zamocowanie bloków?)

Tak, zamocuj tak jak się mocuje uniwersalne raki alpinistyczne, tylko zamiast płytki z zębami płytka z otworami do przykręcenia bloków :)

--
marcin

Data: 2010-08-31 13:39:39
Autor: ...::QRT::...
Szczyt lansu :-)
Dnia Tue, 31 Aug 2010 13:12:31 +0200, mt napisał(a):

Piotrpo pisze:
[...]

to już nie prosciej stare dobre aczkolwiek lekko zapomniane noski? Choć od nosków to lakierki nieco sie zniszczyć mogą.

Data: 2010-08-31 14:00:32
Autor: mt
Szczyt lansu :-)

Piotrpo pisze:
[...]

Otóż to ;) No chyba, że noski z wyściółką filcową, to jeszcze polerka dla butów będzie :) i problem wycierania butów o nogawki przed pracą z głowy...

--
marcin

Data: 2010-08-31 16:22:53
Autor: Coaster
Szczyt lansu :-)

Piotrpo pisze:
[...]

PowerGrips

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-09-02 02:17:42
Autor: Piotrpo
Szczyt lansu :-)
On 31 Sie, 14:00, mt <telep...@interia.pl> wrote:
...::QRT::... pisze:

> [...]

Otóż to ;) No chyba, że noski z wyściółką filcową, to jeszcze polerka
dla butów będzie :) i problem wycierania butów o nogawki przed pracą z
W pracy (prawie) nie chodzę w garniturze - ale do filcowanych nosków
można by zakombinować jeszcze jakiś podajnik pasty...

Data: 2010-09-01 14:56:54
Autor: Adampio
Szczyt lansu :-)
W dniu 2010-09-02 11:17, Piotrpo pisze:
ale do filcowanych nosków
można by zakombinować jeszcze jakiś podajnik pasty...
Noo, sterowany bezprzewodowym internetem i GPS-em w zależności od prognozy pogody

Data: 2010-08-31 16:20:24
Autor: Coaster
Szczyt lansu :-)

Piotrpo pisze:
[...]