Szczyt szczytĂłw absurdu

Data: 2013-09-12 19:52:17
Autor: Raffaello
Szczyt szczytĂłw absurdu
Do tej pory żyłem w błogim przeświadczeniu, że schody na drodze rowerowej, czy slalom gigant na Jana Pawła II w Warszawie to jest po prostu... Szczyt niekompetencji. Tak jak śmieszynka na Polach Mokotowskich.
Myliłem się. Bardzo grubo się myliłem.
SÄ… w Polsce miejsca o wiele gorsze niĹĽ ww, ba one dopiero... powstajÄ… :P

http://www.wykop.pl/ramka/1647921/jak-uprzykrzyc-ludziom-zycie-sciezka-rowerowa-3-razy-dluzsza-od-drogi/

Mam dziwne wrażenie, że projektant zrobił sobie jaja, a potem to jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności przeszło. Bo nie wierzę w to, aby ktokolwiek przy zdrowych zmysłach zaprojektował takie "cudo" dla rowerzystów. Po prostu to jest niemożliwe. To musiała być osoba o "specjalnych zdolnościach" artystycznych i "odpowiedniej inteligencji".

Data: 2013-09-12 19:55:58
Autor: Raffaello
Szczyt szczytĂłw absurdu
Raffaello wrote:

[...]

Chwila moment. To nie wszystko :D
Oto mapka przebiegu trasy :)

http://www.picshot.pl/pfiles/360760/TU_DDR_2.jpg

Okazuje się, że rasa DLA ROWERÓW zawiera dodatkowy ficzer, z którego mogłaby być dumna sama Dorota Safjan!!!

BRAWA DLA PROJEKTANTÓW!!!!!!!!!! Przebiliście wszystkich możliwych "specjalnie uzdolnionych" w tym kraju!!! OKLASKI!!! Rowerzyści będą wam tak wdzięczni, że raczej... nie skorzystają z tego "cudu techniki" :D

Data: 2013-09-12 20:54:34
Autor: Czesław Wiśniak
Szczyt szczytĂłw absurdu

BRAWA DLA PROJEKTANTÓW!!!!!!!!!! Przebiliście wszystkich możliwych
"specjalnie uzdolnionych" w tym kraju!!! OKLASKI!!! Rowerzyści będą wam
tak wdzięczni, że raczej... nie skorzystają z tego "cudu techniki" :D

Sprawa jest prosta, placili im z metra :)

Data: 2013-09-12 20:59:12
Autor: __Maciek
Szczyt szczytów absurdu
Thu, 12 Sep 2013 20:54:34 +0200 Czesław Wi¶niak <czewi@nima.pl>
napisał:

BRAWA DLA PROJEKTANTÓW!!!!!!!!!! Przebili¶cie wszystkich możliwych
"specjalnie uzdolnionych" w tym kraju!!! OKLASKI!!! Rowerzy¶ci będ± wam
tak wdzięczni, że raczej... nie skorzystaj± z tego "cudu techniki" :D

Sprawa jest prosta, placili im z metra :)

Więc im on jest droższy ten mi¶ tym... no wła¶nie :-)

Data: 2013-09-12 20:00:52
Autor: Budzik
Szczyt szczytów absurdu
Osobnik posiadaj±cy mail in.poland@or.something.else.ch napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Do tej pory żyłem w błogim prze¶wiadczeniu, że schody na drodze rowerowej, czy slalom gigant na Jana Pawła II w Warszawie to jest po prostu... Szczyt niekompetencji. Tak jak ¶mieszynka na Polach Mokotowskich.
Myliłem się. Bardzo grubo się myliłem.
S± w Polsce miejsca o wiele gorsze niż ww, ba one dopiero... powstaj±
:P http://www.wykop.pl/ramka/1647921/jak-uprzykrzyc-ludziom-zycie-sciezka-
rowerowa-3-razy-dluzsza-od-drogi/ Mam dziwne wrażenie, że projektant zrobił sobie jaja, a potem to
jakim¶ dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci przeszło. Bo nie wierzę w to, aby
ktokolwiek przy zdrowych zmysłach zaprojektował takie "cudo" dla rowerzystów. Po prostu to jest niemożliwe. To musiała być osoba o "specjalnych zdolno¶ciach" artystycznych i "odpowiedniej
inteligencji".
Pisz od razu do TVN i polsat

--
Pozdrawia... Budzik
"Ciesz± się w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci.

Data: 2013-09-13 00:53:36
Autor: Raffaello
Szczyt szczytĂłw absurdu
Budzik wrote:

[...]

Ja mam pisać? Ja nie jestem z Bydgoszczy :)

Wydaje mi się, że tam są jakieś grupy rowerowe, które powinny walczyć "o swoje" i reagować kiedy dzieją się takie rzeczy i budują takie "coś". Dziwi mnie nawet, że nikt tego chyba nie konsultował ze społeczeństwem?
(inna rzecz, że u nas też sie konsultowali w stolicy a mimo to Schody im.Doroty Safjan powstały i nadal istnieją i jakoś nie ma planów ich przerobienia na coś, po czym da się przejechać bez schodzenia z roweru ;>>> )

Data: 2013-09-13 07:44:46
Autor: rmikke
Szczyt szczytów absurdu
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 22:00:52 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Pisz od razu do TVN i polsat

Już kto¶ napisał :D

http://u.42.pl/2N61

Data: 2013-09-13 16:48:46
Autor: Budzik
Szczyt szczytów absurdu
Osobnik posiadaj±cy mail spamcatch@mailinator.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Pisz od razu do TVN i polsat

Już kto¶ napisał :D

http://u.42.pl/2N61

No i pieknie.
no to czekamy na dymisję decydenta.

BTw strona TVN 35 MB - nieĽle...

--
Pozdrawia... Budzik
H. Jackson Brown, Jr.

Data: 2013-09-12 20:57:35
Autor: __Maciek
Szczyt szczytów absurdu
Thu, 12 Sep 2013 19:52:17 +0200 Raffaello
<in.poland@or.something.else.ch> napisał:

Mam dziwne wrażenie, że projektant zrobił sobie jaja, a potem to jakim¶ dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci przeszło. Bo nie wierzę w to, aby ktokolwiek przy zdrowych zmysłach zaprojektował takie "cudo" dla rowerzystów. Po prostu to jest niemożliwe. To musiała być osoba o "specjalnych zdolno¶ciach" artystycznych i "odpowiedniej inteligencji".

Bo do łbów debilnych urzędasów po prostu nadal nie dociera że rower
może spełniać i spełnia w mie¶cie funkcję użytkow±. Im się cały czas
wydaje że na rowerze to się jeĽdzi tylko w niedzielę, 10km/h i po to
żeby się przejechać, więc im większe serpentyny, im więcej
przeszkadzajek tym dla rowerzysty ciekawiej... :-(

Data: 2013-09-12 22:38:25
Autor: z
Szczyt szczytów absurdu
W dniu 2013-09-12 19:52, Raffaello pisze:
Mam dziwne wrażenie, że projektant zrobił sobie jaja, a potem to jakim¶
dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci przeszło.

"
- Wyszli¶my z założenia, że nie zawsze układ drogi rekreacyjnej musi być prosty. Może być urozmaicony, ciekawy. Dobrze się komponować z otoczeniem i być przy tym funkcjonalny, spełniać swoje przeznaczenie - powiedział Gazecie Pomorskiej rzecznik prasowy ZDMiKP, Krzysztof Kosiedowski.
"

Data: 2013-09-13 11:00:37
Autor: Budzik
Szczyt szczytów absurdu
Osobnik posiadaj±cy mail z@z.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"
[...]
Powinna byc dalsza czesc oartykułu:
 - podpisuj±c tym samym swoje dyscyplinarne zwolnienie z pracy.

Jak ktos nie rozumiem, do czego jest jego praca to nei warto mu płacic..

--
Pozdrawia... Budzik
"Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy my¶l± więcej o pieni±dzach

Data: 2013-09-13 13:57:13
Autor: z
Szczyt szczytów absurdu
W dniu 2013-09-13 13:00, Budzik pisze:
Jak ktos nie rozumiem, do czego jest jego praca to nei warto mu płacic..

A vice burmistrz (czy jak tam ma na pagonach) co odpowiada za inwestycje rowerowe głupio się tłumaczy w tv że mówili mu że musi być serpentynka bo jest skarpa. Czy on wie w jakim mie¶cie siedzi na stołku? Był tam wcze¶niej zanim tv przyjechała?

Data: 2013-09-13 17:20:55
Autor: johnkelly
Szczyt szczytów absurdu
W dniu 2013-09-13 13:57, z pisze:
[...]

A ja się zapytuję, czyj wujek ma wytwórnię kostki brukowej!

Maciej Różalski

--
... gg:1716136 ... johnkelly(at)wp.pl ... kontakt(at)maciejrozalski.eu ..
...................... blog: www.maciejrozalski.eu ......................

Data: 2013-09-13 21:35:45
Autor: Gotfryd Smolik news
Szczyt szczytów absurdu
On Fri, 13 Sep 2013, Budzik wrote:

[...]

  Niedorzecznik zazwyczaj nie wyraża swoich pogl±dów, ale instytucji
któr± reprezentuje.

Jak ktos nie rozumiem, do czego jest jego praca to nei warto mu płacic..

  NajwyraĽniej szefowstwo uważa dojazd rowerem za "rekreację",
a dojazd samochodem za "czę¶ć pracy".
  I to jest w .pl najtrudniejszy do zmiany element.

pzdr, Gotfryd

Data: 2013-09-14 15:00:29
Autor: Budzik
Szczyt szczytów absurdu
Osobnik posiadaj±cy mail smolik@stanpol.com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

"
[...]

Głupote należy piętnować.
Co, robi z ludzi głupków bo taki dostał rozkaz?
Pomijaj±c już fakt, ze musi nieĽle zarabiać, skoro ostracyzmu wsród normalnych znajomych sie nie boi.
No i wstyd przed dziecmi.
Tato, co ty za głupoty w telewizji opowiadasz....?

Ale ok: "podpisuj±c tym samym dyscyplinarne zwolnienie osób odpowiedzialnych"

Niew±tpliwie.
Pamietajcie podczas wyborów.

--
Pozdrawia... Budzik
A ¶wistak siedzi i wyrabia nadgodziny.

Data: 2013-09-12 23:50:21
Autor: IC
Szczyt szczytĂłw absurdu
Bismarck powiedział: Dajcie Polakom się rządzić a sami się wykończą. W szkole mnie uczono, że to był zły człowiek. Może. Ale świetny obserwator.

Data: 2013-09-13 08:30:45
Autor: rmikke
Szczyt szczytów absurdu
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 19:52:17 UTC+2 użytkownik Raffaello napisał:
[...]
S± w Polsce miejsca o wiele gorsze niż ww, ba one dopiero... powstaj± :P

[...]

Nastawienie prorowerowe miasta mierzy się w kilometrach DDR, prawda?

Data: 2013-09-13 16:48:46
Autor: Budzik
Szczyt szczytów absurdu
Osobnik posiadaj±cy mail spamcatch@mailinator.com napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Nastawienie prorowerowe miasta mierzy się w kilometrach DDR, prawda?

W ilosci km jakie trzeba zrobić wpław.
Na TVN mówili, ze tam sciezka sie konczy bo jest rzeka...

Do miejscowych - dlaczego sciezki nie ma na moscie?

--
Pozdrawia... Budzik
"Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem za¶ napiecie

Data: 2013-09-14 19:31:03
Autor: J.F.
Szczyt szczytĂłw absurdu
[...]

Czemu, przeciez rowerem jezdzi sie dla przyjemnosci, im wiecej tym
lepiej :-)

J.

Data: 2013-09-14 22:28:28
Autor: dawid.jaszczak
Szczyt szczytów absurdu
Jestem z Bydgoszczy. Miasto konsultowało projekt tylko z... producentami materiałów budowlanych. Prasa / ¶rodowiska rowerowe zgłaszały problem, że TAKI most za TAKIE pieni±dze... a nie ma ani chodnika, ani ¶cieżki w 2013 r.!!!

Mało tego... most wisi na wielkim penisie / pylonach. http://www.bydgoszcz.pl/binary/002%20-%20most_tcm29-74818.jpg

Latem tego roku... wyszła inicjatywa, aby na tych pylonach zbudować... GONDOLE i żeby tury¶ci za 5 PLN mogli sobie w gondoli na tym penisie... pojeĽdzić w t± i w tamt±! :) To był cyrk dopiero! Co¶ czuję, że gdyby nie protesty ludzi to idiota-prezydent z PO znalazłby jednak te 5mln PLN na t± gondole... ale chyba się opamiętał w porę :)

Data: 2013-09-15 07:45:46
Autor: z
Szczyt szczytów absurdu
W dniu 2013-09-15 07:28, dawid.jaszczak@gmail.com pisze:
[...]

To znaczy że problemem nie jest ¶cieżka tylko projekt mostu.
To już grubsza sprawa.
Mam nadzieję że "tvny" pojad± z tematem już nie tylko jako porann± ¶miesznostk±.

Data: 2013-09-18 03:32:16
Autor: Olivander
Szczyt szczytów absurdu
W dniu niedziela, 15 wrze¶nia 2013 07:45:46 UTC+2 użytkownik z napisał:

Mam nadzieję że "tvny" pojad± z tematem już nie tylko jako porann±

I co ... przyschło?

Trzeba nieustannie nękać, inaczej to przepr± i jeszcze wezm± za to sowite nagrody, dokładnie tak jak w Gdyni przeparli z esta-estakad±, ¶cieżk± błotnisto-grzask± z dużymi (ok 30m? różnicy wzniesień) drewanianymi ¶liskimi schodami i mostami wysokono¶nymi, tak było z węzłem Wzgórze. Nagrody były i reklama sukcesu na zewn±trz też. I mimo takich jasełek Gdynianie nadal wspieraj± i wybieraj± Szczurka, więc wybory też nic nie zmieni±, je¶li nie dotrzeć z tym do KAŻDEGO, zwłaszcza takiego, co NIE jeĽdzi rowerem.

Data: 2013-09-14 22:34:56
Autor: dawid.jaszczak
Szczyt szczytów absurdu
Aaa... jeszcze jedno...

http://www.picshot.pl/pfiles/360760/TU_DDR_2.jpg

"Dokument" który pokazuje, że ¶mietanka włodarzy z Bydgoszczy w poniedziałek rano winna się stawić w prokuraturze celem wyja¶nienia... dlaczego marnuj± publiczne pieni±dze! Idioci rz±dz± nami...

Szczyt szczytĂłw absurdu