Szczyt szczytów absurdu

Data: 2013-09-12 20:00:52
Autor: Budzik
Szczyt szczytów absurdu
Osobnik posiadaj±cy mail in.poland@or.something.else.ch napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

Do tej pory żyłem w błogim prze¶wiadczeniu, że schody na drodze rowerowej, czy slalom gigant na Jana Pawła II w Warszawie to jest po prostu... Szczyt niekompetencji. Tak jak ¶mieszynka na Polach Mokotowskich.
Myliłem się. Bardzo grubo się myliłem.
S± w Polsce miejsca o wiele gorsze niż ww, ba one dopiero... powstaj±
:P http://www.wykop.pl/ramka/1647921/jak-uprzykrzyc-ludziom-zycie-sciezka-
rowerowa-3-razy-dluzsza-od-drogi/ Mam dziwne wrażenie, że projektant zrobił sobie jaja, a potem to
jakim¶ dziwnym zbiegiem okoliczno¶ci przeszło. Bo nie wierzę w to, aby
ktokolwiek przy zdrowych zmysłach zaprojektował takie "cudo" dla rowerzystów. Po prostu to jest niemożliwe. To musiała być osoba o "specjalnych zdolno¶ciach" artystycznych i "odpowiedniej
inteligencji".
Pisz od razu do TVN i polsat

--
Pozdrawia... Budzik
"Ciesz± się w Niu Jorku dzieci, pan Bin Laden do nich leci.

Data: 2013-09-13 00:53:36
Autor: Raffaello
Szczyt szczytĂłw absurdu
Budzik wrote:

Mam dziwne wrażenie, że projektant zrobił sobie jaja, a potem to
jakimś dziwnym zbiegiem okoliczności przeszło. Bo nie wierzę w to,
aby ktokolwiek przy zdrowych zmysłach zaprojektował takie "cudo" dla
rowerzystów. Po prostu to jest niemożliwe. To musiała być osoba o
"specjalnych zdolnościach" artystycznych i "odpowiedniej
inteligencji".

Pisz od razu do TVN i polsat

Ja mam pisać? Ja nie jestem z Bydgoszczy :)

Wydaje mi się, że tam są jakieś grupy rowerowe, które powinny walczyć "o swoje" i reagować kiedy dzieją się takie rzeczy i budują takie "coś". Dziwi mnie nawet, że nikt tego chyba nie konsultował ze społeczeństwem?
(inna rzecz, że u nas też sie konsultowali w stolicy a mimo to Schody im.Doroty Safjan powstały i nadal istnieją i jakoś nie ma planów ich przerobienia na coś, po czym da się przejechać bez schodzenia z roweru ;>>> )

Data: 2013-09-13 07:44:46
Autor: rmikke
Szczyt szczytów absurdu
W dniu czwartek, 12 wrze¶nia 2013 22:00:52 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

Pisz od razu do TVN i polsat

Już kto¶ napisał :D

http://u.42.pl/2N61

Data: 2013-09-13 16:48:46