Szczyt zaciemnienia

Data: 2011-10-10 11:39:04
Autor: Remigiusz Zukowski
Szczyt zaciemnienia
W dniu 2011-10-10 00:10, Wojtek Sobociński  pisze:
Szczyt zaciemnienia: gość jadący wieczorem na rowerze bez oświetlenia w
dżinsach o za długich nogawkach zakrywających odblaski w pedałach.

Minimalizm oświetlenia: gość jadący nocą z papierosem w gębie. Widoczny na tyle żeby uniknąć czołówki. Oczywiście tył zupełnie nieoświetlony :(

pozdrawiam

Remigiusz

Data: 2011-10-10 12:33:00
Autor: ikov
Szczyt zaciemnienia
Minimalizm oświetlenia: gość jadący nocą z papierosem w gębie. Widoczny
na tyle żeby uniknąć czołówki. Oczywiście tył zupełnie nieoświetlony :(

Potwierdzam - tez byłem nieraz tego świadkiem. Wiem że to dziwnie zabrzmi ale...
PAPIEROSY RATUJĄ ŻYCIE!
....albo odwlekają szybką śmierć pod kołami na rzecz długiego i bolesnego raka...

Data: 2011-10-12 20:21:23
Autor: Fantom
Szczyt zaciemnienia
[...]

No to mogl drugiego wsadzic sobie w .... :)

Fatnom

Data: 2011-10-17 18:40:20
Autor: Wojtek Sobociński
Szczyt zaciemnienia
Fantom wrote:

> Minimalizm oświetlenia: gość jadący nocą z papierosem w gębie. Widoczny na > tyle żeby uniknąć czołówki. Oczywiście tył zupełnie nieoświetlony :(

No to mogl drugiego wsadzic sobie w .... :)

Ale wtedy nie mógłby siedzieć :)

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D