Szczyt zwyrodnienia ;-)

Data: 2011-10-11 11:11:13
Autor: Robert_J
Szczyt zwyrodnienia ;-)
na dwupasmowce samochod przede mna schowal sie z prawego pasa miedzy samochody jadace na lewym, zebym go mogl wyprzedzic

Ciebie jeszcze takie coś dziwi? Mnie już chyba żadna głupota nie zaskoczy. Ostatnio dość często jeżdżę Szczecin - Goleniów i praktycznie za każdym razem widzę akcję jak włączający się do ruchu na autostradzie od razu wskakuje na lewy pas, mimo że droga przed nim jest pusta :-). Niejeden raz taki idiota wskoczył mi prawie przed maskę, jak widząc że ktoś jedzie rozbiegówką zjechałem na lewy :-).

Szczyt zwyrodnienia ;-)