Szczyty hipokryzji !!

Data: 2010-10-20 09:14:46
Autor: cyc
Szczyty hipokryzji !!
Pisowcy wspieli sie na szczyty hipokryzji . Ludzie , ktorzy bezwzglednoscia wypowiedzi , jednoznacznoscia sformulowan i wyssanych z palca idiotyzmow rozpetali "polsko - polska " wojne w tragicznej  sytuacji do ktorej sami doprowadzili , wolaja o "opamietanie" i  zarzucaja oponentom "przemysl nienawisci" . Ten " przemysl " to wy a jego szefem wasz lider , z ktorego ust nie znika poza jednorazowym wydaniem , nienawisc i potrzeba unicestwienia politycznych konkurentow . Nie liczy sie przy tym ze slowami .
Nie wiem jak mozna byc tak obludnym , tak cynicznym i takim hipokryta .

cyc

Data: 2010-10-20 00:20:37
Autor: Hans Kloss
Szczyty hipokryzji !!
On 20 Paź, 08:14, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:

Nie wiem jak mozna byc tak obludnym , tak cynicznym i takim hipokryta .

"Kaczor nie może byc prezydentem bo to obłuda i cham....tylko Palikot,
tylko Platforma Obywatelska...szkoda, że mordobicia nie było, bo ja
już mam pałę, chciałam przy...lić temu Kaczorowi!"
"Przyjdzie jeszcze taki dzień, że Jarosław Kaczyński będzie rozmawiał
z siłami ostatecznymi. Być może jeszcze w tym roku. I wówczas uznamy,
ze to był naprawdę dobry rok. tego sie trzymam , w to wierzę"
" Jarosław Kaczyński umiera. Chce znaleźć się tam gdzie jego brat -
pod ziemią, w trumnie, obok tego
drugiego"
"Jarosława Kaczyńskiego trzeba zastrzelić i wypatroszyć!...Bronisław
Komorowski pójdzie na polowanie na wilki i
zastrzelimy Jarosława Kaczyńskiego, wypatroszymy i skórę wystawimy na
sprzedaż w Europie!"
 "Kiedy wreszcie z pomocą naszych przyjaciół odbierzemy TVP nie będzie
litości dla partyjnych prawicowych dziennikarzy. Wystrzelamy jak psy"
To tylko niektóre cytaty z platfonsianych cycoidów na potwierdzenie
tytułowej tezy.
J-23

Data: 2010-10-20 15:49:53
Autor: boukun
Szczyty hipokryzji !!

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał

" Jarosław Kaczyński umiera. Chce znaleźć się tam gdzie jego brat -
pod ziemią, w trumnie, obok tego
drugiego"

No przecież ten człowiek sam pędzi ku przepaści... To chory człowiek...

boukun

Data: 2010-10-20 10:30:14
Autor: Zahir
Szczyty hipokryzji !!

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9m4t8$ib$1news.onet.pl...
[...]

Grupowi bandyci to: awe (gdzieś nagle zniknął), raff, jaksa, hans, razor, u2, tomy, cytryna i jeszcze kilku innych drani o wciąż zmienianych nickach. W archiwach są wasze bluzgi, zniewagi, groźby pod adresem nie tylko użytkowników grupy ale prezydenta i premiera! Mam nadzieję, że kiedyś za to bekniecie!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 08:56:47
Autor: Hans Kloss
Szczyty hipokryzji !!
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):
[stek bzdur]
 Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

Data: 2010-10-20 11:24:42
Autor: Zahir
Szczyty hipokryzji !!

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i9masf$hom$1inews.gazeta.pl...
Zahir <sahibzahir@gmail.com> napisał(a):

[stek bzdur]
Stul ryj plugawy platfonsie.
J-23

--

Coż za język miłości! Zachowujesz się jak bandzior! To tacy jak ty sieją nienawiśc!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 19:14:06
Autor: heÂŽsk
Szczyty hipokryzji !!
On Wed, 20 Oct 2010 10:30:14 +0200, "Zahir" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]

Grupowi bandyci to: awe (gdzieś nagle zniknął), raff, jaksa, hans, razor, u2, tomy, cytryna i jeszcze kilku innych drani o wciąż zmienianych nickach. W archiwach są wasze bluzgi, zniewagi, groźby pod adresem nie tylko użytkowników grupy ale prezydenta i premiera! Mam nadzieję, że kiedyś za to bekniecie!

 awe zaniknal na dluzej. znow ma sprawe sadowa! dobrze mu tak!

Data: 2010-10-20 15:48:00
Autor: boukun
Szczyty hipokryzji !!

[...]

To choroba psychiczna, która trzeba jak najszybciej leczyć...

boukun

Szczyty hipokryzji !!