Sze ne umarła

Data: 2019-12-12 09:22:48
Autor: Trybun
Sze ne umarła
W dniu 11.12.2019 o 11:47, Trybun pisze:

Znacie jakieś tanie (do 300zł) urządzenia wielofunkcyjne bez nadmiernej tendencji do zasychania atramentu. Moja aktualna drukarka Pixma MP 140 była pod tym względem bardzo dobra, ale zdaje się właśnie wyzionęła ducha. Ze względu na cenę odpadają laserówki. Tak więc jak ktoś ma i używa taki sprzęt to proszę o info.

Stara Pixma. Po całonocnej kąpieli w takim specjalnym płynie do udrażniania dysz, który mi został po Lexmarku, drukarka ożyła - drukuje aż miło,. Pewnie nie na długo bo w użyciu zamienniki,.. Tymczasem jednak pytanie o nową drukarkę już nieaktualne. Dziękuję wszystkim za pomoc i zainteresowanie.

Data: 2019-12-12 23:58:53
Autor: Animka
Sze ne umarła
W dniu 2019-12-12 o 09:22, Trybun pisze:
[...]

Wyobraż sobie, że zamienniki mogą być o wiele lepsze niż oryginały.
Podaj model swojej drukarki to może podam Ci dobrego sprzedawcę.

--
animka

Data: 2019-12-13 14:58:20
Autor: Trybun
Sze ne umarła
W dniu 12.12.2019 o 23:58, Animka pisze:
[...]

Ale raczej nie w wypadku MP-140, wypróbowałem parę zamienników i właściwie wszystkie to kit  nie do użytku. Dziękuję za propozycję, ale nie będę przecież kupował atramentu drogą wysyłkową.

Data: 2019-12-13 21:21:36
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sze ne umarła

"Trybun" 5df398f9$0$557$65785112@news.neostrada.pl

: nie będę przecież kupował atramentu drogą wysyłkową.

Kupuję tak z dobrym skutkiem -- jak do tej pory...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.                              .-.     )\._.,-- ....,'``.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'      .,; o.'      eneuel@gmail.com      '.O_'   /,   _.. \   _\  (`._ ,.

Data: 2019-12-14 01:45:29
Autor: jaNus
Sze ne umarła
W dniu 13.12.2019 o 14:58, Trybun pisze:
nie będę przecież kupował atramentu drogą wysyłkową.

Ęęęęę?
To po tusze HP mam nawiedzić ichnie headquarter in Palo Alto, California, co? -- bo netem to /sposób nie-ten/....

Weź Ty koło, p****nij się w czoło   :)

--
Rzeczy warte polecenia, bo polecać rzeczy DOBRE warto!
https://myphone-explorer.en.softonic.com/  Free!

Data: 2019-12-14 01:05:34
Autor: jaNus
Sze ne umarła
W dniu 12.12.2019 o 23:58, Animka pisze:
Podaj model swojej drukarki to może podam Ci dobrego sprzedawcę.

A Uncle G. ich nie zna??
Ja szukam HP 303 color cartridge, oryginały 4 ml ~ 90 zeta...

Data: 2019-12-14 17:20:32
Autor: Animka
Sze ne umarła
W dniu 2019-12-14 o 01:05, jaNus pisze:

Ja szukam HP 303 color cartridge, oryginały 4 ml ~ 90 zeta...

To nazwa drukarki czy tuszu?

Wpisz na allegro tusz do drukarki takiej a takiej i poszukaj. Może będzie.

--
animka

Sze ne umarła