Sześcioklasista o stanie wojennym.

Data: 2011-12-13 05:52:56
Autor: stevep
Sześcioklasista o stanie wojennym.
# Przyznam się, że nieźle się wkurzyłem, kiedy rano, w telewizorni  usłyszałem „Kazanie na Wiejskiej” wygłoszone przez Mariusza Błaszczaka.  Poseł Błaszczak oto „uczy nas” – Polaków, czym był stan wojenny.  Oczywiście uczy nas cytując „list św. Jarosława do Polaków”, bo będąc  szóstoklasistą (chyba), nie wiedział naonczas, co to jest, w  przeciwieństwie do jego Mistrza – Jarosława, najbardziej znanego i  zasłużonego, opozycjonisty w tym kraju.

I tak oto, wszechwiedzący, bo sam przeżył, to wie Jarosław Opozycjonista  Kaczyński, wie, że stan wojenny był wojną polsko-polską i że trzeba tę  wojnę polsko-polską upamiętnić demonstracją antyeuropejską, prawdziwie  polską, wspierając się hasłami „Tu jest Polska”, czyli „”Niech się święci  wojna polsko-polska, póki my żyjemy”.

Prezes Kaczyński, wiedząc, jako wytrawny polityk powinien do tego zadania  wyznaczyć jakiegoś bardziej wiekowego sympayka, lub działacza partii.  Wojciech Jasiński, np., albo Janusz Wojciechowski. A jak się będą migać to  jakiegoś sympatyka partii, choćby Kryże Andrzeja np. Oni pamiętają tamten  czas, nie to, co Błaszczak. #
Ze strony:
http://tiny.pl/hjxxt

--
stevep

[...]