Sześcioklasista o stanie wojennym.

Data: 2011-12-13 09:48:11
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Sześcioklasista o stanie wojennym.

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.v6evuina50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Przyznam się, że nieźle się wkurzyłem, kiedy rano, w telewizorni
usłyszałem „Kazanie na Wiejskiej” wygłoszone przez Mariusza Błaszczaka.
Poseł Błaszczak oto „uczy nas” – Polaków, czym był stan wojenny.
Oczywiście uczy nas cytując „list św. Jarosława do Polaków”, bo będąc
szóstoklasistą (chyba), nie wiedział naonczas, co to jest, w
przeciwieństwie do jego Mistrza – Jarosława, najbardziej znanego i
zasłużonego, opozycjonisty w tym kraju.

http://www.youtube.com/watch?v=OEyKP3VD25U

BBR

Sześcioklasista o stanie wojennym.