Szechter współpracuje z Radio Maryja

Data: 2009-12-04 21:53:03
Autor: boukun
Szechter współpracuje z Radio Maryja
Abstrahując od Tzva, idąc tym tokiem myślenia, mohery już dawno doszły do
wniosku, że kościół, Radio Maryja itp. są w porządku, bo Szechter na nich
nalatuje. A Szechter jak to wytrawny talmudysta z innego powodu nalatuje na
Radio Maryja jak ja. Szechter nalatuje na RM, bo wie, że w ten sposób zbije
zbłąkane owieczki do kupy i zaprowadzi do ojca dyrektora pod opiekę. Ja
natomiast z tego powodu biję na alarm!

Uważajcie na Szechtera, bo was zapędza w kozi róg!

boukun

Data: 2009-12-04 22:01:07
Autor: Piotr

Obgadałeś to wałkun ze swoim nowym, futrzatym apsztyfikantem? http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI

Data: 2009-12-04 23:23:32
Autor: boukun

Użytkownik "Piotr" <pnat@wp.pl> napisał w wiadomości news:12o1zjquufgs8$.nqg5m5pbfpvr$.dlg40tude.net...
[...]

Brawo głupi Piotrusiuuuu, brawo!! Do nogi, grzeczny Piotruś, grzeczny, ssij
pałę, już! Lubisz to, lubisz, e he.... łasisz się, łaszisz... i lokale pedalskie
znasz, u hu, hu...
http://www.youtube.com/watch?v=9ooBuTETnGI
Historia dotyczy głupiego Piotrusia z pl.soc.polityka Głupi Piotruś stale napala
się, zrobić mi laskę...

boukun

Szechter współpracuje z Radio Maryja