Szef CBA kazał aresztować J. Kwaśniewską.

Data: 2009-10-01 09:06:57
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Szef CBA kazał aresztować J. Kwaśniewską.
- Mariusz Kamiński zachowuje się ostatnio dość osobliwie. Proszę sobie wyobrazić, że niedawno przyszedł do mnie i kazał aresztować Jolantę Kwaśniewską - ujawnił w Radiu ZET Andrzej Czuma.
Minister sprawiedliwości opowiadał, że szef CBA chciał aresztować byłą pierwszą damę, ponieważ "jakaś jej koleżanka próbowała sprzedać działkę i uniknąć płacenia podatku". - Pan Kamiński twierdził, że Jolanta Kwaśniewska mogła być współwłaścicielką tej działki. Zawieźli [funkcjonariusze CBA - przyp. red.] jakieś materiały do prokuratury katowickiej i naciskali, żeby aresztować Kwaśniewską - twierdził Czuma. - Na szczęście trafili tam na profesjonalistów - dodaje.

Czuma przytacza tę historię w kontekście ujawnionej przez CBA sprawy lobbingu wokół ustawy o grach hazardowych. "Rzeczpospolita" dotarła do stenogramów podsłuchów rozmów dwóch biznesmenów ze Zbigniewem Chlebowskim. - Walczę, Rysiu, załatwimy - obiecuje szef klubu PO w jednej z rozmów.

- Podchodzę sceptycznie do Kamińskiego, bo on działa w jakimś amoku - uważa Czuma. - Poza tym, ja nie dostałem stenogramów, a jedynie ich wybrane fragmenty - dodaje minister sprawiedliwości. "Rzeczpospolitą" nazywa natomiast "partyjną gazetą PiS".

Zdaniem Czumy, Chlebowski i Drzewiecki są niewinni. - Nie ma żadnych dowodów przestępstwa - kwituje.

http://wiadomosci.onet.pl/2052713,11,szef_cba_kazal_aresztowac_j_kwasniewska,item.html

Przemek

--

"Ja, Jarosław Kaczyński, wyrażam szczery żal i przepraszam Janusza Kaczmarka za zarzucenie mu, że tkwi w układzie, i nazwanie go agentem-śpiochem" - przeprosiny tej treści prezes PiS ma zamieścić na pierwszej stronie głównych dzienników - zdecydował warszawski sąd.

Data: 2009-10-01 09:17:25
Autor: Jarek - akwizytor z Jasnej Góry
Szef CBA kazał aresztować J. Kwaśniewską.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał

- Mariusz Kamiński zachowuje się ostatnio dość osobliwie. Proszę sobie wyobrazić, że niedawno przyszedł do mnie i kazał aresztować Jolantę Kwaśniewską .....

Coż jeszcze wymyśli ta skompromitowana partyjka, by udowodnic społeczeństwu swoją "prawośc i sprawiedliwośc"? Bidulki chcą się posrac, by dopchac się do władzy, he, he, he! Tumaństwo nie może zakumac, że to se ne wrati.

Przemek

Data: 2009-10-01 08:24:00
Autor: iaforek
Prymitywny wklejacz napisał(a):
Coż jeszcze wymyśli ta skompromitowana partyjka

Masz na myśli PełO i jej historyjki? "Proszę sobie wyobrazić (...) Czuma przytacza tę historię w kontekście ujawnionej(...)".

Dużo PełO ma takich "historyjek", "rewelacji" i "haków"? Taka "kompromitująca" sprawa, a trzymali ją w tajemnicy. Po co? To ma być jakaś deska ratunkowa dla tonącego okrętu Słońca Peru?

PS Ta historia pewnie skończy się jak historia "inwestora" z Kataru. Miał być... a nie ma!

--
iaforek

Data: 2009-10-01 16:27:59
Autor: awe
Szef CBA kazał aresztować J. Kwaśniewską.

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:ha2d90$q6g$1news.onet.pl...
niepełnosprytny "iaforek" <iaforek@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał

PS Ta historia pewnie skończy się jak historia "inwestora" z Kataru. Miał być... a nie ma!

To tak jak z trzema milionami mieszkań Kaczyńskiego.

Przemek
--
Przemol ja wiem ze ty jestes zdolny i w stanie do polaczenia piesci z wiatrakiem, ale to wszystko takie naciagane a wrecz nawet bajowe jakies. Wierzysz w swietego mikolaja?
awe

Data: 2009-10-01 09:30:38
Autor: awe

Użytkownik "Jarek - akwizytor z Jasnej Góry" <jacek.kawecki3@op.pl> napisał w wiadomości news:ha1l28$hef$1news.onet.pl...

[...]

Zalatwimy przemus
awe

Szef CBA kazał aresztować J. Kwaśniewską.