Szef FBI James Comey: żałuję, że powiązałem Polskę z Niemcami

Data: 2015-04-23 12:34:24
Autor: Joschi
Szef FBI James Comey: żałuję, że powiązałem Polskę z Niemcami
"Joschi" <joschi@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:mhaau7$33p$1speranza.aioe.org...
Żałuję, że powiązałem Polskę z Niemcami; państwo polskie nie ponosi odpowiedzialności za okrucieństwa, których dopuszczali się naziści - napisał dyrektor FBI James Comey w liście przekazanym ambasadorowi RP w Waszyngtonie Ryszardowi Schnepfowi.

Hmm, a co to za talmudyczna wypowiedź? I dlaczego urabia się Żyda Schnepfa jako rozjemcę i obrońcę dobrego imienia Polski?

Państwo polskie według tego szefa FBI nie ponosi odpowiedzialności, ale naziści polscy tak? Kto to są ci naziści?

Szef FBI James Comey: żałuję, że powiązałem Polskę z Niemcami