Szef KNF: Leszek Czarnecki będzie traktowany tak samo jak inni inwestorzy

Data: 2018-11-26 05:17:31
Autor: japanizer
Szef KNF: Leszek Czarnecki będzie traktowany tak samo jak inni inwestorzy
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Szef-KNF-Leszek-Czarnecki-bedzie-traktowany-tak-samo-jak-inni-inwestorzy-4180079.html

   Szef KNF: Leszek Czarnecki będzie traktowany tak samo jak inni inwestorzy

Czyli jak to rozumieć, inni inwestorzy też mieli zapłacić 40 mln łapówki?

Data: 2018-11-26 08:02:18
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Szef-KNF-Leszek-Czarnecki-bedzie-traktowany-tak-samo-jak-inni-inwestorzy-4180079.html

   Szef KNF: Leszek Czarnecki będzie traktowany tak samo jak inni inwestorzy

To znaczy że jego biznes powinien już dawno być wpisany na listę
ostrzeżeń kiedy akcje mu spadły do 25% wartości z r. 2014, a dziś
mają mniej niż 5%. Za naciąganie luda na "papiery" GetBacku p.Czarnecki powinien
być posuwany przez więziennych osiłków. Nu ale dla pisiorstwa
p.Czarnecki jest:
https://peakwatch.typepad.com/.a/6a00d83452403c69e2015393ca946a970b-600wi
Tak samo jak i Hajka kondoniara. Może wypożyczyć tego Brejwika?

Data: 2018-11-26 08:08:21
Autor: japanizer
On Tuesday, November 27, 2018 at 1:02:19 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> [...]

To znaczy że jego biznes powinien już dawno być wpisany na listę
ostrzeżeń kiedy akcje mu spadły do 25% wartości z r. 2014, a dziś

No widzicie nocniczku, na listę ostrzeżeń w takim razie wpisalibyście również Bank Ochrony Środowiska, do którego rady nadzorczej Kaczyński wsadził zielarkę Janinę Goss -- za to że pożyczyła mu pieniądze.
Aj waj, dojna zmiana.

Data: 2018-11-26 08:23:26
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 17:08:22 UTC+1 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> [...]
> mają mniej niż 5%. No widzicie nocniczku, na listę ostrzeżeń w takim razie wpisalibyście również Bank Ochrony Środowiska, do którego rady nadzorczej Kaczyński wsadził zielarkę Janinę Goss -- za to że pożyczyła mu pieniądze.

BOŚ? To pisz do kaczystów. BOŚ nie robił luda w chuja jak Czarnecki:)
Jesteś pejs? Zmieniłeś nazwisko tej pani, wcześniej w nazwisku padało "r".

Data: 2018-11-26 08:37:00
Autor: japanizer
On Tuesday, November 27, 2018 at 1:23:27 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:

BOŚ? To pisz do kaczystów. BOŚ nie robił luda w chuja jak Czarnecki:)

Wiadomo, bo robił jeszcze bardziej:

  Ponad 2000 zamożnych klientów banków mierzy się dziś z obawą utraty swoich   oszczędności. Wszystko za sprawą, bezpiecznej w założeniach, inwestycji   oferowanej im m.in. przez BOŚ Bank oraz Alior Bank. Zarządzający czterema   zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi, w które inwestorzy lokowali pieniądze,   od października 2016 roku przestał realizować zlecenia wykupu. W tle pojawiają   się zarzuty dotyczące fikcyjnych transakcji dokonywanych ze szkodą dla   uczestników funduszy. Sprawę bada już łódzka prokuratura.

No, ale jak wiadomo, ziobratura swojaków nie rusza, a TVPiS o swojakach źle nie mówi. Aj waj, co by tu jeszcze ukraść, panowie z PiS, co by tu jeszcze ukraść, bo kadencja niedługo się kończy?

Jesteś pejs? Zmieniłeś nazwisko tej pani, wcześniej w nazwisku padało "r".

Jakieś fobie IPNowskie masz?

Aj waj. Taka specjalistka nie postawiła banku na nogi?

https://natemat.pl/232105,kim-jest-janina-goss-bajeczne-zarobki-szarej-eminencji-pis

  Wdzięczność prezesa nie zna granic. Szara eminencja PiS zarabia kolosalne   pieniądze w państwowych spółkach

Data: 2018-11-26 08:42:50
Autor: bytomir.kwasigrochowy
antysemita japa.org napisał:

Jakieś fobie IPNowskie masz?

Masz ochłapa:
Jednak najważniejsze iż Gross to wielka przyjaciółka domu Kaczyńskich. To od niej właśnie pochodziło 200 tys. zł
https://www.money.pl/gospodarka/wiadomosci/artykul/rada-nadzorcza-pge-ma-nowych-czlonkow,73,0,2030409.html

Data: 2018-11-26 09:04:23
Autor: bytomir.kwasigrochowy
W dniu poniedziałek, 26 listopada 2018 17:42:51 UTC+1 użytkownik bytomir.kw...@gmail.com napisał:
> [...]

Jednak najważniejsze iż Gross to wielka przyjaciółka domu Kaczyńskich. To od niej właśnie pochodziło 200 tys.. zł

Co tam japa? Mamy dysonansa?

Data: 2018-11-26 18:02:03
Autor: japanizer
On Tuesday, November 27, 2018 at 2:04:25 AM UTC+9, bytomir.kw...@gmail.com wrote:
> Jednak najważniejsze iż Gross to wielka przyjaciółka domu Kaczyńskich. To od niej właśnie pochodziło 200 tys. zł
> [...]

Z czego? Że Kaczyński rozpoczął w Polsce nowy etap korupcji politycznej, i jego prywatne długi spłacają państwowe koncerny, gdzie do rad nadzorczych powciągał znajomków?

No nie powiem, to co opisuje wklejony przez ciebie artykuł - w innych krajach to niebywałe, może poza Rosją.

Aj waj, pisiont groszy chyba dziś nie dostaniecie, tak srać na PiS, i to na samego Kaczyńskiego!

Data: 2018-11-26 18:09:21
Autor: Pajdak.

https://www.planeta.fm/Czarna-dziura/pieniadze-dla-rydzyka-nowa-dotacja-a-dostal-165-mln-w-3-lata

--
Pajdak

Data: 2018-11-26 18:08:47
Autor: Pajdak.

Użytkownik <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:83df1015-2850-4d74-87a7-65089555127egooglegroups.com...
[...]

Co nie zmienia faktu:

https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/pozyczya-kaczynskiemu-200-tys-z-dostaa-fuche-od-pis-aa-MBvM-LNc1-Sq1M.html

oraz

Data: 2018-11-26 18:10:06
Autor: Zenek Kapelinder
Szef KNF: Leszek Czarnecki będzie traktowany tak samo jak inni inwestorzy
Zamoznych czyli na biednych nie trafilo. Trafilo raczej w tych co zyli z wyzysku innych, bylych sbekow i stworzonych i oplacanych przez nich demokratycznych opozycjonistow. Wbrew przyslowiu zlodziej zlodzieja okradl.

Data: 2018-11-27 10:45:10
Autor: bytomir.kwasigrochowy
użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Zamoznych czyli na biednych nie trafilo. Trafilo raczej w tych co zyli z wyzysku innych, bylych sbekow i stworzonych i oplacanych przez nich demokratycznych opozycjonistow. Wbrew przyslowiu zlodziej zlodzieja okradl.

W sumie masz rację, ale pijondz z PL wyprowadzony jak nie patrzeć..

Data: 2018-11-27 11:04:49
Autor: Zenek Kapelinder
Szef KNF: Leszek Czarnecki będzie traktowany tak samo jak inni inwestorzy
Na pocieszenie jest to ze wyprowadzajacy nic z tej kasy nie mieli. Splacili nimi zobowiazania jakie zaciagneli u ponadnarodowych organizacji przestepczych. Do tego zaplacili duzo wiecej niz by wychodzilo z prostej matematyki. Doliczyli im karne odsetki. Budujace jest to ze oni nigdy nie splaca swoich zobowiazan bo za swojego zycia nie beda juz rzadzili. A jak im zacisnac obroze i odciac od kasy to moga nie dozyc, za sprawa seryjnego samobojcy, jakiegos sredniego wieku u politykow.

Data: 2018-11-28 07:51:57
Autor: Pajdak
pajac <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:a5cf2d8e-7b0f-4a1f-b11b-09b96d7243cegooglegroups.com...
[...]

Korzystniej byłoby dac kasę Rydzykowi. Zostałaby w kraju.

patrz: google => gliński tuczy rydzyka

--
Pajdak

Data: 2018-11-27 12:09:03
Autor: Pisiorowy Escobar
japanizer@japanizer.org napisał(-a):

> [...]

  Ponad 2000 zamożnych klientów banków mierzy się dziś z obawą utraty swoich   oszczędności. Wszystko za sprawą, bezpiecznej w założeniach, inwestycji   oferowanej im m.in. przez BOŚ Bank oraz Alior Bank. Zarządzający czterema   zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi, w które inwestorzy lokowali pieniądze,   od października 2016 roku przestał realizować zlecenia wykupu. W tle pojawiają   się zarzuty dotyczące fikcyjnych transakcji dokonywanych ze szkodą dla   uczestników funduszy. Sprawę bada już łódzka prokuratura.

uuu, bytomirek także złapany na kłamstwie :DDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-11-26 18:07:34
Autor: Pajdak.
Użytkownik <bytomir.kwasigrochowy@gmail.com> napisał w wiadomości news:b2264bb4-739a-4bbb-b8ab-379c3cea61fegooglegroups.com...
[...]

Co nie zmienia faktu, że to Chrzanowski (powiązany z PiS) proponował
Czarneckiemu alternatywną "ochronę" w zamian za 40 milionów w łapę lub
doprowadzenie Czarneckiego do ruiny (wykupienie za 1 zł).

--
Pajdak