Szef KPRM Michał Dworczyk kłamał w oświadczeniu majątkowym!

Data: 2019-05-24 00:05:00
Autor: Bruno Brunowski
Szef KPRM Michał Dworczyk kłamał w oświadczeniu majątkowym!
"Szef KPRM Michał Dworczyk w co najmniej 12 oświadczeniach majątkowych zataił, że ma udziały w spółce, która zapewnia budynki i wyposażenie szkołom pod patronatem Opus Dei. Fałszywe deklaracje składał jako radny, poseł i minister. Grozi za to do 5 lat więzienia. Po pytaniach OKO.press w tej sprawie, Dworczyk szybko złożył w Sejmie korekty 4 oświadczeń

Sprawdzaliśmy do jakich szkół minister Dworczyk posyła dzieci, bo w trakcie protestu nauczycieli, zachwalał te szkoły mówiąc w mediach, że ,,na szczęście" nie ma w nich strajku i wyjaśniał, że to szkoły niepubliczne; równocześnie ostro krytykował domagających się podwyżek nauczycieli szkół publicznych.

Przy okazji odkryliśmy, że Dworczyk od wielu lat zataja w swoich oświadczeniach majątkowych udziały w spółce Rodzice dla Szkoły, o wartości 18 tys. zł. Nie ujawnił ich w co najmniej 12 deklaracjach, które składał jako radny, poseł i minister."

https://oko.press/dworczyk-min-12-razy-zlozyl-falszywe-oswiadczenia/

To ile zegarek Nowaka kosztował?

--
Bruno

Data: 2019-05-24 09:30:09
Autor: A. Filip
Szef KPRM Michał Dworczyk kłama 18_000 PLN]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
[...]
[...]

Zegarek Nowaka kosztował od ponad 20_000 (cena zakupu) do ponad 30_000
(bez rabatu dla stałego klienta)[1].  Dworczyk za to 5 lat nie dostanie
ale tylko debilna opozycja nie jeździłaby tym po PiS _co najmniej_ tak
jak PiS po Nowaku.  Złośliwym dodatkiem może być "PiS *MUSI* się uczyć na
własnych błędach bo na błędach cudzych PO prostu nie potrafi" :-)

https://wiadomosci.wp.pl/koniec-procesu-slawomira-nowaka-w-sprawie-zegarka-6027702704067201a
[...] w czasie procesu S. Nowak twierdził nawet, iż gdyby miał zegarek za 400
tys. zł, to też by go nie wpisał do oświadczenia - jako przedmiotu
osobistego.
Szkodliwość społeczną czynu prokurator uznał za niewysoką. - Wyobrażam
sobie, że tego rodzaju czyn w ogóle mógłby nie być przestępstwem,
tylko deliktem dyscyplinarnym. Ale to rzecz ustawodawcy - a
przedstawiciel ustawodawcy siedzi właśnie na ławie oskarżonych -
dodał. [...]
Odnosząc się do ekspertyz biegłych, którzy oceniali, że kupiony za
ponad 20 tys. zł zegarek po pół roku od zakupu był wart 15 tys. zł, a
po roku - nie mniej niż 13 tys. zł, prokurator podał w wątpliwość, że
w tak krótkim czasie zegarek może stracić na wartości prawie 50
proc. Jak podkreślał, do wyliczania wartości zegarka nie powinno się
brać pod uwagę, że np. kupujący otrzymał w sklepie rabat jako stały
klient. [...]

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-24 01:24:30
Autor: japanizer
Szef KPRM Michał Dworczyk kłamał w oświadcze niu majątkowym! ["pominięte" 18_000 PLN]
On Friday, May 24, 2019 at 4:31:29 PM UTC+9, A. Filip wrote:
> [...]

jak PiS po Nowaku.  Złośliwym dodatkiem może być "PiS *MUSI* się uczyć na
własnych błędach bo na błędach cudzych PO prostu nie potrafi" :-)

A głupi Andrzejek, grupowy zachwalacz nazistów, na dowód tego, że zegarek był wart 20000-30000, wlepia ustalenia biegłego, że zegarek był wart 13000-15000.

Mógł na żonę przepisać, jak Morawiecki działkę wartą 70 mln zł, okazyjnie kupioną za 700 tys zł, co nie?

https://pbs.twimg.com/media/D7PS590XsAAsMTn.jpg:large

Data: 2019-05-24 10:39:53
Autor: A. Filip
japanizer@japanizer.org pisze:
> [...]

był wart 13000-15000.

Mógł na żonę przepisać, jak Morawiecki działkę wartą 70 mln zł, okazyjnie kupioną za 700 tys zł, co nie?

Zrozumienie że pisałem o cenie zakupu bez rabatów nie pomijając
zacytowania innych wycen przekracza skromne możliwości umysłowe
stalinowskiego antyfaszysty?  Udaje współczucie.
Over & Out.

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-05-24 01:47:45
Autor: japanizer
On Friday, May 24, 2019 at 5:41:13 PM UTC+9, A. Filip wrote:

> [...]

zacytowania innych wycen przekracza skromne możliwości umysłowe
stalinowskiego antyfaszysty?  Udaje współczucie.

To jeszcze zacytuj cenę ze sklepu z zegarkami w Dubaju. Będzie 50000 zł! Nie zaśniesz całą noc z wrażenia, głupi naziolku!
I w dalszym ciągu wielokrotnie mniej, niż wałek Morawieckiego ze słupami i to, przepisał na żonę.

Szef KPRM Michał Dworczyk kłamał w oświadczeniu majątkowym!