Szef MSWiA - zamkn±æ TVN!!!!!!!

Data: 2017-05-24 17:02:25
Autor: Ciemny Lud
Szef MSWiA - zamkn±æ TVN!!!!!!!
Przed  chwil± w TVN pokazano reporta¿ jak dwie m³ode dziewczyny poranione na twarzy rozbit± butelk± dwa miesi±ce temu przez pijanego menela nie mog±c siê doczekac zajêcia siê spraw± wzie³y wszystko w swoje rêce i odnalaz³y sprawcê! Oczywi¶cie nasza dzielna milicja przypisa³a wszystko sobie poniewa¿ Uwaga! Uwaga! delikwent siedzi ju¿ od 2 tygodni w wiêzieniu! Tyle, ¿e za inne przestêpstwa! Nasza dzielna milicja z³otymi ustami swojej wodnik od³osi³a, ¿e skoro sprawca jest ju¿ ujêty to wy³acznie zas³uga dzielnych milicjantów! Dziwczyny maj± siê zaj±c leczeniem blizn, a nie wyrêczaæ policji skoro siê na tym nie znaj±! Brawo panie B³aszczak! Brawo panie Zieliñski.

CL

Data: 2017-05-24 17:21:01
Autor: Lepudruk
Szef MSWiA - zamkn±æ TVN!!!!!!!
U¿ytkownik "Ciemny Lud" <ciemny.lud@kupi.to> napisa³ w wiadomo¶ci news:og483i$ldj$1news.mixmin.net...
[...]

Ogl±da³em! Co za skurwysyñstwo!

--
Lepudruk

Data: 2017-05-24 22:16:51
Autor: prezydent San Escobar
Szef MSWiA - zamkn±æ TVN!!!!!!!
"Lepudruk" <ananim@dwarfs.org> napisa³(-a):

> wiêzieniu! Tyle, ¿e za inne przestêpstwa! Nasza dzielna milicja z³otymi > ustami swojej wodnik od³osi³a, ¿e skoro sprawca jest ju¿ ujêty to > wy³acznie zas³uga dzielnych milicjantów! Dziwczyny maj± siê zaj±c > leczeniem blizn, a nie wyrêczaæ policji skoro siê na tym nie znaj±! Brawo > panie B³aszczak! Brawo panie Zieliñski.

> [...]

Polska wstaje z kolan!!
Pañstwo wcale nie istnieje tylko teoretycznie :DDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]
Zwróci³ siê o spotkanie i ja siê z nim spotka³em, a to zawsze jest problem,
gdy siê w podziemiu spotykasz z kim¶, kto nie jest w strukturach podziemia, bo trzeba siê odpowiednio ubezpieczyæ.
Szybko uciek³em z tego spotkania, bo uzna³em go za agenta KGB. On namawia³ mnie do tego, ¿ebym siê ujawni³, mówi³,
¿e "Solidarno¶æ kaputt, ¿e to koniec z Solidarno¶ci±" - i mówiê to z rêk± na sercu - "¿e tak naprawdê jedynym ratunkiem jest,
¿eby¶my tak autentycznie, naprawdê pokochali ZSRR, bo tylko, jak oni nam uwierz±, ¿e my ich kochamy, to dadz± nam wiêcej wolno¶ci".
Taki cz³owiek! On ma byæ dzi¶ liderem tamtej Solidarno¶ci?!

PiS podejmuje "ohydn± próbê wyrzeczenia siê odpowiedzialno¶ci,
nie mniej haniebnej i nieprzekonuj±cej, jak w³asna ¿a³osna defleksja Rosji
potêpiaj±cej zestrzelenie samolotu MH17" i jest "tchórzostwem na potwornym poziomie". - Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Szef MSWiA - zamkn±æ TVN!!!!!!!