Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem

Data: 2010-09-16 19:43:00
Autor: Bogdan Idzikowski
Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem
Pokażmy zbirowi, iż jego pałka nie działa na wolnych ludzi - brzmi apel "Gazety Polskiej" do wszystkich, którzy nie zgadzają się z przeniesieniem krzyża sprzed Pałacu Prezydenckiego do kaplicy. Na stronie internetowej gazety pojawił się apel o obecność na manifestacji na Krakowskim Przedmieściu. Wiadomo, że będzie tam dziś Jarosław Kaczyński.

Jak podaje niezależna.pl, szef PiS zapali przed Pałacem Prezydenckim znicz "ku pamięci swoich bliskich i przyjaciół, którzy zginęli w katastrofie pod Smoleńskiem".

Poza tym serwis "Gazety Polskiej" apeluje do wszystkich, by pojawili się w miejscu, gdzie do czwartkowego poranka stał krzyż, by pokazać swą dezaprobatę wobec decyzji prezydenta. "Zbira zawsze gubi prymitywność - myśli, że podniesiona pałka to argument decydujący, który wszystkich zastraszy, a jemu zapewni bezkarność.  Przychodźmy nadal na Krakowskie Przedmieście, tam gdzie stał krzyż. Zbudujmy nowy symbol pamięci naszą obecnością. Pokażmy zbirowi, iż jego pałka nie działa na wolnych ludzi" - czytamy w apelu.

Serwis zwraca uwagę, że przeniesienie krzyża nastąpiło krótko po komentarzach rosyjskiej prasy, w których obrońcy krzyża "zostali wyszydzeni".

http://wiadomosci.dziennik.pl/polityka/artykuly/302106,szef-pis-przyjdzie-pod-palac-ze-zniczem.html

Data: 2010-09-16 19:46:00
Autor: u2
Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem
Wiadomo, że będzie tam dziś Jarosław Kaczyński.

Jak on śmie !

Data: 2010-09-16 14:30:11
Autor: magdaverakosiorek
On Sep 16, 12:46 pm, u2 <u...@o2.pl> wrote:

> Wiadomo, że będzie tam dziś Jarosław Kaczyński.

Jak on śmie !

Te zbiry z pałkami zabrali krzyż, teraz szykują się na Jarosława.
Z Zośka Kulawką kupiłyśmy kije bejzbolowe i idziemy bronić Prezesa
Jarosława Kaczyńskiego.
Chcą wojny będą ją mieli!!!

magdavera

Data: 2010-09-17 20:25:57
Autor: u2
Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem
W dniu 2010-09-16 23:30, magdaverakosiorek pisze:
Chcą wojny będą ją mieli!!!

Jak śmiesz pełowski sługusie wypowiadać wojnę Polakom !

Data: 2010-09-17 21:02:26
Autor: Jarek nie obronił kżyża

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c93b2b6$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-09-16 23:30, magdaverakosiorek pisze:
Chcą wojny będą ją mieli!!!

Jak śmiesz pełowski sługusie wypowiadać wojnę Polakom !

Nie Polakom, pisuarom. Czytaj ze zrozumieniem.

Przemysław Warzywny

--

"Wstępując do PiS, zostawiasz na portierni swój rozum i zdolność oceniania rzeczywistości. Godzisz się, człowieku, na to, że będziesz klepał zdania typu "zgadzam się z tym, co powiedział Jarosław Kaczyński", "Jarosław Kaczyński to mąż stanu" i pokrewne".

Data: 2010-09-17 21:09:51
Autor: u2
W dniu 2010-09-17 21:02, Jarek nie obronił kżyża pisze:
Chcą wojny będą ją mieli!!!

Jak śmiesz pełowski sługusie wypowiadać wojnę Polakom !

Nie Polakom, pisuarom. Czytaj ze zrozumieniem.

Jak śmiesz pełowski sługusie sądzić innych po sobie !

Data: 2010-09-16 22:09:45
Autor: dK

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c925723$0$27034$65785112news.neostrada.pl...
[...]

GP namawia do łamania prawa .
W Polsce takie manifestacje wymagają zgody, muszą być odpowiednio zabezpieczone.
Pomijam lżenie z prezydenta bo tak się wyraża szacunek do bliźniego wśród narodowo-katolickich bandytów.

dK

Data: 2010-09-16 22:29:48
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-16 22:09, dK pisze:

Pomijam lżenie z prezydenta bo tak się wyraża szacunek do bliźniego wśród narodowo-katolickich bandytów.

dK

Na szacunek to sobie trzeba zasłużyć.. kogo niby szanować - faceta który wygrał wybory bo nie dopuszczał do głosu kontrkandydatów?

Data: 2010-09-17 08:01:20
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6tuoc$e3j$1news.onet.pl...
[...]

A jakieś dowody masz na poparcie tej tezy, że to Komorowski (facet, który wygrał wybory) nie dopuszczał do głosu Kaczyńskiego (jednego z kontrkandydatów)?

Od kampanii nie minęło wiele i dobrze pamiętam liczne konferencje, spotkania, wywiady w prasie, radiu i telewizji z udziałem kontrkandydata Kaczyńskiego.
Nawet odbyły się debaty z jego udziałem. Kaczyński miał tyle swobody wypowiedzi, że naród dobrze zapamiętał go jako odmienionego o 180 stopni po traumatycznym przeżyciu. Po wyborach Kaczyński też był jedna z bardziej ulubionych gwiazd mediów i naród zapamiętał również i to,  że Kaczyński grając potulną owieczkę w teatralny sposób oszukał naród. I o mało włos przez takie oszustwo na czele tego kraju nie stanął człowiek chory, z bardzo poważnymi zaburzeniami osobowości, co mogło się dla kraju w środku Europy skończyć się tragicznie.

dK

Data: 2010-09-17 11:18:39
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 08:01, dK pisze:

[...]

Oj nie miałem na myśli Kaczyńskiego. Gdyby wygrał Kaczyński (mający mniej-więcej równy jak Komorowski dostęp do mediów) to też bym go nie szanował.
Przypominam że kandydatów było 10-ciu. Wśród nich porządni ludzie, jednak klika okrągłostołowa nia dają szans takim kandydatom .

Data: 2010-09-17 11:40:28
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i6vbpd$a23$1news.onet.pl...
[...]

Ale to pretensje trzeba kierować do mediów, a nie do jednego z kandydatów.
W mediach narodowo-katolickich było Napieralskiego, czy Korwina Mikke jeszcze mniej niż w TVN.
A zgodzimy się chyba obaj, że Radyjo nie jest pod kontrolą Komorowskiego.

dK

Data: 2010-09-17 20:20:54
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 11:40, dK pisze:

[...]

To oni sterują tymi mediami. I sami publicznie, odmawiali debaty z wszystkimi kandydatami.

Nie słucham "Radyja", ale z tego co wiem, to ono nie popierało jakiegoś swojego konkretnego faworyta.

Data: 2010-09-17 16:48:13
Autor: cirrus
[...]

Debile, którzy oczekują, że ktoś im coś da wogóle nie powinni kandydować.

--
stevep

Data: 2010-09-17 20:20:38
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 16:48, cirrus pisze:
[...]

A skąd wiesz że Polacy nie woleli by debila na stawisku Prezydenta od sprzedajnej prostytutki kupczącej ich ojczyzną? Oczywiście to pytanie zadałem tak ogólnie - nie mam na myśli Komorowskiego czy Jaruzelskiego..

Data: 2010-09-17 21:15:33
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i70bjc$c8d$2news.onet.pl...
[...]

No ale od tego są wybory, żeby wybrali sobie debila - mają taką mozłiwosć i nikt im nie zabrania.
Mieli szanse wybrać ostatnio konsyljacyjnego i dobrotliwego i odmienionego po smoleńskiej traumie Kaczyńskiego  i tylko 3% zabrakło do wybrania szaleńca.

dK

Data: 2010-09-18 16:08:29
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 21:15, dK pisze:

[...]

  A dlaczego nie mieli szansy wybrać kogoś spoza kliki okrągłostołowej, np. Korwina Mikke, albo Leppera czy Morawieckiego? dlaczego  nie daje się kandydatom równych szans?

"Od tego są wybory" - wybory czego? Jednego z dwu osobników na których większość porządnych i świadomych Polaków nawet by nie splunęła?

Data: 2010-09-18 16:35:46
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i72h5d$thm$1news.onet.pl...
[...]

JKM miał swoją szanse na poczatku lat 90-tych. Był w parlamencie.
Zajmował się w sejmie w zasadzie pyskówkami w stylu "rząd rżnie głupa" a nie promowaniem programu konserwatywno-liberalnego.
Niestety JKR to obecnie polityczny margines i to bynajmniej nie za sprawą medió bo JKM jest stosunkowo często pokazywany jako chyba .... okaz przyrodniczy niż sensowny polityk. Do JKR przylgnęła nie łatka tego, co chce wprowadzić podatek pogłówny, znieść wszystkie inne podatki i wprowadzić totalny liberalizm i totalną bo nieobejmujacą wojska , czy policji prywatyzację, ale przylgnęła i nieodkleiła się łatka tego co chce odebrać prawa polityczne kobietom. Lepper podobnie zaprzepaścił definitywnie jakiekolwiek uczestnictwo w życiu politycznym i to nie z powodu mediów a własnego charakteru i poczynań któe zrobiły z  niego gwiazdę sal sądowych. Morawiecki - no tu brak jakiegokolwiek zaplecza. Wsparcie KPN-OP to była raczej niedźwiedzia przysługa.... W jego przypadku tylko powolna praca organiczna mogłaby przynieść rezultaty. Najpierw wybory samorzadowe a potem dalej. No ale to nie ten typ charakteru...

dK

Data: 2010-09-18 12:47:01
Autor: pluton
Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem
A skąd wiesz że Polacy nie woleli by debila na stawisku Prezydenta

Woleli, ale siem pomylili, bo kratka byla za mala.

Nullification

Data: 2010-09-18 16:08:13
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-18 12:47, pluton pisze:
A skąd wiesz że Polacy nie woleli by debila na stawisku Prezydenta
Woleli, ale siem pomylili, bo kratka byla za mala.

Tak ich propaganda ukształtowała ze pewnie nawet nie pomyśleli o tym żeby głosować na kogoś poza tą dwójką.

Data: 2010-09-18 16:40:49
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i72h5t$thm$4news.onet.pl...
[...]

Bo te wybory nie były wyborami za, tylko przeciw. Coś jak wybory do sejmu kontraktowego. Ludzie sie zmobilizowali przeciwko Kaczyńskiemu i często chcąc oddać głos na to co serce i rozum podpowiada zaznaczali Komorowskiego jako mniejsze zło. Ale tak te wybory jako wybór negatywny de facto ustawił PiS. Kaczyński był tak kontrowersyjny, niebezpieczny i fałszywy, że ludzie nie mieli wyjścia. Inni będą mieli szanse jeśli z życia politycznego wyeliminuje się takich jak Kaczyńśki, a wybory staną sie targowiskiem rzeczywistych programów rozliczanych w sposób regulowany przez prawo po zakończeniu kadencji.

dK

Data: 2010-09-18 19:15:54
Autor: cyc
Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c94cf79$0$27025$65785112news.neostrada.pl...

.............<

 Ale tak te wybory jako wybór negatywny de facto ustawił
PiS. Kaczyński był tak kontrowersyjny, niebezpieczny i fałszywy, że ludzie nie mieli wyjścia.
............<

dK

a  szczytem hipokryzji bylo slynne juz na caly swiat wygloszone przez konusa przedwyborcze oredzie " do przyjaciol Rosjan " .
Nic bardziej obludnego , ochydnego i wrednego nie udalo mi sie uslyszec od polityka przez cale dziesieciolecia . Nawet "komunisci " w swoim zaklamaniu nie posuneli sie nigdy do tak skrajnie obrzydliwej i nie dajacej sie w zaden sposob podwazyc,  manifestacji obludy .
Zreszta wystarczy popatrzec na te jego rozbiegane , falszywe oczka z ktorych wyziera arogancja , chytrosc i uzuropatorstwo .

cyc

Data: 2010-09-18 19:17:07
Autor: cyc

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i72s4i$lf6$1news.onet.pl...

[...]

Obrzydliwy czlowiek , skrajnie obrzydliwy !.

cyc

Data: 2010-09-17 16:46:43
Autor: cirrus
[...]

A w jaki sposób nie dopuszczał?

--
stevep

Data: 2010-09-17 20:19:12
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 16:46, cirrus pisze:
[...]

W taki że nawet mi nie dano poznać programu np. pana Kornela Morawieckiego tylko na okrągło zawłaszczone media paplały co powiedział i zrobił Komorowski czy Kaczyński.

Data: 2010-09-17 21:12:45
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i70bj1$c8d$1news.onet.pl...
[...]

Oj nie przesadzajmy. Kornel Morawiecki przedstawiał swój program w TVP.
http://www.tvp.pl/krakow/publicystyka/mlodziez-kontra/wideo/kornel-morawiecki/1844146
Kto chciał mógł się zapoznać.
Natomiast inna sprawa, że media lansowały tych co mieli najwięcej punktów w sondażach.
Siłą rzeczy jakby nie chcieli, bo Komorowski p.o. przydenta, bo Kaczyński cały czas w smoleńskich wątkach.
Byli postaciami publicznymi nie tylko w związku z wyborami.

dK

Data: 2010-09-18 16:07:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 21:12, dK pisze:

[...]

O której ten program był emitowany?  Pewnie o pierwszej w nocy. Bo w godzinach w których normalny człowiek ogląda telewizje były tylko zawsze te same  dwie mordy.
kiedyś nawet w "Wiadomościach" tematem zajmującym 90% czasu były komentarze "milczenia Kaczyńskiego".
Wiesz, trochę dziwne jest dla mnie to Twoje usprawiedliwianie sq**yństwa jakiego się dopuszczały media przed tymi wyborami. Mam tu na myśli media publiczne.

Data: 2010-09-18 16:45:40
Autor: dK

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i72h5o$thm$3news.onet.pl...
[...]

No masz przecież zegar w prawym górnym rogu. O 21:00 wystartował.

dK

PS. Ja ich nie usprawiedliwiam, a zwłaszcza publicznych nadawców. Zgodnie z prawem mają obowiazek zachować równe proporcje jeśłi chodzi o
kampanie wyborcze kandydatów. Nie ma jednak co się łudzić. Nie wszyscy kandydaci w ogóle taką kampanię prowadzili. No więc co mają media pokazywać?

Data: 2010-09-17 23:47:28
Autor: pluton
Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem

Na szacunek to sobie trzeba zasłużyć.. kogo niby szanować - faceta który
wygrał wybory bo nie dopuszczał do głosu kontrkandydatów?

No wlasnie. Wyciagnal im kabelek i biedni kontkandydaci stracili dostep do
internetu.

Nullification

Data: 2010-09-18 16:07:24
Autor: jadrys
  W dniu 2010-09-17 23:47, pluton pisze:
[...]

To raczej ciebie ktoś pozbawił zdolności realnej oceny.. być może już się taki urodziłeś.

Szef PiS przyjdzie pod Pałac. Ze zniczem