Szef Sztabu Generalnego WP zginął od noża

Data: 2012-01-31 10:32:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Szef Sztabu Generalnego WP zginął od noża
Były szef Sztabu Generalnego WP Henryk Szumski nie żyje. Zmarł ugodzony nożem przez swojego 38-letniego syna - potwierdza policja. Sprawca został zatrzymany.

 Jak podało RMF FM, ciało generała znaleziono w jego domu w Komorowie pod Warszawą.

 Pytany o tę sprawę rzecznik stołecznej policji młodszy inspektor Maciej Karczyński powiedział, że ok. godz. 20 w jednym z podwarszawskich domów policja zatrzymała 38-letniego Krzysztofa Sz. "Z informacji funkcjonariuszy wynika, że mężczyzna wszedł do domu ojca i ugodził go nożem" - poinformował.

 W tym czasie w mieszkaniu znajdowała się m.in. żona generała. "Henryk Sz. mimo podjętej reanimacji zmarł" - powiedział Karczyński.

 Na razie nie są znane motywy. Z nieoficjalnych informacji PAP wynika, że syn generała był leczony psychiatrycznie.

 Mężczyzna został zatrzymany. Policja zabezpieczyła miejsce i przesłuchuje świadków.

 Henryk Szumski miał 71 lat. Szefem Sztabu Generalnego był w latach 1997-2000.
http://niezalezna.pl/22631-szef-sztabu-generalnego-wp-zginal-od-noza

=================================

Bez kozery, dalszy ciąg tragedii smoleńskiej!!!!!!!!!
Jestem tego 100% pewny, bo przeczytałem komentarze czytelników tej gazety pod tą notatką.

Data: 2012-01-31 10:44:08
Autor: jadryś
[...]

Czy smoleńskiej to nie wiadomo, ale jakieś inne ciemne sprawki niewykluczone. Tu syn morduje nożem, wcześniej syn ćwiartuje i wrzuca do zalewu rybnickiego..

Data: 2012-01-31 11:32:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jg8d5a$o3g$1node2.news.atman.pl...
[...]

W dodatku ten sam?

A jak wytłumaczysz ojców, którzy mordują swoje rodziny, a następnie popełniają udane lub nieudane samobójstwa? Żeby to jeden ojciec, ale wielu?

Przecież to jawne ciemne sprawki!

Data: 2012-02-04 09:11:54
Autor: jadrys
[...]

PrzecieĹź to jawne ciemne sprawki!

Inny, ale też podobne okoliczności..
Nic nie wytłumaczę, - pozwoliłem sobie tylko zauważyć że trochę to dziwne, i niewykluczone że za tym ktoś z ciemnej strony mocy stoi..

Data: 2012-01-31 12:31:46
Autor: Grzegorz Z.
Bogdan Idzikowski napisał:

Były szef Sztabu Generalnego WP Henryk Szumski nie żyje. Zmarł ugodzony nożem przez swojego 38-letniego syna - potwierdza policja. Sprawca został zatrzymany.

No i co? Jednak warto się zabezpieczać?

--
"Naszą pracą jest podawanie wiadomości, a nie ich fabrykowanie. To drugie
jest zadaniem rządu."

Data: 2012-02-03 23:06:16
Autor: pluton
[...]

Jeden mniej do pobierania mundurowej emerutury.

Nullification

Data: 2012-02-03 22:10:41
Autor: Obserwator
pluton <zielonadupax@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
zatrzymany.

Jeden mniej do pobierania mundurowej emerutury.

ale zona zyje, no i syn bedzie leczony z twoich pustaku podatkow:))

Data: 2012-02-03 23:21:55
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

I pewnie oboje od tej pory będą działać w ruchu pro life.

Zwłaszcza wdowa.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 22:29:49
Autor: Obserwator
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):
> ale zona zyje, no i syn bedzie leczony z twoich pustaku podatkow:))

I pewnie oboje od tej pory będą działać w ruchu pro life.

Zwłaszcza wdowa.

nie, gejowski ruch zaczna wspierac lub owsiaka, bo tak im ubecy poleca:))

Argumentem przekonywujacym bedzie pila tarczowa lub kabel od odkurzacza...

Data: 2012-02-03 23:33:14
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

[...]

Aaa... rozumiem. To ubecy tatusia ukatrupili, nie synek.

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-03 22:38:47
Autor: Obserwator
Szef Sztabu Generalnego WP zginął od noża
Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Aaa... rozumiem. To ubecy tatusia ukatrupili, nie synek.

nic nie rozumiesz, ale spytaj moze tego jasnowidza Jackowskiego. Mozesz tez zatrudnic Rutkowskiego:))

Data: 2012-02-04 00:56:58
Autor: Grzegorz Z.
Obserwator napisał:

Grzegorz Z. <tictactoe@colleen.org> napisał(a):

Aaa... rozumiem. To ubecy tatusia ukatrupili, nie synek.

nic nie rozumiesz, ale spytaj moze tego jasnowidza Jackowskiego. Mozesz tez zatrudnic Rutkowskiego:))

I "rekonstruktorów".

--
"Too stupid to understand science? Try religion."

Data: 2012-02-04 08:45:03
Autor: u2
W dniu 2012-02-03 23:10,  Obserwator pisze:
ale zona zyje, no i syn bedzie leczony z twoich pustaku podatkow:))

Przeciez zielona dupa plutek dziala w szarej strefie  i nie placi podatkow.

Data: 2012-02-04 14:34:23
Autor: u2
Szef Sztabu Generalnego WP zginął od noża
W dniu 2012-02-04 14:32, Roman pisze:
Jako cwel zapewne masz ciagle zieloną dupę ;)))

To sie w koncu umyj cwelik :)

Szef Sztabu Generalnego WP zginął od noża