Szef watykańskich egzorcystów: Szatan działa w Watykanie!

Data: 2010-03-10 21:34:25
Autor: Artur Borubar
Szef watykańskich egzorcystów: Szatan działa w Watykanie!
Seksskandale wstrząsające Kościołem katolickim to według szefa watykańskich egzorcystów dowód na to, że "Szatan działa w Watykanie" - relacjonuje wypowiedź ojca Gabriele Amortha "Times" na swoich stronach internetowych.
85-letni ojciec Gabriele Amorth jest głównym egzorcystą Watykanu od 25 lat. Podczas swojej posługi miał do czynienia, jak twierdzi, z ponad 70 tys. przypadków opętania przez demona. Według duchownego Watykan od dawna jest infiltrowany przez satanizm, czego przejawem są "kardynałowie, którzy nie wierzą w Jezusa i biskupi, którzy są powiązani z Demonem".

- Kiedy mówi się o "dymie Szatana" (to fraza wypowiedziana przez papieża Pawła VI w 1972 roku) w świętych pokojach, to wszystko prawda, zwłaszcza jeśli weźmie się ostatnie doniesienia o przemocy i pedofili - mówi ojciec Amroth.

Według duchownego kolejnym przykładem satanistycznego zachowania, było "przykrycie" przez Watykan w 1998 roku śmierci Alois Estermanna, dowódcy Gwardii Szwajcarskiej, jego żony oraz Cedrica Tornaya, innego Gwardzisty. Wszyscy zostali zabici z broni palnej. - Oni (Watykan - red.) od razu to przykryli, to podejrzane - mówi Amroth. Według oficjalnej wersji Tornay zabił swojego dowódcę i jego żonę, a następnie popełnił samobójstwo. Jednak jego rodzina zaprzeczała takiej wersji. Według nieoficjalnych informacji cała sprawa byłą podszyta wątkiem homoseksualnym, a w tragedię zamieszana była czwarta osoba, której personaliów do dzisiaj nie poznano.

Według egzorcysty zamach na Jana Pawła II w 1981 roku to dzieło Szatana, tak samo jak incydent z chorą psychicznie kobietą podczas ostatnich świąt Bożego Narodzenia, kiedy to zaatakowała ona Benedykta XVI.

Ojciec Amorth został wyświęcony w 1954 roku, a oficjalnym egzorcystą został w 1986 roku. W poprzednich latach nieraz sugerował, że Adolf Hitler i Józef Stalin byli opętani przez Szatana. Jest honorowym prezesem Stowarzyszenia Egzorcystów.

Ojciec Gabriele Amortha - główny egzorcysta Watykanu

http://wiadomosci.onet.pl/2139808,12,szef_watykanskich_egzorcystow_szatan_dziala_w_watykanie,item.html

Przemek

Miał rację kurdupel jak mówił, że "szatani są czynni".

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego, jak również blokował ustawę zakazującą pornografii, a CBA pod kierownictwem Mariusza Kamińskiego chciało wpływac na kształt ustawy hazardowej.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 287 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-10 22:56:00
Autor: abc
Szef watykańskich egzorcystów: Szatan działa w Watykanie!
Wściekłe ataki szatana nasilają się w Wielkim Poście.  To właśnie w okresie
Wielkiego Postu był atak na abp Paetza.

Kulisy tej intrygi, której rezultatem było zastąpienie abp Paetza biskupem
Gądeckim, kiedyś staną się znane.

Nie mamy podstaw, aby rzekomą winę abp Paetza traktować jako pewnik. Komisja
watykańska nie postawiła abp Paetzowi żadnych zarzutów, a były redaktor
naczelny "Przewodnika Katolickiego" ks. Jacek Stępczak wycofał swój podpis
pod listem do biskupów w sprawie abp. Juliusza Paetza.

Poznań, 12 października 2002 r.

Oświadczenie

Ja niżej popisany ks. Jacek Stępczak, były redaktor naczelny "Przewodnika
Katolickiego", który we wrześniu 2001 roku wraz z ks. Tomaszem Węcławskim,
ks. Tadeuszem Karkoszem, ks. Marcinem Węcławskim oraz p. Pawłem Wosickim
skierowałem list do Delegatów Episkopatu Polski na Synod Biskupów w Rzymie
oświadczam, że po długim zastanowieniu się i modlitwie - anuluję mój podpis
z w/w listu i stwierdzam, iż nie identyfikuję się więcej z jego treścią.

Uważam, że popełniłem bardo poważny błąd działając na szkodę Kościoła, a
zwłaszcza burząc dobre imię ks. abpa Juliusza Paetza, ówczesnego Metropolity
Poznańskiego.

Rozpoczynając aktualnie posługę rektora Diecezjalnego Seminarium Misyjnego
"Redemptoris Mater" w Kitwe (diecezja Ndola, Zambia) pragnę żyć w jedności z
Kościołem Powszechnym, w tym szczególnie z wszystkimi Pasterzami Kościoła w
Poznaniu i Polsce.

Upraszam dobrego Boga o miłosierdzie nade mną i zawierzam moją dalszą służbę
w Kościele Matce Odkupiciela.

ks. Jacek Stępczak

Do wiadomości:

J. Em. Ks. Kard. Angelo Sodano, Sekretarz Stanu, Watykan

J. E. Ks. Abp Józef Kowalczyk, Nuncjusz Apostolski w Polsce

J. E. Ks. Abp Tadeusz Gocłowski, Metropolita Gdański

J. E. Abp Józef Michalik, Metropolita Przemyski

J. E. Abp Henryk Muszyński, Metropolita Gnieźnieński

J. E. Ks. Bp Antoni Dydycz, Biskup Drohiczyński

J. E. Ks. Bp Stanisław Dziwisz, Sekretarz Osobisty Ojca Świętego, Watykan

J. E. Ks. Abp Stanisław Gądecki, Metropolita Poznański

J. E. Abp Senior Juliusz Paetz

J. E. Ks. Bp Zdzisław Fortuniak, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Poznańskiej

J. E. Ks. Bp Marek Jędraszewski, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Poznańskiej

J. E. Ks. Bp Grzegorz Balcerek, Biskup Pomocniczy Archidiecezji Poznańskiej

Ks. Tomasz Węcławski

Ks. Tadeusz Karkosz

Ks. Marcin Węcławski

P. Paweł Wosicki

KAI

Data: 2010-03-11 08:02:51
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

ABC to powiadasz, że diabeł boi się pedałów?
Zaiste mogłby on  boleśnie "pasowac" w dupsko diabła, o ile ten wystapiłby
pod postacią młodego kleryka.
Ale czy przez to twój ukochany służacy Bestii Kościół stałby się choć
odrobinę lepszy?!

sofu

Szef watykańskich egzorcystów: Szatan działa w Watykanie!