Szefc PO aresztowany przez Niemc??w

Data: 2014-02-27 01:57:54
Autor: Dieudonne
Szefc PO aresztowany przez Niemc??w
W dniu 2/26/2014 6:25 PM, Mark Woydak pisze:

Jacek Protasiewicz – chluba i duma Platformy Obywatelskiej, niedawny
pogromca Grzegorza Schetyny w wyborach regionalnych na Dolnym ĹšlÄ…sku i
wiceprzewodniczący Parlamentu Europejskiego dziś po godzinie 20 miał zostać
zatrzymany na lotnisku we Frankfurcie nad Menem w stanie upojenia
alkoholowego. O sprawie napisał niemiecki brukowiec „Bild”.

http://www.bild.de/regional/frankfurt/politiker/loest-nazi-skandal-am-flughafen-aus-34850856.bild.html

Trzeba przyznać, że dobry bokser z tego Prutasiewicza, tuż przed wyborami do PE uderzył Tuska dokładnie między oczka. A jutro na czerwonym pasku w TVN - Najnowszy sondaż dla GW - Donald kaput!

„Bild” zastanawia się czy eurodeputowanemu coś grozi, skoro ma immunitet.

My zaĹ› zastanawiamy siÄ™: ktĂłre zaprzyjaĹşnione z rzÄ…dem medium w Polsce
zasugeruje, że za prowokacją stało PiS. I jesteśmy arcyciekawi wytłumaczeń
Protasiewicza...

Ja również jestem ciekawy, czy Tusk będzie bronił swoich ziomków - bo krew to nie woda - czy jak zwykle powie do kamery "trzymaj się Jacek, jesteśmy z tobą". Na pytanie zadane przez dziennikarza niemieckiej ZDF Tusk odpowiedział: "Wir sollten diese Manner nicht vergessen, die sich wirklich fur die Arbeit kaputt machen"

Data: 2014-02-27 10:28:08
Autor: silvio balconetti
[...]

Cos mi sie w tym calym opisie kompletnie nie zgadza. Wysiadajac z samolotu we Frankfurcie idzie sie po bagaz, a nastepnie przechodzi sie kolo stanowisk sluzby granicznej (czesto pustych) i dalej ma sie do wyboru przejscie celne lub wolne od cla. Gdzie pan JP spotkal celnikow jest dla mnie zagadka. Kto sprawdzal jego paszport, tego tez nie rozumiem. Podejrzewam, ze stal za ta prowokacja G.Schetyna. Byc moze on tez zlecil przesladowania panstwa Rokitow?

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2014-02-27 12:19:14
Autor: Dieudonne
W dniu 2/27/2014 3:28 AM, silvio balconetti pisze:

[...]

Schetyna dzisiaj wije się ze śmiechu leżąc na podłodze, a podejrzewam że to jeszcze nie jest koniec kabaretu w wykonaniu posłów PO.

Grzegorz Schetyna: Wiele się będzie działo w Polsce, obiecuję

Data: 2014-02-27 11:02:03
Autor: u2
W dniu 2014-02-27 08:57, Dieudonne pisze:
Na pytanie zadane przez dziennikarza niemieckiej ZDF Tusk odpowiedział:
"Wir sollten diese Manner nicht vergessen, die sich wirklich fur die
Arbeit kaputt machen"

jak widac Tusk zna niemiecki perfekt, tylko dlaczego ukrywa to w tajemnicy ? ...-;)

--
"Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści".

Data: 2014-02-27 12:14:51
Autor: Dieudonne
W dniu 2/27/2014 4:02 AM, u2 pisze:
[...]

Pewnie babcia go również nauczyła żeby się tym nie chwalił, dlatego po zakończeniu wojny Niemcy zaczęli uczyć się rosyjskiego :)

Donald T. - "Nigdy nie uczyłem się niemieckiego w szkole, to babcia mnie go uczyła"

Data: 2014-02-28 02:09:41
Autor: stevep
Szefc PO aresztowany przez Niemców
W dniu .02.2014 o 19:14 Dieudonne <Dieudonne@die.fr> pisze:

[...]

A jakiego języka uczyła babcia "JarusiaPolskęZbaw"?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-28 09:58:17
Autor: Bogdan Idzikowski
Szefc PO aresztowany przez Niemców

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomo¶ci news:op.xbyv6fvt50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Języka naszych odwiecznych przyjaciół? I też go nauczyła, by znajomo¶ci± rosyjskiego się nie chwalił?

rozbawiony

--
Kłótnia z idiot± jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, goł±b i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-28 15:35:28
Autor: stevep

Języka naszych odwiecznych przyjaciół? I też go nauczyła, by znajomo¶ci±  rosyjskiego się nie chwalił?

rozbawiony

Eeeee, chyba go uczyła jak przytrzymywać język od buta.

--
stevep
-- -- -

Szefc PO aresztowany przez Niemc??w