Szeroki kat - co podpiac do k10d ?

Data: 2011-07-07 17:24:10
Autor: THX
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
Potrzebuję porobić trochę zdjęć architektury, budynków, osiedli - generalnie do strony www i ofert w pdf (czyli nie na wystawę).
Akurat mam korpus k10d, ale nie mam pomysłu co do niego podpiąć i ile to będzie mnie kosztowało (wolałbym, żeby w ogóle nie kosztowało, ale 20 mm z małego obrazka to juz żaden szeroki kąt przy matrycy).
Czy pentaksowski zoom 16-45 mm ujdzie w tłoku, bez zniekształceń na krótkim końcu (po poduchy z kompaktów to strasznie widać przy prostopadłościennej pudełkowatej architekturze)?
Czy raczej rozglądać sie za czymś krótszym?
THX

Data: 2011-07-08 15:45:49
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-07-07 19:24,  THX pisze:
[...]

SMC Pentax DA 12-24/4, Tamron 10-24 (nie wiem czy jest pod PK) albo Sigma 10-20/3,5 HSM

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-07-17 16:43:39
Autor: THX
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
Błysnąłeś wyszukując coś w googlach?
Interesuje mnie bardziej budżetowe rozwiązanie.
THX

-- -- -
SMC Pentax DA 12-24/4, Tamron 10-24 albo Sigma 10-20/3,5 HSM

Data: 2011-07-19 17:49:31
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-07-17 18:43,  THX pisze:
Błysnąłeś wyszukując coś w googlach?
Interesuje mnie bardziej budżetowe rozwiązanie.
THX

może zapytaj na wizaz.pl

Data: 2011-07-26 15:17:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-07-17 18:43,  THX pisze:
Błysnąłeś wyszukując coś w googlach?
Interesuje mnie bardziej budżetowe rozwiązanie.

Wytnij z denka od szklanki zatem.

Data: 2011-07-26 06:34:37
Autor: Zygmunt Dariusz
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
On Jul 26, 9:17 am, Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchow...@vp.pl>
wrote:
W dniu 2011-07-17 18:43,  THX pisze:

> B ysn e wyszukuj c co w googlach?
> Interesuje mnie bardziej bud etowe rozwi zanie.

Wytnij z denka od szklanki zatem.

Ty mu podales mniej budzetowe rozwiazanie a jego interesuje bardziej
budzetowe.

-- -- -- --
Ziggy Photo - American Professional Photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Data: 2011-07-26 16:09:16
Autor: Przemek
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?

Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <zbronson@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8c268b9e-8929-4caf-9f59-5aa0fa7a52f7ea4g2000vbb.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

budzetowe.

-- -- -- --
Ziggy Photo - American Professional Photographer

 :)))
dobre

pozdr
przemek

Data: 2011-07-26 17:57:26
Autor: Tomasz Holdowanski
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
Deep inside the Matrix, convinced that Thu, 7 Jul 2011 17:24:10 +0000
(UTC) is the real date, " THX" <j666@NOSPAM.gazeta.pl> has written
something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

[...]

Przyjrzyj się Samyangowi / Falconowi 14/2.8. MF, ale skoro obiekty nie
są specjalnie ruchliwe, nie powinno rzutować. Cena: 1100-1200 zł.
Sample znajdziesz w internecie. Aha, AFAIK kryje pełną klatkę 35mm.

Jeśli jeszcze będzie ci za wąsko, jest też Samyang 8/3.5, cena od ok.
900zł.

Jeśli jednak chciałbyś coś "firmowego" i AF, to może być niejaki
problem. Drogo i podobno nie najlepiej z jakością obrazu. Zawsze
zostaje kultowy rektilinearny SMC 15/3.5, ale jest wyłącznie z drugiej
ręki, drogi, a przez okres potrzebny do jego upolowania nawet obiekty
architektoniczne mogą sobie "gdzieś pójść".

Pozdrawiam,
Mordazy.

--
Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu.

                 Na poczatku Bog stworzyl
              niebo, ziemie i palnik IFK-120.

Data: 2011-07-26 09:09:59
Autor: Zygmunt Dariusz
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
(UTC) is the real date, " THX" <j...@NOSPAM.gazeta.pl> has written
> [...]

ręki, drogi, a przez okres potrzebny do jego upolowania nawet obiekty
architektoniczne mogą sobie "gdzieś pójść".

Jak zwykle, brednie.
Wiekszosc takich obiektywow, to tanie nie przekraczajace 1000 dolarow,
dostepne do koloru do wyboru.
http://shop.ebay.com/i.html?_trkparms=65%253A12%257C66%253A2%257C39%253A1%257C72%253A5049&rt=nc&_nkw=canon+lens+fish+eye&_dmpt=Camera_Lenses&_nkwusc=canon+lens+fisch+eye&_rusck=1&_sticky=1&_trksid=p3286.c0.m14&_sop=16&_sc=1

-- --

Data: 2011-07-27 00:44:20
Autor: Tomasz Holdowanski
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
Deep inside the Matrix, convinced that Tue, 26 Jul 2011 09:09:59 -0700
(PDT) is the real date, Zygmunt Dariusz <zbronson@gmail.com> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

Jak zwykle, brednie.

Kolega pytał o szkła do Pentaxa, a ty podajesz linka do szkieł do
Canona. Kto znów robi z siebie głąba gadając nie na temat?

Ziggy Photo

No właśnie :P

American Professional Photographer

Trzy słowa, trzy kłamstwa...

Data: 2011-07-26 18:50:17
Autor: Zygmunt Dariusz
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
(PDT) is the real date, Zygmunt Dariusz <zbron...@gmail.com> has
written something quite wise. But (s)he wasn`t the one.

>Jak zwykle, brednie.

Kolega pyta o szk a do Pentaxa, a ty podajesz linka do szkie do
Canona.

Kto zn w robi z siebie g ba gadaj c nie na temat?

>Ziggy Photo

No w a nie :P

> American Professional Photographer

Trzy s owa, trzy k amstwa...

Nie posadzalem kolege o ulomnosc umyslowa rowna twojej, ale jesli
uwarzasz, ze w tym tez sie myle, to podpowiadam, ze slowo canon mozna
podmienic na dowolna inna nazwe systemu.
Jesli to tez byloby za trudne, to podaje link:
http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=pentax+lens+fish+eye&_sacat=0&_sop=16&_dmpt=Camera_Lenses&_odkw=canon+lens+fish+eye&_osacat=0&_trksid=p3286.c0.m270.l1313

-- -- -- --

Data: 2011-07-27 07:22:10
Autor: JD
TO.poczta.onet.pl>  wrote:
[...]

I drugi raz się ośmieszasz.
Fish eye do architektury bez zniekształceń? buahaha haha

--
JD

Data: 2011-08-10 18:01:38
Autor: Zygmunt Dariusz
On Jul 27, 1:22 am, JD <jace...@gmail.com> wrote:
> [...]

I drugi raz się ośmieszasz.
Fish eye do architektury bez zniekształceń? buahaha haha

Skoro do takiego wniosku doszedles po tym, co odpisalem na post
poprzednika, to na peno nie zrozumiesz i tego, ze jestes wtornym
analfabeta.

-- -- -- -- -- -- -

Data: 2011-08-11 08:54:52
Autor: GR001
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
!!!! Wielki Ziggy Photo - American Professional Photographer
!!!!! napisał:

!!!! Skoro do takiego wniosku doszedles po tym, co odpisalem na post
!!!! poprzednika, to na (!!!!)peno(!!!!) nie zrozumiesz i tego, ze jestes wtornym
!!!! analfabeta.
A teraz mój wniosek:
nie dość, że DEBIL to jeszcze pisze z błędami jak analfabeta...
pozdr.

Data: 2011-08-11 05:55:25
Autor: Zygmunt Dariusz
!!!!! napisał:

!!!! Skoro do takiego wniosku doszedles po tym, co odpisalem na post
!!!! poprzednika, to na (!!!!)peno(!!!!) nie zrozumiesz i tego, ze jestes
wtornym
!!!! analfabeta.
A teraz mĂłj wniosek:
nie dość, że DEBIL to jeszcze pisze z błędami jak analfabeta...
pozdr.

Wyciagnij jeszcze wniosek z pisma debila, w powyzszym zdaniu, gdzie
zwracajac uwage na ortografie, sam nie potrafi napisac poprawnie
zdania i zastosowac prawidlowej interpunkcji.
Jesli jednak byloby malo, to wywnioskuj cos z rozpoczynania zdan z
malej litery.

Data: 2011-08-11 17:23:50
Autor: Pawel Gancarz
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
W dniu 11-08-11 14:55, Zygmunt Dariusz pisze:
[...]
(celowo z malej litery)

Po polsku pisze się "małą literą" lub "od małej litery",
"z małej litery" to rusycyzm.
--
"We all go a little mad sometimes."
Norman Bates

Data: 2011-08-12 08:14:30
Autor: GR001
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
a jednak nasz wielki fotograff  ZD to DEBIL...
miłego dnia
takie fakty to jednak cieszą...
pozdr.
gr

Data: 2011-08-11 22:09:41
Autor: JD
W dniu 2011-08-11 03:01, Zygmunt Dariusz pisze:
Skoro do takiego wniosku doszedles po tym, co odpisalem na post
poprzednika, to na peno nie zrozumiesz i tego, ze jestes wtornym
analfabeta.

Nie umiesz cytować i wycinać cytatów,
więc nie wiadomo, na co odpowiadasz.
anal fabetyzm?
JD

Data: 2011-08-11 13:23:21
Autor: Zygmunt Dariusz
On Aug 11, 4:09 pm, JD <jacce...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Skoro do takiego wniosku doszedles po tym, co odpisalem na post
> poprzednika, to na peno nie zrozumiesz i tego, ze jestes wtornym

Dobrze, ze ty umiales to zrobic w poprzednim poscie gamoniu.
Napisz co tam wyciales, bo moze slepy jestem.
Watpie jednak, zebys to zrobil, wiec swoje uwagi zastosuj do siebie.

więc nie wiadomo, na co odpowiadasz.

Przeciez stwierdzilem, ze jestes wtorny analfabeta a teraz tylko to
potwiedziles.

anal fabetyzm?

Za trudne slowo dla ciebie?
Sprawdz w slowniku i sie doucz, co znaczy wtorny analfabetyzm.

-- -- -- -- --

Data: 2011-08-11 22:41:22
Autor: JD
W dniu 2011-08-11 22:23, Zygmunt Dariusz pisze:
[...]

To ja poproszę tą kamizelkę.

JD

Data: 2011-08-11 13:51:13
Autor: Zygmunt Dariusz
On Aug 11, 4:41 pm, JD <jacce...@gmail.com> wrote:

> [...]

> -- -- -- -- --
> Ziggy Photo - American Professional Photographer

"Rychlo w czas".
Pierwszego dnia zglosilo sie klika osob.
Odebral ja juz osobiscie brat, jednego chetnego z Polski.
Moge sie ci oddac za darmo inna kamizelke, koloru szaro-zielonego, bez
napisow, rozmiar okolo 38 do 42.
Gdybys nie pisal powaznie, to daj znac i niech ktos inny ja sobie
wezmie.

Data: 2011-08-12 08:10:35
Autor: JD
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
W dniu 2011-08-11 22:51, Zygmunt Dariusz pisze:
Moge sie ci oddac za darmo

Nie, dziękuję :P

JD

Szeroki kat - co podpiac do k10d ?