Szeroki kat - co podpiac do k10d ?

Data: 2011-07-08 15:45:49
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
W dniu 2011-07-07 19:24,  THX pisze:
Potrzebuję porobić trochę zdjęć architektury, budynków, osiedli - generalnie
do strony www i ofert w pdf (czyli nie na wystawę).
Akurat mam korpus k10d, ale nie mam pomysłu co do niego podpiąć i ile to
będzie mnie kosztowało (wolałbym, żeby w ogóle nie kosztowało, ale 20 mm z
małego obrazka to juz żaden szeroki kąt przy matrycy).
Czy pentaksowski zoom 16-45 mm ujdzie w tłoku, bez zniekształceń na krótkim
końcu (po poduchy z kompaktów to strasznie widać przy prostopadłościennej
pudełkowatej architekturze)?
Czy raczej rozglądać sie za czymś krótszym?

SMC Pentax DA 12-24/4, Tamron 10-24 (nie wiem czy jest pod PK) albo Sigma 10-20/3,5 HSM

--
"Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

A. de Saint-Exupery

Data: 2011-07-17 16:43:39
Autor: THX
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
Błysnąłeś wyszukując coś w googlach?
Interesuje mnie bardziej budżetowe rozwiązanie.
THX

-- -- -
SMC Pentax DA 12-24/4, Tamron 10-24 albo Sigma 10-20/3,5 HSM

Data: 2011-07-19 17:49:31
Autor: Piotr Adamski
W dniu 11-07-17 18:43,  THX pisze:
Błysnąłeś wyszukując coś w googlach?
Interesuje mnie bardziej budżetowe rozwiązanie.
THX

może zapytaj na wizaz.pl

Data: 2011-07-26 15:17:55
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W dniu 2011-07-17 18:43,  THX pisze:
Błysnąłeś wyszukując coś w googlach?
Interesuje mnie bardziej budżetowe rozwiązanie.

Wytnij z denka od szklanki zatem.

Data: 2011-07-26 06:34:37
Autor: Zygmunt Dariusz
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?
On Jul 26, 9:17 am, Andrzej Zbierzchowski <a_zbierzchow...@vp.pl>
wrote:
W dniu 2011-07-17 18:43,  THX pisze:

> B ysn e wyszukuj c co w googlach?
> Interesuje mnie bardziej bud etowe rozwi zanie.

Wytnij z denka od szklanki zatem.

Ty mu podales mniej budzetowe rozwiazanie a jego interesuje bardziej
budzetowe.

-- -- -- --
Ziggy Photo - American Professional Photographer
http://www.ziggyphotoonline.com/

Data: 2011-07-26 16:09:16
Autor: Przemek
Szeroki kat - co podpiac do k10d ?

Uzytkownik "Zygmunt Dariusz" <zbronson@gmail.com> napisal w wiadomosci news:8c268b9e-8929-4caf-9f59-5aa0fa7a52f7ea4g2000vbb.googlegroups.com...
wrote:
> [...]

budzetowe.

Ziggy Photo - American Professional Photographer

 :)))
dobre

pozdr
przemek