[Gdzie] Szeroki wieszak na marynarkę lub płaszcz.

Data: 2010-10-08 16:13:29
Autor: Biggie
[Gdzie] Szeroki wieszak na marynarkę lub płaszcz.
Witam
Poszukuję szerokiego wieszaka o szerokości większej niż 50 cm.
Chodzi mi o porządny, profilowany, drewniany wieszak, a nie plastikową rurę :)
Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie to prosze o podpowiedź.
Najchętniej zakupiłbym wieszak w necie ew. Warszawie

pozdrawiam

Biggie

Data: 2010-10-08 16:20:19
Autor: Panslavista

"Biggie" <bbb@b.pl> wrote in message news:i8n8uk$k8e$1node1.news.atman.pl...
[...]

Zakłady Drzewne Forest w Gorlicach:
http://www.forest.gorlice.pl/sklep/index.php?cPath=21

[Gdzie] Szeroki wieszak na marynarkę lub płaszcz.