Szerokie laczki s± dla mięczaków

Data: 2012-01-14 00:45:12
Autor: DoQ
Szerokie laczki s± dla mięczaków
Witam,

Prawdziwi twardziele zakładaj± co¶ z półki rozmiarowej Dębicy.
http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
Od dawna miałem szacunek dla wła¶cicieli Frigo:)

--
Paweł

Data: 2012-01-13 23:55:12
Autor: to
Szerokie laczki s± dla mięczaków
begin DoQ
Prawdziwi twardziele zakładają coś z półki rozmiarowej Dębicy.
http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY Od dawna miałem szacunek dla
właścicieli Frigo:)

Dokładnie, eksperci PMS-owi już dawno orzekli, że Frigo w rozmiarze 125 powinna wystarczyć każdemu.

Data: 2012-01-14 01:01:24
Autor: DoQ
W dniu 14-01-2012 00:55, to pisze:

Dokładnie, eksperci PMS-owi już dawno orzekli, że Frigo w rozmiarze 125
powinna wystarczyć każdemu.

Pod warunkiem istnienia odpowiedniej wkładki pomiędzy pedałami a kierownic±.

--
Paweł

Data: 2012-01-14 00:26:17
Autor: to
[...]

kierownicÄ….

Wkładka to podstawa, ale trzeba też pamiętać o wyłączeniu ABS, bo inaczej trudno zatrzymać się na 4 metrach na śniegu!

Data: 2012-01-14 00:33:08
Autor: AZ
Szerokie laczki są dla mięczaków
On 2012-01-14, to <to_usenet@interia.pl> wrote:

[...]

Myslales nad wydawaniem jakiegos biuletynu pod tytulem "Madrosci PMS-u"?

;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 01:31:17
Autor: to
Szerokie laczki s± dla mięczaków
begin AZ
Myslales nad wydawaniem jakiegos biuletynu pod tytulem "Madrosci PMS-u"?

Albo "nauka jazdy konnej w tydzień" podtytuł "nie dla kapeluszy".

Data: 2012-01-14 11:43:16
Autor: Yogi\(n\)
Szerokie laczki są dla mięczaków
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:jeqig2$r7d$7@node2.news.atman.pl...
Wkładka to podstawa, ale trzeba też pamiętać o wyłączeniu ABS, bo inaczej
trudno zatrzymać się na 4 metrach na śniegu!

Myslales nad wydawaniem jakiegos biuletynu pod tytulem "Madrosci PMS-u"?

Koniecznie - coroczna edycja papierowa z dołączonym wężem ogrodowym ;-)
--
Yogi(n)

Data: 2012-01-14 00:01:37
Autor: Rafał Grzelak
DoQ wrote:

Witam,

Prawdziwi twardziele zakładaj± co¶ z półki rozmiarowej Dębicy.
http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
Od dawna miałem szacunek dla wła¶cicieli Frigo:)

Przekonales mnie. Wymieniam letnie na 145 z Cieniasa 900.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2012-01-14 02:49:47
Autor: krz
W dniu 2012-01-14 00:45, DoQ pisze:
Witam,

Prawdziwi twardziele zakładaj± co¶ z półki rozmiarowej Dębicy.
http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
Od dawna miałem szacunek dla wła¶cicieli Frigo:)

Czy jazda na czterech dojazdówkach jest dozwolona przez PoRD ? :)

Data: 2012-01-14 10:30:26
Autor: AZ
On 2012-01-14, krz <aud_tekk@gazeta.pl> wrote:

Czy jazda na czterech dojazdĂłwkach jest dozwolona przez PoRD ? :)

A czemu w jakiejs Anglii mialby obowiazywac PoRD? No i on po publicznych
drogach nie jezdzil a tam sobie mozesz nawet na wezu ogrodowym jezdzic.

Ale w Polsce widzialem takiego przygluba - w jakims Citroenie mial
zalozone 3 dojazdowki, tylko jedna przednia mial normalna...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 17:58:13
Autor: Marek Dyjor
AZ wrote:
On 2012-01-14, krz <aud_tekk@gazeta.pl> wrote:

[...]

skÄ…d on ich tyle zebraĹ‚  :)

Data: 2012-01-14 17:35:09
Autor: AZ
On 2012-01-14, Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

Ale w Polsce widzialem takiego przygluba - w jakims Citroenie mial
zalozone 3 dojazdowki, tylko jedna przednia mial normalna...

skÄ…d on ich tyle zebraĹ‚  :)
Tez sie zastanawialem...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2012-01-14 19:10:50
Autor: pablo eldiablo
On 2012-01-14, Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> wrote:

> skÄ…d on ich tyle zebraĹ‚  :) >
Tez sie zastanawialem...

Moze w bagazniku wozil :-) W miejscu na jedno normalne kolo zapasowe :-)

Data: 2012-01-14 12:12:05
Autor: Pa_blo
Szerokie laczki s± dla mięczaków

Prawdziwi twardziele zakładaj± co¶ z półki rozmiarowej Dębicy.
http://www.youtube.com/watch?v=HPh90yNX-mY
Od dawna miałem szacunek dla wła¶cicieli Frigo:)

Pomijajac meritumm... strasznie musial im sie kryzys dac we znaki skoro brudasow zaczynaja w programach "uzywac"...

Od razu przypomina mi sie jeden kawal:

Rok 2030 - Niemcy, gdzies na autobanie.
Patrol Policji zatrzymuje samochód do kontroli.
Biora od kierowcy dokumenty.

Nagle jeden policjant wola drugiego: Ahmed, Ahmed, co tam Onur - pyta Ahmed.
Popatrz jakie smieszne i niespotykane nazwisko - Schmidt

--
Picasso

Data: 2012-01-14 21:07:02
Autor: Artur Ma¶l±g
Szerokie laczki s± dla mięczaków
W dniu 2012-01-14 12:12, Pa_blo pisze:
(...)
Pomijajac meritumm... strasznie musial im sie kryzys dac we znaki skoro
brudasow zaczynaja w programach "uzywac"...

Tak, tak...

Szerokie laczki s± dla mięczaków