Szerokie obręcze 622

Data: 2009-05-27 13:08:27
Autor: Tomasz Minkiewicz
Szerokie obręcze 622
Witam,

Kończę składać rowerek. Z „większych” części (pomijam linki, pancerze
i inne takie) brak mi właściwie tylko obręczy.

Byłem praktycznie zdecydowany na Maviki A317 Disc, bo porządne
i względnie tanie, ale w sklepie właśnie wyszły, mogą mi sprowadzić,
ale takie tanie to już nie będą. Ok. 160 zł za sztukę przyjdzie
zapłacić.

I nie wiem, co robić. Brać te A317 za 160, czy dopłacić do TN719
(204 zł w Cykloturze – to pewnie stara cena i za chwilę też wzrośnie,
ale póki co są za tyle)? Kiedy A317 kosztowały 120 zł, różnica w cenie
była na tyle duża, że TN719 nie rozważałem, ale w tej sytuacji… sam nie
wiem.

Co radzicie? Jeździł ktoś może na obu tych obręczach i jest w stanie je
porównać?

A może macie jakieś inne propozycje? Zasadniczo nastawiałem się na coś
szerszego, idealnie tak ok. 622x25, ale takie obręcze są rzadkie i
trudne do zdobycia (no i drogie pierońsko, a ja nie jestem skłonny
płacić cztery stówy za obrączkę). Te Maviki są oczywiście normalne –
622x19, ale wyszedłem z założenia, że skoro nie mogę mieć szerokich,
niech mam przynajmniej dobre. Gdyby jednak ktoś miał namiar na jakieś
fajne szersze obręcze do 29era, to byłbym wdzięczny za info.

PS. Sprawa pilna. Do 16.00 muszę się zdecydować. :)

TIA

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Szerokie obręcze 622