Szerokość kierownicy giętej do AM

Data: 2009-03-22 13:25:50
Autor: kml
Szerokość kierownicy giętej do AM

Użytkownik "Kosu" <kosu@kosu.pl> napisał w wiadomości news:gq57n2$kb9$1inews.gazeta.pl...

Ogólnie - na tyle na ile się znam, czyli słabo - pasują mi parametry Truvativ XR.

Moim zadniem szerokość kierownicy powinno się dobierać do rozmiaru osoby która na tym jeździ. Ja na 560 czuje się bardzo źle i nie wyobrażam sobie zejść znacząco poniżej 680 ale to jest moje subiektywne odczucie. Najlepiej będzie jak pójdziesz do sklepu i pomierzysz sie do czegoś zbliżonego do twojego roweru z jakąś szerszą giętą kierownicą.

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009

Data: 2009-03-22 07:23:37
Autor: xinet
Szeroko¶ć kierownicy giętej do AM
Na Pilsku miałem przy 660mm szeroko¶ci drobne problemy ze
zmieszczeniem się między kosodrzewin± ale uważam tę szeroko¶ć za
optymaln±. Tak jak powiedział przedmówca najlepiej i¶ć do sklepu i
przymierzyć się samemu. Zwróć szczególn± uwagę na gięcie kierownicy
gdyż wpływa to na wysoko¶ć kokpitu a to z kolei na wygodę w czasie
jazdy.
Co do 31,8 to powiem że sezon temu przesiadłem się na ten standard i
wła¶ciwie mam jedynie komfort psychiczny że jest więcej materiału co w
konsekwencji daje większ± wytrzymało¶ć (no i może większy wybór
komponentów).

Data: 2009-03-22 15:56:34
Autor: kml
Szeroko¶ć kierownicy giętej do AM

Użytkownik <xinet@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:41978907-7e06-4cf4-8239-bd21e6002988f19g2000yqh.googlegroups.com...
Na Pilsku miałem przy 660mm szeroko¶ci drobne problemy ze
zmieszczeniem się między kosodrzewin±

Ja po pierwszym razie jak się zaklinowałem pomiędzy drzewami nauczyłem sie lepiej oceniać szeroko¶ć :)

I fajnie wygl±da ;)

kml
http://endurorider.pl OD NOWA!
Last update 15/03/2009