Szeroko¶æ b³otnika

Data: 2009-06-07 02:03:11
Autor: Henio
Szeroko¶æ b³otnika
Planujê, zakup b³otnika, szeroko¶æ opon: 1,95 - jak dobraæ szeroko¶æ
b³otnika? dodam, ¿e nie chodzi o kawa³ek plastiku pó³ metra nad ko³em,
raczej o b³otnik takiego typu jakie s± w rowerach trekingowych,
(metalowy lub plastik).

Jakie macie do¶wiadczenia z plastikiem?

Data: 2009-06-07 02:16:49
Autor: Saurus
Szeroko¶æ b³otnika
Bierz "plastik", tak naprawdê to tworzywo z zatopion± w ¶rodku cienk±
metalow± blach±. S± bardzo wytrzyma³e, plastik jest do¶æ elastyczny a
"rynna" z metalu utrzymuje i pamiêtam kszta³t - nawet jak zahaczysz o
co¶ b³otnikiem i wygnie siê bardzo mocno, to natychmiast powróci do
dawnego kszta³tu zamiast siê z³amaæ.
Nie napisa³e¶ jaki masz rozmiar kó³, je¶li 26" to na t± szeroko¶æ
najlepsze by³yby takie:
http://cyklotur.com/x_C_Sz2__T_B%A3OTNIKI+ATB+60+26%22+60MM+CZARNE+SKS.html?PT=53036387&PZTA=8&HNT=T&PD=53010840&WSZDZ=T

Data: 2009-06-07 08:52:21
Autor: zwolay
Szeroko¶æ b³otnika
z przodu mam sksa shockboard-super sprawa-szczerze polecam-z tylu
jakis plastik z decathlona-tez poki co daje rade.

Data: 2009-06-08 14:22:35
Autor: Henio
Szeroko¶æ b³otnika
opony 26x1,95

Data: 2009-06-08 22:49:49
Autor: Ryszard Mikke
Szeroko¶æ b³otnika
zwolay@poczta.onet.pl napisa³(a):
z przodu mam sksa shockboard-super sprawa-szczerze polecam-z tylu
jakis plastik z decathlona-tez poki co daje rade.

Heh, my¶la³em, ¿e to tylko ja je¿d¿ê na takim zestawie.
No, bardzo podobnym, shockblade z przodu. Prawdê mówi±c,
do tej pory nie widze ró¿nicy miêdzy shockboard a schockblade...\

rmikke

Data: 2009-06-08 23:21:44
Autor: Jan Srzednicki
Szeroko¶æ b³otnika
On 2009-06-08, Ryszard Mikke wrote:
[...]

To dro¿sze ma kawa³ek gumy wtopionej na obrze¿ach.

Data: 2009-06-15 10:44:02
Autor: dsotO
Szeroko¶æ b³otnika
On 9 Cze, 00:49, "Ryszard Mikke" <rmikke.WYT...@gazeta.pl> wrote:
zwo...@poczta.onet.pl napisa³(a):

> [...]

No, bardzo podobnym, shockblade z przodu. Prawdê mówi±c,
do tej pory nie widze ró¿nicy miêdzy shockboard a schockblade...\

Nie bardzo rozumiem popularno¶ci i zachwytu nad tym sks-em z przodu.
Te¿ go kiedy¶ mia³em i dosyæ szybko siê posypa³, bo ma za ma³o
materia³u w okolicach mocowania. Uratowa³em go co prawda nituj±c
kawa³ek aluminiowej blachy od spodu, ale chyba nie o to chodzi. Drugi
raz bym go nie zakupi³. Obecnie mam zestaw "ogonów bobra" i te¿ jako¶
zachwycony nie jestem. Pomimo przed³u¿enia tylnego i tak czê¶æ
przelatuje na plecy, bo za bardzo kiwa siê na boki. Nie czarujê siê
ju¿ teraz, ¿e mo¿na kupiæ b³otniki z tworzywa, które nie bêd± mocowane
na druty i zapewni± pe³n± ochronê.

Data: 2009-06-15 17:48:07
Autor: Jan Srzednicki
Szeroko¶æ b³otnika
On 2009-06-15, dsotO wrote:
[...]

Mi blacha mocuj±ca "beavertaila" ordynarnie po prostu pêk³a. Natomiast
na przód mam SKS Shockblade i jak na razie ¿adnych zastrze¿eñ nie mam,
przejecha³ ju¿ do¶æ sporo, na razie nic nie wskazuje na to, ¿eby to
chybotliwe mocowanie mia³o siê rozpa¶æ.

Kiedy¶ szuka³em, ale nie znalaz³em niczego lepszego. W góralu jakiekolwiek
druciaki nie maj± racji bytu.

Data: 2009-06-07 13:41:37
Autor: Andrzej
Szeroko¶æ b³otnika
U¿ytkownik "Henio" <post@henio.eu> napisa³ w wiadomo¶ci news:44441041-a88b-4813-bf1b-bb6156a6a331a36g2000yqc.googlegroups.com...
Jakie macie do¶wiadczenia z plastikiem?

Mam plastikowe b³otniki w starym, treku Unibike. Mimo, ¿e rower bywa³ nie¼le zasyfiony mieszanin± li¶ci, piachu i ¶niegu na przyk³ad b³otniki dzia³aj±, co wiêcej maj± siê zupe³nie dobrze.

--
Pozdrv!
Andrzej

Szeroko¶æ b³otnika