Szerokosc felgi 5,5 a 6,0

Data: 2012-10-24 18:21:07
Autor: Yogi\(n\)
Szerokosc felgi 5,5 a 6,0
Użytkownik "Janko Walski" <kichu24@usunto.tlen.pl> napisał w wiadomości news:k692pk$28nl$1adenine.netfront.net...
Witam Szanownych Grupowiczow.
Od jakiegos czasu, niestety bezskutecznie poszukuje stalowych felg 6jx15. Takie mam oryginalnie i zalozone na nich opony 195/60/15.
Znalazlem dzis na portalu aukcyjnym felgi 5.5jx15. Czy da sie na nie zalozyc i uzytkowac bez problemow opony o w/w rozmiarze czy trzeba uzyc jakiegos wezszego zamiennika?

Czy wezsza felga bedzie sie z zalozenia roznic ET?
Ewentualnie jesli ktos z Was ma dostep do danych jakie 15calowe felgi stalowe mozna zastosowac w Corolli z2006r, 1.4D.

Jak kupujesz komplet, to nie powinno mieć znaczenia (w granicach rozsądku), jesli jedną to zadbaj, by była taka sama jak reszta.
Zajrzyj tez tutaj:
http://www.netcar.pl/s/toyota/
Cena stalówek zachęca do zakupu najtańszych alusów ;-)

Kupowałem u nich felgę (jedną) do corolli, ale była identyczna jak oryginał, który pogiąłem.
--
Yogi(n)

Szerokosc felgi 5,5 a 6,0