Data: 2009-09-25 06:39:49 | |
Autor: Tomasz Konik | |
Szerokość opony a tory tramwajowe | |
1.75 jest granicznym rozmiarem - nie powinien już wpadać w szynę. A poslizg
przy najeżdżaniu - zależy od wielu czynników: bieżnik, twardość gumy, ciśnienie (w oponie), wilgotność (podłoża), etc. Pzdr;-) Konik -- |
|
Data: 2009-09-27 07:23:01 | |
Autor: Flash | |
Szerokość opony a tory tramwajowe | |
On 25 Wrz, 08:39, "Tomasz Konik" <tomekq1.WYT...@gazeta.pl> wrote:
1.75 jest granicznym rozmiarem - nie powinien już wpadać w szynę mi kieys 1,9 wpadlo w szyne powodujac wywrotke i skrzywienie kola... ale fakt, bylo mokro... obecnie nawet z oponami 2,0 dobrze napompowanymi i na sucho zachowuje ostroznosc przejezdzajac przez tory |
|
Data: 2009-09-27 16:43:01 | |
Autor: Tomasz Konik | |
Szerokość opony a tory tramwajowe | |
> 1.75 jest granicznym rozmiarem - nie powinien juz wpadac w szyne Wywrócić się można nawet na suchym betonie, tym bardziej na torowisku, ale mnie chodziło o niewpadanie opony do rynny torowiska tramwajowego. Rynna ma szerokość (odległość ścianek) ok. 36-40 mm, czyli opona 47 mm (1.75) powinna spokojnie pojechać "górą", co sprawdziłem empirycznie;-) Pozdrawiam;-) Konik -- |
|