Szerokość opony na różnych obręczach - jak to jest?

Data: 2010-08-13 08:11:39
Autor: Gamariel
Szerokość opony na różnych obręczach - jak to jest?
Pytam niejako dlatego, że dziwi mnie stosowanie wąskich obręczy typu
XC717 czy jeszcze węższego Equalizer 21 (16mm) w połączeniu z
szerokimi oponami jak Conti Race King 2.2", Racing Ralph 2.25"/2.4" -
itp.

-- -
Witam

W/w polaczenie waskiej obreczy z szeroka, wrecz balonowa opona jest bezsensem. Te opony maja swoje przeznaczenie i na waskiej obreczy pasuja jak grzesznik na Papieza :)

Oczywiscie, ze opona 2,1' na obreczy 26mm bedzie wieksza, nie tylko optycznie, od tej samej opony tyle, ze na obreczy 17mm i to zdecydowanie. Mialem kiedys podobny zgfryz, gdyz przy mojej ramie okazalo sie, ze nagle opony nie wlazi mi w rame z tylu :) - za szerokie mialem obrecze :)

Uwazalbym na Twoim miejscu z tymi ostrymi zakretami na takch kolach, bo naprawde mozesz aliczyc zwirek lub inne podloze + ew. zakladanie ogumienia na nowo :)

Pozdrawiam
Dav.

Szerokość opony na różnych obręczach - jak to jest?