Szersze dętki w wąskich slickach

Data: 2011-04-04 11:34:06
Autor: ikov
Szersze dętki w wąskich slickach
Zimą i w terenie jeżdżę na oponach 26x1.9" lub 2.0", w pozostałych warunkach na authorowych slickach 1.5" - wszędzie używam tych samych dętek (przyszły z nowym rowerem do opon 2.0"). Teraz kupuję kendy kwest 1.25" i zamierzam użyć tych samych dętek. Z oponami 1.5" nie było żadnych problemów, więc pewnie teraz też będzie ok, ale czy jest jakiś negatywny wpływ takich dętek na opony o pół cala mniejsze od ich minimalnych wartości (no może prócz trochę trudniejszego układania ich w oponce)? Wolałbym nie kupować specjalnie mniejszych dętek, tym bardziej że ciężko znaleźć takie z samochodowym wentylem.

W odwrotną stronę, dętki do 1.75 bardzo często łapały gumę w szerszych oponach, głównie przez śmieci pomiędzy oponą a dętką.

Data: 2011-04-04 12:12:02
Autor: PeJot
W dniu 2011-04-04 11:34, ikov pisze:
[...]

O ile w ogóle uda się to zrobić - mnie się to nie udało.

Wolałbym nie kupować specjalnie mniejszych dętek, tym bardziej
że ciężko znaleźć takie z samochodowym wentylem.

W SRach na rogu ulicy to faktycznie może nie leżą. Tym niemniej da się kupić ( Rubena, Michelin, Hutchinson ).

--
P. Jankisz
tylu idiotów" Stanisław Lem

Data: 2011-04-04 12:20:18
Autor: blesq
W dniu 2011-04-04 12:12, PeJot napisał(-a):
W SRach na rogu ulicy to faktycznie może nie leżą. Tym niemniej da się
kupić ( Rubena, Michelin, Hutchinson ).

A czy ktoś może orientuje się, gdzie w Warszawie można kupić dętki 25x1.5? z wentylem auto:>? Bo ostatnio kupowałem w necie za 19zł/szt a do tego jeszcze przesyłka, więc trochę kiepsko :/

--
mr

Data: 2011-04-04 13:28:37
Autor: Krzysztof Naworyta
blesq wrote:

| A czy ktoś może orientuje się, gdzie w Warszawie można kupić dętki
| 25x1.5? z wentylem auto:>? Bo ostatnio kupowałem w necie za 19zł/szt a
| do tego jeszcze przesyłka, więc trochę kiepsko :/

A nie prościej w pierwszym lepszym sklepie rowerowym kupić sobie "redukcję" dunlop-schreder?
Ja tam rodzajami wentyli już dawno przestałem się przejmować...

--
KN

Data: 2011-04-04 13:29:25
Autor: blesq
W dniu 2011-04-04 13:28, Krzysztof Naworyta napisał(-a):
A nie prościej w pierwszym lepszym sklepie rowerowym kupić sobie "redukcję"
dunlop-schreder?

Hmmm a to niegłupi pomysł :D
--
mr

Data: 2011-04-04 13:56:23
Autor: granat
blesq pisze:

A czy ktoś może orientuje się, gdzie w Warszawie można kupić dętki 25x1.5? z wentylem auto:>? Bo ostatnio kupowałem w necie za 19zł/szt a do tego jeszcze przesyłka, więc trochę kiepsko :/

w decathlonach
rozmiar 26*1,0"-1,5"

Data: 2011-04-04 14:02:23
Autor: blesq
Szersze dętki w wąskich slickach
W dniu 2011-04-04 13:56, granat napisał(-a):
w decathlonach
rozmiar 26*1,0"-1,5"

Niestety ani w decathlonie przy reducie i w piasecznie nigdy nie widziałem, zawsze szerokie. Może coś mi na oczy pada :P
--
mr

Data: 2011-04-04 14:04:35
Autor: blesq

Ok - odwołuje -> http://www.decathlon.com.pl/PL/26-x-1-do-1-5-schrader-17904807/ ;)
--
mr

Data: 2011-04-04 14:18:40
Autor: granat
blesq pisze:
[...]

w reducie nie raz wlasnym palcem macalem.

granat

Data: 2011-04-05 13:16:14
Autor: Zyga
Szersze dêtki w w±skich slickach
W dniu 2011-04-04 14:18, granat pisze:
blesq pisze:
W dniu 2011-04-04 14:02, blesq napisa³(-a):
Niestety ani w decathlonie przy reducie i w piasecznie nigdy nie
widzia³em, zawsze szerokie. Mo¿e co¶ mi na oczy pada :P

Ok - odwo³uje ->
http://www.decathlon.com.pl/PL/26-x-1-do-1-5-schrader-17904807/ ;)

w reducie nie raz wlasnym palcem macalem.

w niedzielê by³em i by³y.
Zyga

Szersze dętki w wąskich slickach