Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy

Data: 2018-09-29 20:37:58
Autor: u2
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
https://www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-szesciu-palestynczykow-zostalo-zastrzelonych-przez-izraelski,nId,2638261

Izraelscy żołnierze zastrzelili sześciu Palestyńczyków podczas cotygodniowych protestów w Strefie Gazy przy granicy z Izraelem. Wśród ofiar są dwie osoby niepełnoletnie. Rannych zostało 290 osób, w tym 90 zostało postrzelonych.

[...]

Izraelska policja graniczna /ABED AL HASHLAMOUN /PAP/EPA

W piątkowych demonstracjach wzięło udział ponad 20 tysięcy osób. Izraelska armia oświadczyła, że otworzyła ogień do protestujących po tym, gdy w stronę izraelskich żołnierzy Palestyńczycy zaczęli rzucać m.in. przedmiotami z materiałem wybuchowym i kamieniami. Zginęli dwaj chłopcy w wieku 12 i 14 lat, a także 18-latek.

W demonstracjach w Strefie Gazy, które trwają od 30 marca, zabitych zostało już co najmniej 193 Palestyńczyków. Dotychczas zginął jeden izraelski żołnierz.

Protesty zostały nazwane przez Palestyńczyków "Wielkim Marszem Powrotu". Nazwa ta nawiązuje do żądania Palestyńczyków umożliwienia im powrotu do ich domów znajdujących się na terytorium Izraela, które opuścili lub z których zostali wygnani w 1948 roku.

Izrael, ze względu na charakter jego odpowiedzi na demonstracje, stoi w obliczu międzynarodowej krytyki. Organizacje obrońców praw człowieka piętnują rozkazy strzelania do demonstrantów ostrą amunicją jako bezprawne, ponieważ zezwalają żołnierzom na stosowanie potencjalnie morderczej broni przeciwko nieuzbrojonym ludziom. Izrael utrzymuje, że broni swej granicy i mieszkańców pobliskich terenów.

(tw)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2018-09-29 12:59:54
Autor: Ola
W dniu sobota, 29 września 2018 21:37:59 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
.... przeciwko nieuzbrojonym ludziom....

he,he, nieuzbrojonym. 20 000 ludzi z kamieniami, nożami, siekierami, gdyby przeszli granicę, co by zrobili? Poszliby grzecznie do swoich domow w Jaffo?

Swiat sie dzieli na madrych i glupich. Glupi to antysemici, ale problem w tym, ze glupoty nie mozna dawkować. Albo się to ma albo nie.

Ola

Data: 2018-09-29 13:06:16
Autor: Ola

 he,he, nieuzbrojonym. https://www.youtube.com/watch?v=vkpvOWJDGb8

Data: 2018-09-29 13:08:58
Autor: Ola

  he,he, nieuzbrojonym.  https://www.youtube.com/watch?v=0m6crijwdR0

Data: 2018-09-29 14:20:14
Autor: bytomir.kwasigrochvelkarbonylek
W dniu sobota, 29 września 2018 22:08:59 UTC+2 użytkownik Ola napisał:
> [...]

Akcja odwetowa za snajpera. Palestyńczycy zapowiedzieli akcję z balonami.

Data: 2018-09-30 06:11:31
Autor: Ola
W dniu niedziela, 30 września 2018 00:20:15 UTC+3 użytkownik bytomir.kwasigr...@gmail.com napisał:

>  > https://www.youtube.com/watch?v=0m6crijwdR0

Akcja odwetowa za snajpera. Palestyńczycy zapowiedzieli akcję z balonami.

Nie jest to akcja odwetowa, to po naszej stronie granicy, pożary wywołane latawcami i balonami.

Ola

Data: 2018-09-30 07:52:36
Autor: Zenek Kapelinder
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
Dlaczego ujwazasz ze w odwecie tylko Wy mozecie cos robic?

Data: 2018-09-30 09:06:45
Autor: Ola
W dniu niedziela, 30 września 2018 17:52:37 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
Dlaczego ujwazasz ze w odwecie tylko Wy mozecie cos robic?

Nasz odwet polega na tym że nie dajemy im przejść przez granicę i wysadzamy w powietrze składy amunicji i tunele podziemne. Poza tym oni zawsze mogą przestać, zmienić się w partię polityczną i rozbroić się, dostaną wowczas ogromną pomoc.
Ola

Data: 2018-09-30 09:21:11
Autor: Zenek Kapelinder
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
A te sklady broni wysadzacie u siebie czy u nich?

Data: 2018-10-01 02:46:00
Autor: Ola
W dniu niedziela, 30 września 2018 19:21:13 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
A te sklady broni wysadzacie u siebie czy u nich?

zgadnij
O.

Data: 2018-10-01 05:04:12
Autor: Zenek Kapelinder
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
Zgadywanie nie jest dobra metoda bo moze doprowadzic do blednych wnioskow. Chcialbym zebys odpowiedziala czy lotnictwo izraelskie bombarduje sklady broni w Tel Awiwie, Beer Szewie, Hajfie. Czy moze gdzies indziej. Niedawno bombardowaliscie cele w Syrii. Kiedys byla glosna sprawa jak jakies instalacje jadrowe w Iranie zrownaliscie z ziemia. Syria ani Iran nie leza w Izraelu..

Data: 2018-10-01 11:37:57
Autor: Ola
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 15:04:14 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Po Twojej odpowiedzi widzę że znasz odpowiedź.
Ola

Data: 2018-10-01 12:54:42
Autor: Zenek Kapelinder
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
Nje znam odpowiedzi. Dwa znane mi zdarzenia moga wprowadzac w blad. Nie dajecie komus przechodzic przez swoja granice. To zrozumiale. My tez nie pozwalamy zeby kazdy kto ma ochote przechodzil przez nasza granice. Wysadzacie sklady amunicji napisalas. Oczywiscie to nie Wasza amunicja bo swojej byscie nie niszczyli. Pytanie brzmi czyja to amunicja i gdzie sie te sklady amunicji znajduja? Jesli poza Waszymi granicami to nie macie zadnego prawa tego robic. Wyobrazasz sobie sytuacje ze Polska wysyla komandosow zeby zniszczyli sklad amunicji na Bialorusi albo w Obwodzie Kaliningradzkim. Z tunelami latwiej bo mozna niszczyc po swojej stronie. To gdzie sa te sklady?

Data: 2018-10-01 20:34:59
Autor: Ola
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 22:29:01 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
W dniu 01.10.2018 o 20:37, Ola pisze:
> [...]

czyli Izrael atakuje państwa nie tylko ościenne:))))))))

skończy się to jak zwykle wielką wojną:)

Powtórzę: Izrael woli istnieć, wbrew tym którym się to nie podoba.
Spotkamy się za 3000 lat, zobaczymy które z istniejących państw przetrwają, oprócz Izraela. Nie dzięki potędze militarnej, lecz dzięki antysemityzmowi. Bo musimy istnieć aby Zydzi mieli dokąd uciekać. Zawsze. I dlatego dbamy o potęgę militarną.

He,he, antysemita tego nie zrozumie.

Ola

Data: 2018-10-02 20:53:37
Autor: u2
W dniu 02.10.2018 o 05:34, Ola pisze:
Powtórzę: Izrael woli istnieć, wbrew tym którym się to nie podoba.

ano, otoczeni jesteście przez wrogów, wielka wojna nieunikniona:))))))

Data: 2018-10-02 11:58:53
Autor: Ola
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
Jesteś fałszywym prorokiem, bo przesłanki przestarzałe. Okoliczności już są inne.

Data: 2018-10-02 12:54:08
Autor: Zenek Kapelinder
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
W Wikipedii nieprawde napisali? "Podczas wojny sześciodniowej w 1967 Izrael zajął całe terytorium Zachodniej Palestyny i zajęte wtedy terytorium okupuje do dnia dzisiejszego, mimo protestów społeczności międzynarodowej. Na okupowanych terenach, zasiedlanych niezgodnie z prawem międzynarodowym przez Izraelczyków, wybuchły dwa powstania palestyńskie (tzw. intifady), skierowane przeciwko izraelskiej okupacji". Palestyna zostala uznana przez ONZ za panstwo. ONZ chce zeby Izrael wrocil do granic z ktoregos tam roku. Dlaczego tego nie robicie? To ze sie panstwa dziela jest norma.   Jugoslawia sie podzielila. Rosja sie podzielila. Dlaczego Izrael nie moze wrocic do wczesniejszych granic i uwolnic Palestyne? Terroryzm to zlo w czystej postaci. Ale tylko dla jednej strony. W wojne Polacy robiacy akcje zbrojne przeciwko niemcom byli dla niemcow bandytami i terrorystami. A dla Polakow bohaterami. Ostatnio w tv mowili ze Izrael bombardowal cele w Syrii ale nie mowili ze Syria napadla na Izrael.

Data: 2018-10-02 23:08:45
Autor: u2
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
Palestyna zostala uznana przez ONZ za panstwo.

Palestyna istniała do czasu powstania Izraela, czyżby jakiś kataklizm pochłonął Palestynę ?:)

Data: 2018-10-03 07:29:13
Autor: Ola
W dniu środa, 3 października 2018 00:09:34 UTC+3 użytkownik u2 napisał:
> Palestyna zostala uznana przez ONZ za panstwo.

Palestyna istniała do czasu powstania Izraela, czyżby jakiś kataklizm pochłonął Palestynę ?:)

Arabowie przed 48 rokiem obrażali sie gdy ich ktos nazywal Palestynczykami, Palestynczyk to byl wowczas Zyd, mieszkajacy w mandacie palestynskim, a slowo Paletyna oznaczalo czesc geograficzna i administracyjna poludniowej Syrii. Nigdy nie bylo panstwa palestynskiego.     Dzisiejsi Palestynczycy to kilka plemion arabskich z ciagloscia od wiekow, ale ogromna ich wiekszosc to potomkowie urzednikow sprowadzanych przez wladcow z sasiednich krajow ktorzy nigdy nie wytrzymywali tu wiecej niz kilka lat i uciekali do swoich rodzinnych krajow, ze wzgledu na klimat nie do wytrzymania. W sezonie prac na tych kilku arabskich farmach pracowali Beduini, ktorzy szczycili sie tym ze nie sa przywiazani do ziemi, bez ojczyzny, dopiero po 1967 roku zaczeli sie przyzwyczajac do osiadlego trybu zycia w Izraelu. Izrael jest chyba jedynym panstwem w okolicy, ktore im daje na wlasnosc ziemie. Oni nigdy nie kupowali ziemi a wlasnosci nie mozna opierac na miejscach postoju plemienia, takich postojow maja mnostwo pomiedzy morzem Srodziemnym a Chinami. Poza tym jest ich o wiele mniej niz podaje statystyka Wladz Palestynskich. Wszystkiego 1.8 miliona w Autonomii.

Data: 2018-10-03 22:22:51
Autor: u2
W dniu 03.10.2018 o 16:29, Ola pisze:
[...]

ściemniasz, świadomie kłamiesz:)))))))))))))))

Data: 2018-10-04 06:50:57
Autor: Pajdak
pijaczyna Pinokiem

https://natemat.pl/250293,mateusz-morawiecki-klamca-o-po-psl-sprostowanie-tvp-tvn-fakty-wiadomosci

--
Pajdak

Data: 2018-10-04 10:41:45
Autor: u2
W dniu 04.10.2018 o 06:50, piździak pisze:
[...]

wiadomo, Morawiecki Mazowiecki to żydy tacy jak ty piździak:))))))))))))))

Data: 2018-10-03 01:11:39
Autor: andal
On Tue, 02 Oct 2018 12:54:08 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

Jugoslawia sie podzielila. Rosja sie podzielila. Dlaczego Izrael nie
moze
 wrocic do wczesniejszych granic i uwolnic Palestyne? T

zydki sie nie podzile bo kibutz to jak komuna

"republiki" kochaja kibutz tak jak bylo w zsrr i u Tito

Data: 2018-10-03 07:35:07
Autor: Ola
W dniu środa, 3 października 2018 04:11:42 UTC+3 użytkownik andal napisał:
> [...]

zydki sie nie podzile bo kibutz to jak komuna

"republiki" kochaja kibutz tak jak bylo w zsrr i u Tito

Szanowny Polaku (czy moze wolisz "polaczku"?)

Zadna inicjatywa pokoju nie uda sie bez akceptacji arabskiej. Dlatego wszystkie dotychczasowe (amerykanskie i izraelskie) nie mialy szans na powodzenie. A Arabowie, he, he, he, nie chca panstwa palestynskiego, bo to bedzie baza iranska.
 Ola

Data: 2018-10-02 23:06:42
Autor: u2
W dniu 02.10.2018 o 20:58, Ola pisze:
Jesteś fałszywym prorokiem

e nie, ja nie robię za żydoskiego proroka:)))))

Data: 2018-09-30 18:18:54
Autor: A. Filip
na terroryzm?]
Ola <ola.degani@gmail.com> pisze:
[...]

A "Noc Kryształowa" to nie był Niemiecki odwet za Żydowski zamach
terrorystyczny?  Może też był "uprawniony"?

--
A. Filip

Data: 2018-10-01 02:57:14
Autor: Ola
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy [Czy "Noc Kryształowa" była PROPORCJONALNĄ odpowiedzią na terroryzm?]
W dniu niedziela, 30 września 2018 19:18:55 UTC+3 użytkownik A. Filip napisał:
Ola  pisze:

> [...]

| Życie człowieka jest jak sen wiosenny, a bogactwa i zaszczyty jak
| przemijające chmurki.   (Przysłowie chińskie)

W Leicester jest gmina zydowska, ktorej istnienie ciagnie sie od czasow imperium rzymskiego, mimo wyrzucenia Zydow z Anglii przez Edwarda I. Dzięki czemu? bo zorganizowali się zbrojnie i nie dali się wyrzucić. Gdyby w czasie II WS istniał Izrael, nie byloby Zaglady.

Jesli nie widzisz zwiazku ze swoim pytaniem, czytaj tak dlugo odpowiedz az znajdziesz ten zwiazek.

Ola

Data: 2018-10-01 12:50:48
Autor: A. Filip
na terroryzm?]
Ola  pisze:

> [...]

Gdyby w czasie II WS istniał Izrael, nie byloby Zaglady.

Jesli nie widzisz zwiazku ze swoim pytaniem, czytaj tak dlugo

Ty wolisz strategię "wszystko albo nic"?

Przetrwanie w perspektywie 100 lat i 1_000 to dość różne sprawy.
Indianie amerykańscy stawili bohaterski opór białym najeźdźcom.
Gdzie byliby dzisiaj jakby hamerykanie (pedantycznie) rozwiązywali
"kwestie indiańską" po niemiecku?  Tylko na cmentarzach?

Ja nie jestem promotorem nadstawiania drugiego policzka tylko że
"rozwiązania siłowe" mają swoje ograniczenia a większość w końcu trafi
na silniejszego gotowego użyć siły.  W perspektywie 200+ lat jakie są
szansę na powstanie dużego i silnego "państwa/federacji wkurzonych
arabów/muzułmanów"?

A jak chcesz cynizmu: pokazywanie że Izrael chce rozwiązania
pokojowego ale jest daleki od bycia zmuszonym do "pokoju za wszelką
cenę" łatwiej wzbudzi sympatię po świecie. Wiele symboliki byle po
rozsądnych kosztach.

--
A. Filip

Data: 2018-10-01 11:47:55
Autor: Ola
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy [Czy "Noc Kryształowa" była PROPORCJONALNĄ odpowiedzią na terroryzm?]
W dniu poniedziałek, 1 października 2018 13:52:20 UTC+3 użytkownik A. Filip napisał:

Ty wolisz strategię "wszystko albo nic"? A. Filip
| Wolę jego twarz niż jego chleb.  (Przysłowie abisyńskie)

Izrael woli istniec niz byc zniszczonym, dziwne, nie? Bronimz sie, jednoczesnie Zawsze mamy reke wyciagnieta do pokoju. Dowiedlismy tego. Arabowie to wiedza, natomiast przed Europejczykami to ukrywaja - ich wladze i instytucje takie jak EU I ONZ oraz prasa .Prasa w Europie jest taka sama jak w Izraelu. Na wygnaniu u terrorystow .   Ola

Data: 2018-10-01 21:25:12
Autor: u2
W dniu 01.10.2018 o 12:50, A. Filip pisze:
[...]

zabawny jesteś Flap jankesi wymordowali 10 milionów Indian, to była rzeź w stylu niemieckim:)))))))))))

Data: 2018-10-01 17:58:40
Autor: andal
na terroryzm?]
On Mon, 01 Oct 2018 02:57:14 -0700, Ola wrote:

Gdyby w czasie II WS istniał Izrael, nie byloby Zaglady.

chcialas powiedziec

gdyby zydzi nie finansowali hotlera

i nie produkowali gazu

?

Data: 2018-09-30 17:10:05
Autor: A. Filip
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Dlaczego ujwazasz ze w odwecie tylko Wy mozecie cos robic?

Jak Kalemu ukraść krowę to źle.  Jak Kali ukraść krowę to dobrze.

Ona prezentuje Żydowski/Izraelski punkt widzenia/siedzenia, całkiem
naturalny i "nie zaskakujący" dla Żyda/Żydówki.  Taki punkt widzenia
jest zaskakujący tylko dla Polki/Polaka, strony trzeciej której łatwiej
być bezstronnym a najłatwiej "z sympatii" stanąć po stronie słabszego
[z nie za dużą szansą na coś ponad "niezobowiązujące wsparcie moralne"].

Własna dupa droższa od cudzej.  Dla niej Izraelska dupa jest jej.
Dla mnie Izraelska i Palestyńska dupy są cudze.
Nowi sąsiedzi, nowa "miłość" rośnie jak na drożdżach.
Nie można było założyć Państwa Żydowskiego tam gdzie nie ma antysemitów? ;-)

--
A. Filip

Data: 2018-09-29 13:19:33
Autor: Zenek Kapelinder
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
O co chodzi z samolotem?

Data: 2018-09-29 13:24:40
Autor: Ola
Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy
W dniu sobota, 29 września 2018 23:19:34 UTC+3 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
O co chodzi z samolotem?

gasi pożar.
Ola

Data: 2018-09-29 13:28:45
Autor: Ola
  he,he, nieuzbrojonym. https://www.youtube.com/watch?v=9sNsPXm4a70

Data: 2018-09-29 23:57:24
Autor: andal
On Sat, 29 Sep 2018 12:59:54 -0700, Ola wrote:

[...]

codziennie pokazujesz zes coraz glupsza

Data: 2018-09-30 00:37:06
Autor: Stachu Chebel
W dniu sobota, 29 września 2018 21:59:55 UTC+2 użytkownik Ola napisał:
[...]

Płeć Kupa zmieniłeś?

Data: 2018-09-30 11:01:47
Autor: boukun
Użytkownik "Stachu Chebel"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

Nie no, ona za grzeczna jest i nadaje z samego Izraela...

boukun

Sześć ofiar i setki rannych w Strefie Gazy