Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...

Data: 2011-12-31 15:02:42
Autor: Tzva Adonai
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Życzę wam całej masy politycznych sukcesów, żeby powrócił PRL w nowej
patriotyczno-narodowej formie i żeby wszyscy Polacy byli radośni, szczęśliwi
oraz rumiani... I żeby przywrócono darmowe kolonie dla dzieci, żeby państwo
rozdawało mieszkania za darmo po kilku latach oczekiwania i żeby nie trzeba
było zapierdalać po kilkanaście godzin na dobę, by godnie żyć.. No i żeby
polska populacja rosła w muzułmańskim tempie, żeby Polaków było więcej, bo im
więcej Polaków, tym bardziej Bozia będzie uśmiechnięta... --

Data: 2011-12-31 16:33:27
Autor: rAzor
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
[...]

Z upływem czasu stajesz się coraz bardziej nudna, monotematyczna i coraz mniej (a nawet w ogĂłle) oryginalna, słowiańska bladoróşowa  świnio.
--
[pl.soc.polityka] !delete from "HeÂŽSk" !delete from "bigbrednie" !delete from "stevep" !delete from "muto2100" !markread from "Bogdan Idzikowski"

Data: 2011-12-31 15:51:10
Autor: Tzva Adonai
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
słowiańska bladoróżowa świnio.

Radykalny żydowski ekstremizm przez ciebie przemawia... Czego oni was tam uczą
w tym Radiu Maryja?...

Data: 2011-12-31 16:03:31
Autor: Obserwator
Tzva Adonai <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):

Radykalny żydowski ekstremizm przez ciebie przemawia... Czego oni was tam
uczą
w tym Radiu Maryja?...

przeciez to tacy jak ty ten ekstermizm szerzycie na sile, poslugujac sie prowokacja.

najpierw robila to Ochrana, potem sowieci i propaganda goebbelsa, a teraz kontynuuja Niemcy.

Tylko GLUPEK nie wyciaga wnioskow z historii !

ACHTUNG! It's Angela&#8221;.

http://www.firstpost.com/wp-
content/uploads/2011/12/AngelaMerkelNewsWeekCover_Reuters.jpg

Data: 2011-12-31 16:06:08
Autor: Obserwator
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...

ACHTUNG! It's Angela&#8221;.

http://www.firstpost.com/wp-
content/uploads/2011/12/AngelaMerkelNewsWeekCover_Reuters.jpg

link skrocony:

http://tinyurl.com/7t3gskh

Data: 2011-12-31 16:16:30
Autor: Tzva Adonai
Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
przeciez to tacy jak ty ten ekstermizm szerzycie na sile, poslugujac sie prowokacja. najpierw robila to Ochrana, potem sowieci i propaganda goebbelsa, a teraz kontynuuja Niemcy.

Nie znam się na niemieckich prowokacjach.. W zasadzie to słyszałem kiedyś o
takiej jednej gliwickiej do której zatrudniono pijanych polskich celników, ale
już nie pamiętam o co tam dokładnie chodziło..

Data: 2011-12-31 16:22:46
Autor: Obserwator
[...]

znasz sie bardzo dobrze, podobnie jak pary u esbekow ktorzy nakrecaja na sciepie nienawisc przeciwko pisowi, a chwlicie PO, jednoczesnie udajac zydow. Kiedys pan Piotr Trela wyliczyl, jak wzrosly nastroje antysemickie w sieci, kiedy pojawili sie w niej rzekomi zydzi piszacy nawet po hebrajsku.

Bajeczki dla naiwnych:)

Data: 2011-12-31 21:49:00
Autor: Tzva Adonai
Obserwator napisał(a):

Kiedys pan Piotr Trela wyliczyl, jak wzrosly nastroje antysemickie w sieci, kiedy pojawili sie w niej rzekomi zydzi piszacy nawet po hebrajsku.

To akurat wierutna bzdura, bo nastroje antysemickie pojawiają się głównie tam,
gdzie Żydów fizycznie nie ma... A tam gdzie są panuje przednia zabawa, tańce i
swawole...

Data: 2011-12-31 22:39:57
Autor: Obserwator
Obserwator napisał(a):

> [...]

gdzie Żydów fizycznie nie ma... A tam gdzie są panuje przednia zabawa, tańce i

no wlasnie, sam przyznajesz, ze sie te nastroje pojawiaja tam, gdzie ich nie ma.

Poniewaz nie ma, to sa tacy ktorzy dzialaja tak, aby sie pojawily:)

Juz tu podawalem link do filmu nakreconego przez rodowitego Zyda, ktory chcial
zrozumiec na czym polega antysemityzm, bo sam nigdy sie z nim w zyciu nie
spotkal:))

ZNIESLAWIENIE, CZYLI PRAWDA O TZW. "ANTYSEMITYZMIE" http://www.youtube.com/watch?v=qEQw6wFAAlM&feature=youtu.be

ps. a tak na marginesie ten atysemityzm to tylko w Polsce jest tak nakrecany
i czynny udzial bierze w nim gazeta Michnika.

Osobiscie uwazam, ze to kolejny przyklad na skrajna glupote Michnika.

Data: 2011-12-31 23:14:04
Autor: rAzor
Obserwator napisał(a):

[...]

Zgadza się - Czerska tańczy i śpiewa. :-D
I przygrywa Polakom w takt swojej melodii.

Data: 2011-12-31 22:17:59
Autor: Tzva Adonai
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Zgadza sie - Czerska tanczy i spiewa. :-D

A gdzie ty na Czerskiej Żydów widzisz?.. Tam sami Polacy i Europejczycy...

Data: 2011-12-31 16:17:47
Autor: Tzva Adonai
[...]

już nie pamiętam o co w niej dokładnie chodziło..

Data: 2011-12-31 16:57:34
Autor: rAzor
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Użytkownik - Tzva Adonai napisał:
rAzor<komuchy@na.kolyme.ru>  napisał(a):

słowiańska bladoróżowa świnio.

Radykalny Ĺźydowski ekstremizm przez ciebie przemawia...

Odtrącili?... Opluli?...
Tak im właziłeś pod chałaty, tak się łasiłeś do nóg, podlizywałeś - co za świnie.

Data: 2011-12-31 16:04:28
Autor: Tzva Adonai
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a):
Tak im właziłeś pod chałaty, tak się łasiłeś do nóg, podlizywałeś

Teraz z kolei mylisz bycie Żydem ze ścieżką kariery w PiS....

Data: 2011-12-31 16:08:36
Autor: Obserwator
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Tzva Adonai <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
rAzor <komuchy@na.kolyme.ru> napisał(a): > Tak im właziłeś pod chałaty, tak się łasiłeś do nóg, podlizywałeś

Teraz z kolei mylisz bycie Żydem ze ścieżką kariery w PiS....

przeciez twierdzicie, ze Kaczynscy to zydzi, wiec dlaczego ich tak zwalczacie skoro to wasi, a popieracie SLD i pelomafie ktora jawnie pracuje dla Merlel, Putina i Izraela??

Data: 2011-12-31 16:21:31
Autor: Tzva Adonai
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
 Obserwator <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
przeciez twierdzicie, ze Kaczynscy to zydzi, wiec dlaczego ich tak zwalczacie skoro to wasi

Ty cierpisz na jakieś schorzenie?...

Data: 2011-12-31 16:27:15
Autor: Obserwator
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Tzva Adonai <tzvaadonai.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał(a):
Ty cierpisz na jakieś schorzenie?...

...tak, o ile przekazywnie rzetelnej informacji mozna uznac za chorobe.

Na razie w psychiatrii znana jest tylko jednostka chorobowa: patologiczny klamca.

Data: 2011-12-31 17:41:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnd53$n65$1inews.gazeta.pl...
[...]

Niedokładnie tak. Słyszałeś dzwon, ale nie wiesz gdzie on.
Psychiatrzy często używają tego terminu, ale oficjalnie nic nie chcą powiedzieć.

Data: 2011-12-31 16:48:04
Autor: Obserwator
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Niedokładnie tak. Słyszałeś dzwon, ale nie wiesz gdzie on.
Psychiatrzy często używają tego terminu, ale oficjalnie nic nie chcą powiedzieć.

Tutaj masz dokladniej skoros taki czepialski:

*Kłamstwo patologiczne to popularne określenie pseudologii, czyli nieumiejętności odróżniania prawdy od wytworów fantazji*

http://www.psychiatria.pl/txt/a,631,0#.Tv88RfmvD5M

Data: 2011-12-31 18:09:13
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnec4$qpb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ja też mogę napisać taką stronę.
Czy jest w Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób ICD-10? Jeśli jest podaj numer. Jeśli nie podasz - zmyślasz.
Przynajmniej ja - szukałem - nie znalazłem. Może ty potrafisz, albo już wiesz?

Data: 2011-12-31 22:24:37
Autor: Obserwator
[...]

bo ZLE szukales.Wklejam adres strone do poradni specjalistycznej. Zadzwon lub
napisz tam, to psycholog ci udzieli wyczerpujacej informacji na temat tego
zanurzenia osobowosci i ewentualnie poleci wizyte u psychiatry:)

http://www.116123.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=217%3Akamcy-patologiczni&catid=11%3Azdrowie-i-choroba&Itemid=52

Data: 2012-01-01 01:27:25
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdo235$jj8$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ile kosztuje połączenie, bo poradnia on-line nie działa. Jeśli nie wiesz, to w buty wsadź se tę stronę synku, może będziesz wyższy.
Czy ta choroba jest wyszczególniona w Międzynarodowej Klasyfikacji Chorób ICD-10? Jeśli nie, nie zawracaj gitary. Taka jednostka chorobowa nie istnieje.

Data: 2012-01-01 01:29:18
Autor: Obserwator
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Ile kosztuje połączenie, bo poradnia on-line nie działa.

nie dziala bo teraz jest noc i niedziela. Zadzwon w poniedzialek, a na atak agresji i chamstwa wez herbatke z ziolek oraz lewatywe.

Data: 2012-01-01 02:36:51
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdocte$f0e$1inews.gazeta.pl...
[...]

Synuś! Poradnia nie działa od 1 grudnia. Oj coś z tobą źle Obsrywatorku. Jeśli w normalnej wymianie zdań widzisz atak agresji i chamstwa, to ty powinieneś zadzwonić do tej poradni w poniedziałek po poradę psychiatryczną. Przy okazji dowiesz się kosztów połączenia i mam nadzieję, podzielisz się tą wiedzą. Nara Obsrywatorku.

Data: 2012-01-01 02:02:41
Autor: Obserwator
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

Synuś! Poradnia nie działa od 1 grudnia.

dziadku, poradnia mailowa nie dziala, ale dziala telefon kryzysowy.
Slabo juz kapujecie. Wspolczuje.

Na agresje i chamstwo wez tez kompres z lodu na glowe i grzecznie marsz do wyra. --

Data: 2011-12-31 17:30:20
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 17:08,  Obserwator pisze:
[...]

Z profilu Marta Kaczynska to ewidentnie zydowka.

Ale Zydzi lubia byc zarowno u wladzy jak i w opozycji :)

Data: 2011-12-31 16:44:12
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
Z profilu Marta Kaczynska to ewidentnie zydowka.
Ale Zydzi lubia byc zarowno u wladzy jak i w opozycji :)

w Polsce zydzi skupieni sa glownie wokol partii postkomunistycznych zalozonych przez esbecje. Wiekszosc z nich ma przeszlosc stalinowska, dlatego boja sie polskiego patriotyzmu. Sam Michnik jak twierdzi Ziemkiewicz, boi sie PANICZNIE tego polskiego patriotyzmu, dlatego tak intensywnie pracuje nad wynarodowieniem Polakow. Pelno ich wsrod lewactwa. Podobnie jest w innych krajach bylego obozu sowieckiego np. na Wegrzech jest sytuacja analogiczna.

Orban sobie z nimi jakos radzi.

Data: 2011-12-31 19:14:43
Autor: u2
W dniu 2011-12-31 17:44,  Obserwator pisze:
Pelno ich wsrod lewactwa. Podobnie jest w innych krajach bylego obozu sowieckiego np. na Wegrzech jest sytuacja analogiczna.

Orban sobie z nimi jakos radzi.

Orban to ewidentnie podobe nazwisko do Urbana. Masz jego jakas fotke ? :)

Data: 2011-12-31 18:58:58
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
> [...]

Orban to ewidentnie podobe nazwisko do Urbana. Masz jego jakas fotke ? :)

Urban zazywa sie naprawde Urbach.
Zakompleksiony musi byc niesamowicie z taka fizis, dlatego nienawidzi ludzi:

http://www.flickr.com/photos/johnmcnab/2416248471/

Orban nie jest zydem, tak ze nie musisz sie martwic:)

Data: 2011-12-31 20:03:06
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnm1i$ivs$1inews.gazeta.pl...
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

> [...]

http://www.flickr.com/photos/johnmcnab/2416248471/

Orban nie jest zydem, tak ze nie musisz sie martwic:)

Sprawdzałeś? Nie jest obrzezany?

Data: 2011-12-31 19:11:26
Autor: Obserwator
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Sprawdzałeś? Nie jest obrzezany?

jaaaa? znowu nie zaskoczyles, byle sie przyczepic? Pisalem juz tutaj co mysle o zydach i Zydach, boukunowi. zamiast szukac okazji do odwetu, zacznij myslec nad tym co piszesz i popracuj nad soba, bos niesamowicie konfliktowy.

Data: 2011-12-31 22:00:22
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnmou$kq9$1inews.gazeta.pl...
[...]

O czym ty przymule piszesz? Kto jest, czy nie jest obrzezany? I kogo sprawdzałeś? Jaki żyd i jaki Boukun? Nie nachlałeś się aby przypadkiem?

Jeśli Obsrywatorku, chcesz otrzymywać logiczne odpowiedzi, to nie wycinaj wątku tak, by stracił sens.

Data: 2011-12-31 22:00:10
Autor: Obserwator
> [...]

O czym ty przymule piszesz? Kto jest, czy nie jest obrzezany? I kogo sprawdzałeś? Jaki żyd i jaki Boukun? Nie nachlałeś się aby przypadkiem?

to ty idzikowski przeciez piszesz o obrzezaniu i sprawdzaniu, wiec kto jest
przymulem?
Jeśli Obsrywatorku, chcesz otrzymywać logiczne odpowiedzi, to nie wycinaj wątku tak, by stracił sens.

kto to jest obsrywatorek? Nerwy nawalaja bo nie mamy argumentow, wiec znowu
obrzucamy chamskimi inwektywami adwesarza? A netykiete to znacie idzikowski?

Kto ci cos wycial idzikowski? Nie pamietasz juz, ze napisales jedno zdanie i
to zdanie wlasnie zacytowalem?

A tak generalnie co twoje teksty maja wspolnego z logika? Aby pisac logicznie,
to trzeba najpierw umiec logicznie rozumowac, a nie infantylnie klamac,
oszukiwac i nastepnie obrzucac w sieci inwektywami dyskutantow.

 Zenada.

Data: 2012-01-01 01:17:40
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdo0la$fs3$1inews.gazeta.pl...
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Nie pamietasz juz, ze napisales jedno zdanie i
to zdanie wlasnie zacytowalem?

A do czego to zdanie się odnosiło? Piszę dużo, spoglądam na przebieg dyskusji, ostatnie wymiany poglądów i wiem o co chodzi. Jeśli cytujesz ostatnie zdanie w dyskusji, to wybacz, nie jestem sawantą, który pamięta miliony stron tekstu, rzuciwszy na nie okiem.
Tak to jest Obsrywatorku.

Data: 2012-01-01 01:34:39
Autor: Obserwator
> [...]

> Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):
Nie pamietasz juz, ze napisales jedno zdanie i

nie pamietasz? a jednak tak jak pisalem: agresja, ataki nerwow,wyzwiska zaniki pamieci to symtomy jednak demencji starczej, byc moze nawet Alzheimer.

Milego Nowego Roku zycze:)

Data: 2011-12-31 22:01:12
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jdnmp6$krr$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dokładnie jak ty! Jestem kopią Obsrywatorka.

Data: 2011-12-31 20:07:41
Autor: u2
Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...
W dniu 2011-12-31 19:58,  Obserwator pisze:
Orban nie jest zydem

Nie jestem tego taki pewien.

Data: 2011-12-31 22:51:13
Autor: Obserwator
u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):
W dniu 2011-12-31 19:58,  Obserwator pisze:
> Orban nie jest zydem

Nie jestem tego taki pewien.

to zapytaj prof. Jerzego Nowaka - specjalisty od spraw wegierskich i korzeni
zydowskich politykow i osob publicznych.
Ostatnio zamieszczono jego wyklad na niezalezna.pl wlasnie o Orbanie i Zydach
wegierskich ktorzy opanowali partie postkomunistyczne na Wegrzech i media. Tak
jak w Polsce.
Orban dobral im sie do tylka wiec go atakuja, tak jak Kaczynskiego na
wszytkich frontach wewnetrznych i zewnetrznych.

Na salonie24, do Orbana dobral sie wlasnie Eli Barbur.

http://www.jerzyrobertnowak.com/

Data: 2011-12-31 17:45:33
Autor: rAzor
[...]

Nie rozumiem - próbowałeś się załapać do PiS i tam też dostałeś kopa? No patrz pan - niby partia w kryzysie i powinna łapać każdego chętnego z ulicy, a tu masz - wykopali. :-D

Data: 2011-12-31 16:58:54
Autor: Obserwator
Tzva Adonai <tzvaadonai.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
[...]

te zyczenia powinienes skierowac do polskich komunistow, wsrod ktorych  jest nadal wielu zydow o stalinowskim rodowodzie, a ktorzy najpierw wymordowali polskie elity, aby zaprowadzic ustroj jedynie sprawiedliwy i teraz nadal wynaradawiaja Polakow.

Data: 2011-12-31 17:25:59
Autor: raff
Szęœliwego Nowego Roku rodacy!...
On Sat, 31 Dec 2011 15:02:42 +0000 (UTC), "Tzva Adonai"
<tzvaadonai.SKASUJ@gazeta.pl> wrote:

[...]

Oslizla mendo, idz do swoich. Do kozojebcow.

R.

Data: 2011-12-31 17:45:04
Autor: Grzegorz Z.
Tzva Adonai napisał:

[...]

I żeby szynka była "jak dawniej" :) :) :)

--
"Tylko owce potrzebują Pasterza"

Szęśliwego Nowego Roku rodacy!...