Szewach Weiss o Marku Edelmanie...

Data: 2009-10-03 11:40:06
Autor: Tzva Adonai
Szewach Weiss o Marku Edelmanie...
Muszę się w końcu nauczyć jidysz....

***

"Odszedł wielki człowiek odwagi i prawdy, bardzo go kochałem, bardzo
mi go będzie brak" - tak wspomina zmarłego Marka Edelmana były
ambasador Izraela w Polsce Szewach Weiss. "Bohater wolności, który
miał niezwykłą odwagę" - dodaje Weiss.

 "Znałem go osobiście, przeprowadziliśmy wiele rozmów w języku jidysz,
który znał doskonale" - dodał były ambasador.

http://www.dziennik.pl/wydarzenia/article450763/Szewach_Weiss_Bardzo_go_kochalem.html

Data: 2009-10-05 01:44:35
Autor: awe

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:69b76f96-93a5-4c42-b593-c5cb1c9bd7bds6g2000vbp.googlegroups.com...
[...]

-- -- -- -- -- -
nie zauwazyles ze zydzi w PL to towarzystwo wzajemnej adoracji, jeszcze troche to zeby ulzyc koledze wprowadziliby przymusowo pedofilstwo. nie ma nic gorszego niz te zydowskie odpady ktore sie ostaly. zakladam ze ci porzadniejsi musieli zginac w Auschiwitz
awe

Data: 2009-10-05 06:20:22
Autor: Prawusek

"awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote in message

[...]

Jesteś w błędzie, to talmud ich wypacza, nawet gdy udają ateistów, czy
komuchów.
Chucpa dla gojów.

Data: 2009-10-05 02:40:14
Autor: MH