Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczyta ć uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki ...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))

Data: 2009-10-25 19:34:45
Autor: Mariusz Merta
Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczyta ć uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki ...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))
http://www.rp.pl/artykul/382882_Weiss__Na_strazy_pamieci_historycznej.html
a swoja drogą, to własnym oczom nie wierzyłem jak to czytałem... :-)
qrka wodna, a może był na fleku ??
ciekawe co na to red michnik...pewni wychłoszcze go pryncypialnie za
głoszenie herezji... :-)
Mariusz Merta

Data: 2009-10-26 06:18:07
Autor: Prawusek

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
[...]

Relatywizuje i pokrętnie obarcza Polske winą za rozpoczęcie IIWŚ. Takie
ROZWAŻANIE  talmudyczne. Jakbyśmy, my, Polacy nie znali zupełnie historii na
tym poziomie. I to ustawianie bandytów z Izraela na poziomie wyższym niż
żołnierzy niemieckich poprzez skalowanie. Jakby w tym przypadku ocena
moralna zależała od ilości.

Data: 2009-10-25 23:05:20
Autor: Mariusz Merta
a uzgodnił pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzącym towarzyszem z mosadu :-)))
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-10-26 08:28:34
Autor: Prawusek
a uzgodnil pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzacym towarzyszem z mosadu :-)))

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
j.w.
Mariusz Merta

Merda, odpierdol sie parchu.

Data: 2009-10-26 10:54:47
Autor: bolek
a uzgodnil pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzacym towarzyszem z mosadu :-)))

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:8470ee38-395b-411f-9920-f03e34dba852f10g2000vbl.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

A rabin zgodzil sie na twój tekst ?

Data: 2009-10-26 03:25:23
Autor: Mariusz Merta
a uzgodnil pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzacym towarzyszem z mosadu :-)))

A rabin zgodzil sie na twój tekst ?

nie miałem żadnego pod ręką...
a poleci mi pan jakiegoś ?
byle by było tolerancyjny jak rebe tzva adonaj...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-26 10:52:53
Autor: bolek

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc3c3q$s13$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mało tego, ten żydek uważa, że Nagroda Nobla powinna być przyznawana
wg klucza geograficznego. Ale coś w tym jest, skoro Obama dostał Nobla za nic.

bolek

Data: 2009-10-26 14:55:37
Autor: konserwator

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hc3uh8$rps$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

a peres, rabin i arafat to za co dostali? za kolor?
tez dostali za nic - bo ta nagroda nic nie jest warta.
Tak jak ta francuska legia honorowa z laureatami michnikiem i gieremkiem - smiech na sali...

Data: 2009-11-09 13:06:04
Autor: Andrzej Kokakolski
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
> Chyba, że za kolor.

a peres, rabin i arafat to za co dostali? za kolor?
tez dostali za nic - bo ta nagroda nic nie jest warta.

NIE dostali natomiast tak zasluzeni dla pokoju ludzie jak Ronald Reagan i Jan Pawel II.

Tak jak ta francuska legia honorowa z laureatami michnikiem i gieremkiem - smiech na sali...

Dostal tez tak "wspanialy" czlowiek jak Edward Gierek.
Swiat schodzi na psy a Alfred w grobie sie przewraca.

AK

Data: 2009-10-26 07:42:39
Autor: Hermann
[...]

Nie kumam. Ojciec pani noblistki był żołnierzem Waffen SS tak jak inny noblista
znany jako autor Blaszanego Bębenka. Czyżby profesor Weiss nie wiedział, że być
żołnierzem Waffen SS a SS-mannem czyli członkiem organizacji SS to nie to samo?

Brunner  --

Data: 2009-10-26 10:13:55
Autor: HaMMeR
Hermann wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Te 'subtelne roznice' pozostawiam takim jak ty kuglarzom na potrzeby
relatywizmu moralnego...
SS-mani czlonkowie i SS-mani zolnierze maja identycznie tak samo zbrukane rece
krwia mordowanych tysiacami Polakow, a wiec sa mordercami, a stosowanie wobec niektorych
z nich 'taryfy ulgowej' jest kleska poczucia sprawiedliwosci oraz jest wyrazem
braku norm moralnych i zwyklego poczucia czlowieczenstwa u politykow zdejmujacych z SS-manow odpowiedzialnosc i ten ogrom winy, ktore jako slusznie nalozone na nich
brzemie ma na nich spoczywac do konca ich nedznych dni!!!
Wstydze sie za tych polackich, politycznych i kulturalnych kacykow, w tym i lokalnych, ktorzy dla potrzeb
haniebnej 'strategii' politycznej poprawnosci, 'rozgrzeszyli' tworce 'Blaszanego Bębenka' z jego czasu sluzby w SS, z jego czasu hanby!

Data: 2009-10-26 08:44:35
Autor: Tzva Adonai
On 26 Paź, 03:34, Mariusz Merta <gumis...@wp.pl> wrote:

a swoja drogą, to własnym oczom nie wierzyłem jak to czytałem... :-)
qrka wodna, a może był na fleku ??

No, ja też nie wierzę, szczerze mówiąc... Zawsze wiedziałem, że p.
Szewach Weiss jest wielkim polskim patriotą, ale nie przypuszczałem,
że aż do tego stopnia, by kłamać na korzyść Polaków... Twierdzenia
typu, że "Polacy nie współpracowali z Niemcami" są po prostu śmieszne
z historycznego punktu widzenia...

***

Cytaty:

"Mówimy o dwóch narodach, które były totalną ofiarą tego systemu.
Francuzi tylko częściowo, gdyż stworzyli rząd, który współpracował z
Hitlerem, w Norwegii był Quisling, na Słowacji Tiso. Współpracowała
Chorwacja, państwa bałtyckie, część Ukraińców. A Polacy z Niemcami nie
współpracowali. Dlatego to my musimy stanąć na straży dokładnej,
prawdziwej pamięci."

Data: 2009-10-26 14:52:03
Autor: konserwator

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:ac5d5781-1173-4339-a543-ff1372abe4a4d34g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

michnik stoi w rozkroku, Za kilka lat nobla pokojowego dostana posmiertnie Hitler ze Stalinem
-przeciez walczyli o swiatowy pokoj!

Data: 2009-11-09 05:13:53
Autor: Marek
[...]

"Jestem przeciwko cenzurze, ale nagradzanie takich osób jak pani
Müller może prowadzić do złych konsekwencji w przyszłości. Kolejne
pokolenia będą mogły myśleć: kiedyś była wojna, nie wiadomo dokładnie,
kto zaczął, były ofiary i cierpienia po obu stronach... Kto wie - może
jeszcze kiedyś ktoś oskarży Polskę, że zaczęła II wojnę światową?"

Dlaczego zydzisko nie spekuluje, ze mogaby wyjsc na swiatlo dzienne
prawda, ze Zydzi wspolpracowali z Hitlerem ?

"Naród niemiecki już dawno chce zrzucić z siebie piętno Kaina. Ja to
rozumiem. I nawet mam dla nich współczucie. Też bardzo bym cierpiał,
gdybym się dowiedział, że mój dziadek codziennie palił 2 tysiące
dzieci. Albo rozstrzelał 300 osób.

Bardzo bym się wstydził, gdyby mój dziadzio lub ojciec byli w Majdanku
i w jednym dniu brali udział w zamordowaniu 18 tys. Żydów. To tyle,
ilu naszych żołnierzy zginęło we wszystkich wojnach, broniąc Państwa
Izrael. "

A co ?  Moze nie brali udzialu...???
To niech poszuka zyjacych w Izraelu czlonkw sonderkommando !...albo
groby tych, juz pochowanych...

Data: 2009-11-09 13:19:28
Autor: awe
Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczytać uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))
Ta corka SS'mana ma prawo zajmowac sie tym czym chce i jak widac jest w tym dobra skoro dostala z literatury nobla. Ma prawo zupelnie ignorowac fakt ze jej ojciec byl tym kim byl a Weissowi gowno do tego. Jesli jest taki wrazliwy niech sie zajmie edukowaniem izraelskich ss'manow ktorzy morduja od dziesiecioleci palestynczykow. Piekne mamy wzorce w izraelskiej armii. Takie typowo ss'manskie. Co to nie ma zadnych innych wzorcow armii izraelskiej?
Jak nie ma to niech se pozycza z Polski.
awe