Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczytać uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))

Data: 2009-10-26 06:18:07
Autor: Prawusek
Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczytać uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
http://www.rp.pl/artykul/382882_Weiss__Na_strazy_pamieci_historycznej.html
a swoja drogą, to własnym oczom nie wierzyłem jak to czytałem... :-)
qrka wodna, a może był na fleku ??
ciekawe co na to red michnik...pewni wychłoszcze go pryncypialnie za
głoszenie herezji... :-)
Mariusz Merta

Relatywizuje i pokrętnie obarcza Polske winą za rozpoczęcie IIWŚ. Takie
ROZWAŻANIE  talmudyczne. Jakbyśmy, my, Polacy nie znali zupełnie historii na
tym poziomie. I to ustawianie bandytów z Izraela na poziomie wyższym niż
żołnierzy niemieckich poprzez skalowanie. Jakby w tym przypadku ocena
moralna zależała od ilości.

Data: 2009-10-25 23:05:20
Autor: Mariusz Merta
a uzgodnił pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzącym towarzyszem z mosadu :-)))
j.w.
Mariusz Merta

Data: 2009-10-26 08:28:34
Autor: Prawusek
a uzgodnil pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzacym towarzyszem z mosadu :-)))

"Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> wrote in message
j.w.
Mariusz Merta

Merda, odpierdol sie parchu.

Data: 2009-10-26 10:54:47
Autor: bolek
a uzgodnil pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzacym towarzyszem z mosadu :-)))

Uzytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisal w wiadomosci news:8470ee38-395b-411f-9920-f03e34dba852f10g2000vbl.googlegroups.com...
j.w.
Mariusz Merta

A rabin zgodzil sie na twój tekst ?

Data: 2009-10-26 03:25:23
Autor: Mariusz Merta
a uzgodnil pan tekst ze swoim wujkiem biskupem czy z prowadzacym towarzyszem z mosadu :-)))

A rabin zgodzil sie na twój tekst ?

nie miałem żadnego pod ręką...
a poleci mi pan jakiegoś ?
byle by było tolerancyjny jak rebe tzva adonaj...
Mariusz Merta

Data: 2009-10-26 10:52:53
Autor: bolek

Użytkownik "Prawusek" <prawusek@interia.pl> napisał w wiadomości news:hc3c3q$s13$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Mało tego, ten żydek uważa, że Nagroda Nobla powinna być przyznawana
wg klucza geograficznego. Ale coś w tym jest, skoro Obama dostał Nobla za nic.

bolek

Data: 2009-10-26 14:55:37
Autor: konserwator

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hc3uh8$rps$1atlantis.news.neostrada.pl...

[...]

a peres, rabin i arafat to za co dostali? za kolor?
tez dostali za nic - bo ta nagroda nic nie jest warta.
Tak jak ta francuska legia honorowa z laureatami michnikiem i gieremkiem - smiech na sali...

Data: 2009-11-09 13:06:04
Autor: Andrzej Kokakolski
konserwator <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał(a):
> Chyba, że za kolor.

a peres, rabin i arafat to za co dostali? za kolor?
tez dostali za nic - bo ta nagroda nic nie jest warta.

NIE dostali natomiast tak zasluzeni dla pokoju ludzie jak Ronald Reagan i Jan Pawel II.

Tak jak ta francuska legia honorowa z laureatami michnikiem i gieremkiem - smiech na sali...

Dostal tez tak "wspanialy" czlowiek jak Edward Gierek.
Swiat schodzi na psy a Alfred w grobie sie przewraca.

AK