Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczytać uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))

Data: 2009-10-26 14:52:03
Autor: konserwator
Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszę przeczytać uważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...świat się panu wywrócił do góry nogami :-)))

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:ac5d5781-1173-4339-a543-ff1372abe4a4d34g2000vbm.googlegroups.com...
http://www.rp.pl/artykul/382882_Weiss__Na_strazy_pamieci_historycznej.html
a swoja drogą, to własnym oczom nie wierzyłem jak to czytałem... :-)
qrka wodna, a może był na fleku ??
ciekawe co na to red michnik...pewni wychłoszcze go pryncypialnie za
głoszenie herezji... :-)
Mariusz Merta

michnik stoi w rozkroku, Za kilka lat nobla pokojowego dostana posmiertnie Hitler ze Stalinem
-przeciez walczyli o swiatowy pokoj!