Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszęprzeczytaćuważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...światsię panu

Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszęprzeczytaćuważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...światsię panu

Data: 2009-10-26 07:42:39
Autor: Hermann
Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszęprzeczytaćuważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...światsię panu
http://www.rp.pl/artykul/382882_Weiss__Na_strazy_pamieci_historycznej.html
a swoja drogą, to własnym oczom nie wierzyłem jak to czytałem... :-)
qrka wodna, a może był na fleku ??
ciekawe co na to red michnik...pewni wychłoszcze go pryncypialnie za
głoszenie herezji... :-)
Mariusz Merta

Nie kumam. Ojciec pani noblistki był żołnierzem Waffen SS tak jak inny noblista
znany jako autor Blaszanego Bębenka. Czyżby profesor Weiss nie wiedział, że być
żołnierzem Waffen SS a SS-mannem czyli członkiem organizacji SS to nie to samo?

Brunner  --

Data: 2009-10-26 10:13:55
Autor: HaMMeR
Hermann wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Te 'subtelne roznice' pozostawiam takim jak ty kuglarzom na potrzeby
relatywizmu moralnego...
SS-mani czlonkowie i SS-mani zolnierze maja identycznie tak samo zbrukane rece
krwia mordowanych tysiacami Polakow, a wiec sa mordercami, a stosowanie wobec niektorych
z nich 'taryfy ulgowej' jest kleska poczucia sprawiedliwosci oraz jest wyrazem
braku norm moralnych i zwyklego poczucia czlowieczenstwa u politykow zdejmujacych z SS-manow odpowiedzialnosc i ten ogrom winy, ktore jako slusznie nalozone na nich
brzemie ma na nich spoczywac do konca ich nedznych dni!!!
Wstydze sie za tych polackich, politycznych i kulturalnych kacykow, w tym i lokalnych, ktorzy dla potrzeb
haniebnej 'strategii' politycznej poprawnosci, 'rozgrzeszyli' tworce 'Blaszanego Bębenka' z jego czasu sluzby w SS, z jego czasu hanby!

Szewach Weiss, panie tzva adonai...proszęprzeczytaćuważnie...ale prosze mieć pod ręką szklanke wódeczki...światsię panu