Szisza Klub KOPARKI, ZAPRASZAMY

Data: 2009-06-29 15:17:34
Autor: Fan Klub KOPARKI
Szisza Klub KOPARKI, ZAPRASZAMY
Szisza Klub KOPARKI

Szisza Klub został utworzony na terenie bazy nurkowej "Koparki" w celu przybliżenia odwiedzającym naszą bazę, klimatu Orientu. Większość nurków miała okazję odwiedzić Egipt, mekkę dla miłośników nurkowania, a jednocześnie miejsce gdzie szisze spotykane są na każdym kroku. Prawie każdy odwiedzający Egipt, przywozi taką sziszę na pamiątkę. Osoby takie, odwiedzając naszą bazę, będą miały okazję i klimat do wspomnień z ciekawych wypraw nurkowych w doborowym towarzystwie. A osoby, które jeszcze nie miały styczności z kulturą Orientu, będą mogły zakosztować jej właśnie na "Koparkach".

Zorganizowaliśmy, na terenie bazy, wypożyczalnię fajek wodnych oraz akcesoriów potrzebnych do ich wypalenia. Fajkę taką można wypalić w gronie przyjaciół i miło spędzić czas po nurkowaniu lub w przerwie pomiędzy nurkowaniami. Zapewniamy kilka rodzajów tytoniu o różnych zapachach.

więcej www.orkasa.pl

Data: 2009-06-29 15:53:12
Autor: Rafi

Użytkownik "Fan Klub KOPARKI" <admin@USUNTO_orkasa.pl> napisał w wiadomości news:h2af1s$mk6$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jakie koszta??

Pozdro
Rafi

Data: 2009-07-03 10:19:22
Autor: Rafi
Szisza Klub KOPARKI, ZAPRASZAMY

Jakie koszta??

Dzięki za wyczerpujacą odpowiedz.

Rafi

Data: 2009-07-03 10:54:14
Autor: Mirosław Kierepka
Rafi pisze:

Jakie koszta??

Dzięki za wyczerpujacą odpowiedz.

Rafi
Przepraszamy za brak odpowiedzi ale w ferworze ......
Wszystko jest dokładnie napisane na naszej stronie www.orkasa.pl
ale skoro piszę- koszt wynajęcia sziszy to 30 zł z dwoma napełnieniami.
Pozdrawiam i przepraszam Mirek Kierepka

Data: 2009-07-03 13:20:43
Autor: Rafi
[...]

No właśńie na stronie w cenniku brak opłaty za shishę.
Za odpowiedz dziękuję.

Pozdrawiam
Rafi

Data: 2009-07-03 15:46:43
Autor: Mirosław Kierepka
Rafi pisze:

[...]

Witaj!
była pod tym adresem:
http://www.orkasa.pl/baza-nurkowa-koparki/cennik.html
Pozdrawiam Mirek

Data: 2009-07-03 16:09:46
Autor: Rafi

Użytkownik "Mirosław Kierepka" <mirek@orkasa.pl> napisał w wiadomości news:h2l284$t1q$1atlantis.news.neostrada.pl...
Rafi pisze:

[...]

Była dopisana przed chwilą

Data: 2009-07-03 20:51:18
Autor: PAweł
[...]

A kawałek herbaty i kubek kebaba tudzież innej padliny z grila będzie mozna u Was nabyć drogą kupna ;-)?

Pozdrówka
PAweł

Data: 2009-07-04 06:53:01
Autor: Mirosław Kierepka
PAweł pisze:
[...]

Oczywiście jest adekwatny bufet na terenie bazy gdzie te potrawy podają.
pozdrawiam Mirek Kierepka

Data: 2009-07-13 22:10:54
Autor: PAweł
PAweł pisze:

> Was nabyć drogą kupna ;-)?
> PAweł
> Witaj!
Oczywiście jest adekwatny bufet na terenie bazy gdzie te potrawy podają.
pozdrawiam Mirek Kierepka

Zatem nie pozostaje mi nic innego jak jechać do Jaworzna by skosztować i ocenić potrawy ;-).

Pozdrówka
Paweł

Data: 2009-07-13 22:48:53
Autor: ~BitPump
Szisza Klub KOPARKI, ZAPRASZAMY
Zatem nie pozostaje mi nic innego jak jechać do Jaworzna by skosztować i ocenić
potrawy ;-).

Ciekawe, który Sanepid dopuścił bar, w którym nie ma kanalizacji....
Dz. U. nr 104, poz. 1096, Dz. U. nr 22, poz. 142.

Jak skosztujesz - to podziel się z nami wrażeniami o smaku :-)

~BitPump

Data: 2009-07-14 07:45:15
Autor: jacekplacek
~BitPump <bitpump_malpka@bitpump_kropka.pl> napisał(a):
> [...]

Dz. U. nr 104, poz. 1096, Dz. U. nr 22, poz. 142.

Jak skosztujesz - to podziel się z nami wrażeniami o smaku :-)

Przydrożne przyczepki, leśne grille: straciły by szansę na urokliwe egzystowanie. A są takie, gdzie właściciel(również nie całkiem zgodnie z reżimem) podaje wędlinki własnej roboty. Cóż, jak państwo decyduje za nas co lepsze, musimy konsumować gumowate szynki, kiełbaski z glonów, czy schabowe z soi. A pędzący 5razy bimberek w piwnicy jest bandytą w opozycji do oficjalnej karbidówy.

Data: 2009-07-14 10:20:09
Autor: ~BitPump
[...]

Wierzysz, że szynka w supermarkecie jest gumowata, bo producent i sprzedawca przez wymogi "państwa" musi umyć ręce po zrobieniu kupy zanim Ci potrawę zaserwują?

~BitPump

Data: 2009-07-14 09:43:34
Autor: jacekplacek
> [...]

sprzedawca
przez wymogi "państwa" musi umyć ręce po zrobieniu kupy zanim Ci potrawę zaserwują?

Oczywiście, że nie. To jest podobnie jak z drzazgą i belką. Mycie rąk jest drzazgą, skład belką. Klasyczne odwrócenie uwagi. Wracając do Koparek: swojską kiełbaskę grzeję na podszybiu i wtryniam brudnymi łapkami. Ale jak już chcę poczęstować, zmieniam procedury na bardziej oficjalne. Smaku sprzedawanej tam nie znam, bo zamawiam tylko colę i jest mi obojętne, czy sprzedawca jest umyty. A dyskutuję, bo nie wiedząc nic o świecie, mam najwięcej do powiedzenia :D

Data: 2009-07-14 07:45:50
Autor: jacekplacek