Szkalowanie Kościoła pod pretekstem jeg o "win"

Data: 2012-12-04 08:46:55
Autor: Aleksander Nabagło
Szkalowanie Kościoła pod pretekstem jeg o "win"
!

abc pisze:
Ilekroć pojawia się zło, zawsze jest ono dziełem jednostki. Choćby było to
zło przedstawicieli Kościoła, jego księży, biskupów, papieży nawet, choćby
czyniąc je powoływali się na swoje rozumienie świętej nauki, ostatecznie
zawsze błąd jest ich.

Dlatego nie ma tu możliwości przepraszania w imieniu całego Kościoła. Winy
członków nie mogą splamić tego, co z samej istoty jest nieskalane.

> --
> Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku
> oddzielić
> katolika od obywatela. Rozdział państwa od Kościoła jest sztuczny.

Na przyklad prawo swieckie w jednym miejscu stanowi,
ze wlasnosc mieszkania spoldzielczego jest niepodzielna.
W innym miejscu prawo, w kontekscie spadku, dzieli te wlasnosc.
Nie ma jednak w tym zadnej sprzecznosci -- jedno prawo,
to prawo spoldzielcze, drugie prawo to prawo spadkowe.

Tak, manipulowanie podzielnoscia
jest nierozerwalne z sama manipulacjÄ….

..

Szkalowanie Kościoła pod pretekstem jeg o "win"