Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

Data: 2013-04-06 20:10:09
Autor: abc
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
U pani Janickiej pojawił się motyw homoseksualnej miłości "Zośki" i
"Rudego".

Pani Janicka wyciąga fragment z "Kamieni na Szaniec", z pamiętnika Tadeusza
Zawadzkiego "Zośki". Bezpośrednio po utracie "Rudego" i "Alka", swoich dwóch
najbliższych przyjaciół, "Zośka" pisał to w wielkich emocjach czy bólu.
Przytaczanie tego w kontekście wątku homoseksualnego, że Rudy wziął Tadeusza
Zawadzkiego za rękę i powiedział: "Tadeusz, jak rozkosznie, jak
przyjemnie..."? Jan Bytnar umierał nie w gestapowskiej katowni, ale wśród
przyjaciół, których nie wydał. Robienie z ich przyjaźni wątku
homoseksualnego - to trzeba być po prostu durniem i zupełnie nic nie
rozumieć. Może istnieć wielka przyjaźń służąca wspólnej sprawie.

Kto był w harcerstwie, ten przecież wie, że między kolegami, przyjaciółmi
jest wypróbowane braterstwo. Poleganie na sobie, zaufanie i naturalna chęć
przebywania ze sobą. To poprzez wyjazdy na biwaki obozy, wspólne akcje
tworzyła się głęboka więź. Nie należy tej głębokiej przyjaźni mylić z
miłością. "Kamienie na Szaniec" to była zawsze książka o wielkiej przyjaźni.

Właśnie, sam w harcerskich czasach szliśmy objęci, czując w tym wspólnotę
działań i celów. Nie można jednak nadawać temu wymiaru homoerotycznego,
seksualnego.

Moim zdaniem pani Janicka czyta "Kamienie na szaniec" przez tęczowe okulary,
infantylizując zupełnie ich głęboki wymiar i przekaz poprzez seks. Tym
bardziej, że "Rudy" "Zośka" i "Alek" mieli swoje dziewczyny. Sympatia
"Zośki" to Halina Glińska ps. "Hala", "Rudego" - Maryna Trzcińska ps.
"Monia", a "Alka" - Barbara Sapińska.

Tak, mieli sympatie i narzeczone. Dziewczyny, które opłakiwały swoich
chłopców po ich śmierci. Ich rodziny patrzyły na te wzajemne relacje jak na
przyszłe małżeństwa. Ci chłopcy byli, operując tym współczesnym językiem -
zupełnie heteroseksualni.

Więcej
http://www.fronda.pl/a/wiceprezes-ak-owcow-robienie-z-przyjazni-zoski-i-rudego-watku-homoseksualnego-to-trzeba-byc-po-prostu-durniem,27355.html

Data: 2013-04-06 20:47:41
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
abc pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 20:10:

Właśnie, sam w harcerskich czasach szliśmy objęci, czując w tym wspólnotę
działań i celów. Nie można jednak nadawać temu wymiaru homoerotycznego,
seksualnego.

To po kiego diabła wydziwia się w czasach obecnych i nazywa wyuzdaniem wtedy gdy dopuści się do siebie myśl, ze dwoje facetów będzie szło objętych na ulicy?

Data: 2013-04-06 20:57:11
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
[...]

Byles czeplik w woju ? Widziales jak rezerwa szla do cywila ? Zaden z nas nie byl pedalem, a sie obejmowalismy po bratersku.

Data: 2013-04-06 21:30:49
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 20:57:

[...]

To jest ciekawa furtka prawna, obyczajowa. Na pytanie policji "homo?", "nie najebalim się". :)

Data: 2013-04-06 21:46:11
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
> [...]
>nas nie byl pedalem, a sie obejmowalismy po bratersku.

To jest ciekawa furtka prawna, obyczajowa. Na pytanie policji "homo?", "nie

Bycie homo nie jest karalne w Polsce. W GB zniesiono karalnosc dopiero niedawno, dlatego LGBT tam ma takie wplywy.

Wiecej o sodomii ponizej :

http://en.wikipedia.org/wiki/Sodomy_law

Data: 2013-04-06 21:52:33
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 21:46:

> [...]

Bycie homo nie jest karalne w Polsce. W GB zniesiono karalnosc dopiero
niedawno, dlatego LGBT tam ma takie wplywy.

No pacz. To łone jeszcze w gettach nie siedzą? Jak właściwi dorwą się do władzy to do kontenerów i za Ural. :)

Data: 2013-04-06 22:06:09
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
[...]

E nie, u ruskich to nie przejdzie z prostego powodu, tam juz panuje epidemia hiv. Na sciepie szaleje pewien pedal, ktory zachwala stosunki oralne, niby bezpieczniejsze od analnych, ale w sumie od oralnych tysz pedaly przenosza chorobska.

Data: 2013-04-06 22:11:22
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 22:06:

[...]

A kto powiedział, że by dolecieli? Każden samolot na któren Ruski kręci nosem rozpirza się o zasłonę dymną. Nie wiesz o tym? :) Prezydent póltysiąclecia zapowiedział, że łone za murem powinny być. Lech mu jest. Myślałem ze spełnili zyczenie skoczka przez mur no nobli, nobs.... Nie wypowiem wciórności. :)

Data: 2013-04-06 22:16:10
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
[...]

A, to ty siedziales na tej pancernej brzozie i wypatrywales antka, aby mu skrzydlo obciac ?

Data: 2013-04-06 22:20:06
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 22:16:

[...]

Na jakiej brzozie? Mówimy o dostawie ludzi, z których pani posłanka nie ma żadnego pożytku. :)

Data: 2013-04-06 22:27:40
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
A, to ty siedziales na tej pancernej brzozie i wypatrywales antka, aby
mu skrzydlo obciac ?

Na jakiej brzozie? Mówimy o dostawie ludzi, z których pani posłanka nie ma
Ĺźadnego poĹźytku

To ty cus piszesz nie na temat czeplik. Napisz jeszcze cus o pijanym generale w kokpicie.

Data: 2013-04-06 22:31:26
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 22:27:

[...]

To załóż wątek. Może ktoś się przyłączy. Tylko ja nie piję. Antybiotyki biorę.

Data: 2013-04-06 22:32:46
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
To załóż wątek. Może ktoś się przyłączy. Tylko ja nie piję. Antybiotyki
biorę.

Moze w koncu umrzesz i swiat zrobi sie lepszy ?

Data: 2013-04-06 22:37:38
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 22:32:

To załóż wątek. Może ktoś się przyłączy. Tylko ja nie piję. Antybiotyki
biorę.

Moze w koncu umrzesz i swiat zrobi sie lepszy ?

Nie martw się. Na pewno będzie wtedy w sam raz dla Ciebie. Proste będą z powrotem równoległe, a krzywe będą tak jak myśli w raportach. :)

Data: 2013-04-06 22:46:54
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
Nie martw się. Na pewno będzie wtedy w sam raz dla Ciebie. Proste będą z
powrotem równoległe, a krzywe będą tak jak myśli w raportach.

To ty pisujesz czeplik raporty ?

Data: 2013-04-06 22:48:58
Autor: Marek Czaplicki
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu sobota, 6 kwietnia 2013 22:46:

Nie martw się. Na pewno będzie wtedy w sam raz dla Ciebie. Proste będą z
powrotem równoległe, a krzywe będą tak jak myśli w raportach.

To ty pisujesz czeplik raporty ?

Gdzieś bym śmiał. Ja nie prezentowałem na grupie żadnego raportu. Ty z wielkim hukiem ogłaszasz koleiny odcinek telenoweli: "Antoś Migdał nie wraca". :)

Data: 2013-04-06 22:51:47
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
To ty pisujesz czeplik raporty ?

Gdzieś bym śmiał. Ja nie prezentowałem na grupie żadnego raportu. Ty z
wielkim hukiem ogłaszasz koleiny odcinek telenoweli: "Antoś Migdał nie
wraca".

Chodzi o antka, ktory lecial pierwszy i dolecial. A ty sie zamachnales i trafiles profesora tutke.

Data: 2013-04-07 07:39:29
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 22:51:47 +0200, u2 wrote:

[...]

Czy przypadkiem nie chodzi o Antka, który w czasie kiedy jego ukochany
prezydent leżał w smoleńskim błocie bezczeszczony przez Putina i Tuska ten
w niedalekim Katyniu w rosyjskiej knajpie objadał się rosyjską zupą i chlał
rosyjski samogon by później wziąć nogi za pas i rosyjskim pociągiem z
rosyjską prędkością wrócił do Warszawy?

MW

Data: 2013-04-07 09:40:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@forst.gmx.de> napisał w wiadomości news:1qpqcowkt4b0f.810zd1hb46fc.dlg40tude.net...
[...]

Całe szczęście, że ten rosyjski pociąg nie miał węgierskiej lokomotywy, bo prędkość pociągu byłaby zerowa!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-07 09:53:56
Autor: u2
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

[...]

Czy przypadkiem nie chodzi o Antka, ktĂłry w czasie kiedy jego ukochany
[...]

Pewnie pajdak aka wajdak chcialby aby Antek tysz lezal w blocie.

Data: 2013-04-07 07:41:18
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 22:46:54 +0200, u2 wrote:

Nie martw się. Na pewno będzie wtedy w sam raz dla Ciebie. Proste będą z
powrotem równoległe, a krzywe będą tak jak myśli w raportach.

To ty pisujesz czeplik raporty ?

Ty nie pisujesz i nie czytasz bo swoją edukację zakończyłeś na kursie dla
starzejących się UB-eków.

MW

Data: 2013-04-07 07:42:30
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 22:32:46 +0200, u2 wrote:

To załóż wątek. Może ktoś się przyłączy. Tylko ja nie piję. Antybiotyki
biorę.

Moze w koncu umrzesz i swiat zrobi sie lepszy ?

Gdybyś ty zdechł pod płotem wielka radość zapanowałaby wśród okolicznych
meneli. Miło chamie?

MW

Data: 2013-04-07 19:11:53
Autor: jr
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

To załóż wątek. Może ktoś się przyłączy. Tylko ja nie piję. Antybiotyki
biorę.

Moze w koncu umrzesz i swiat zrobi sie lepszy ?

Tylko nie strasz u2, ze ty nigdy nie umrzesz...

Data: 2013-04-07 07:43:37
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 22:27:40 +0200, u2 wrote:

[...]

Zmień płytę stary idioto.  Jesteś zakałą tego forum. MW

Data: 2013-04-07 07:47:52
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 22:16:10 +0200, u2 wrote:

[...]

A, to ty siedziałes na chlewiku z własnoręcznie zrobioną procą by
zestrzelić przelatującego sokoła, który w twoim chorym łbie przybierał
postać Putina?

MW

Data: 2013-04-07 07:49:55
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 22:06:09 +0200, u2 wrote:

[...]

Czego ty jesteś najlepszym przykładem. Swego czasu na tym forum mlaszcząc
lizałeś odbyt Obsrywatorowi. Stąd ryja wciąż masz gównie, a na wybielonym
ale doszczetnie zrąbanym odbycie krosty. MW

Data: 2013-04-07 07:56:49
Autor: Marek Woydak
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"
On Sat, 06 Apr 2013 20:57:11 +0200, u2 wrote:

[...]

Ja byłem w tzw. wojsku. Na studiach, przeszkoleniu. Tych co się obejmowali
"po bratersku" było czuć pedałami na kilometr. Ty dziadek też tym
śmierdzisz. Na dodatek jak stary cap.

MW

Data: 2013-04-07 18:50:44
Autor: jr
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:51607009$0$1263$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ty byles w wojsku przyglupie? Ty mogles byc w komuszym lagrze zwanym szumnie LWP, gdzie tobie, Wiesiaczkowi i wam podobnym zrobili z mogu bajzel.

Data: 2013-04-06 21:03:21
Autor: Bogdan Idzikowski
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:kjpqkm$tk8$1node1.news.atman.pl...
[...]

Bo tamto objęcie było wzniosłe. Obejmowali się "prawdziwi Polacy, genetyczni patrioci"! Nawet, jeśli szlifowali sobie zadki, to tylko na cześć umiłowanej ojczyzny!
A teraz to dają wyraz nieokiełznanej, pogańskiej chuci!

setnie ubawiony

Data: 2013-04-06 23:58:13
Autor: matusm
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:5160717a$0$26710$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Nie wiem jak mozna byc ubawionym z powodu smierci powstańców warszawskich i jak mozna kpic z czyjegoś bohaterstwa.Opluć czyjąś śmierć.
Rozumiem ,od dawna jeszcze w PRLu jest prowadzona kampania osmieszania i opluwania samej idei powstania .Czasem jednak aż ciarki mnie przechodza ,że kiedys byle ciota i pedał z Gowna jak Michnik czy Wojewódzki z TVN beda jedynymi autorytetami prawomyslności.A to tylko ciagle ta sama kampania w wydaniu,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2013-04-06 23:11:30
Autor: matusm
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:51606509$0$1261$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No niech ktos mi powie ,ze to nieprawda,,,,,,,,,,,

Data: 2013-04-07 18:23:26
Autor: jr
Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"

[...]

A czemu sie dziwic? Ludziska sie nudza, czytaja rozne historie i swoje trzy
grosze wrzucaja. Niedlugo zejda do kanalow i tam beda szukac sensacji, bo
przeciez kanal ciemny, ludzie w sytuacji skrajnej,... na przyklad gdy kolumny
mijaly sie w tloku, strachu i w smorodzie fekaliow. Ktos kogos obejmowal,
ciagnal do wlazu, ktos inny szedł po trupach, przeklinal, jeszcze inny sie
modlil, plakal, albo kogos kochal. Lepiej, zeby takie historie nie ujrzaly dnia, nizby jakis glupek poznac je mial.
__

[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Szkalowanie "Zośki" i "Rudego"